Google+ Followers

Wednesday, October 11, 2017

UMNO BERIA IA MENGGAMBARKAN LIM KIT SIANG SEBAGAI PM


Dari segi realiti politik dan berasas undang² dan Perlembagaan, adakah halangan untuk lim kit siang menjadi seorang PM (?)

Walaupun dia tiada hasrat, mungkin anaknya, lim guan eng boleh berbuat demikian.

Apa alasan untuk menolaknya sedangkan Perlembagaan mengatakan boleh, bukan sekarang, sejak dulu lagi.

Jika ada pihak yang menghasut untuk tidak menerima orang lain sebagai PM, mereka adalah golongan anti Perlembagaan.

Saolan yang rasional - apakah DAP cukup kerusi parlimen untuk menjadi seorang PM (?)






58 comments:

  1. Umnononok parti yg membangsat kan Melayu.habis diorang jual kepercayaan yg diberi. Umno parti yg dah repot .habis duit kerajaan diorang pakai mcm duit tu mak bapak diaorang punya selagi ada tanah lanon dan konconya jual

    ReplyDelete
  2. Itulah satu satunya senjata yg masih ada untuk umno gunakan melawan gelombang kebangkitan rakyat yang inginkan perubahan dlm tampok pemerintahan. Apalagi yg boleh didendangkan oleh mereka? Pembangunan? Keselesaan hidup? Melayu kini telah sedar dan terbangun dri mimpi mereka. Mereka berada dalam dunia realiti yg tak seindah seperti mimpi mimpi yg mereka alami. Dunia realiti yg begitu tertekan dan terdesak, terpedaya dan tertipu oleh bangsa mereka sendiri yg kononnya menjadi pembela kaum mereka. Sekarang melayu telah sedar, pembela nasib melayu sebenarnya musang yg berbulu ayam. Hampir habis ayam sereban dikerjakan.

    Cubaan menakutkan melayu tidak akan berjaya. Mereka tahu, rakyat tahu dan dap juga tahu bahawa melayu akan tetap menjadi ketua dan memerintah walau apa pun terjadi. Tidak sukar membuat pilihan bagi rakyat. Melayu korup atau melayu yg boleh diharap. Hitam atau putih. Simple.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MacAy DAPigs.. Cuba kau bg satu nama atau parti yg kau yakin dpt membela melayu? Kau tulis panjang berjela babibu tentang UMNO.. Tp bg la sekurang kurangnya satu altenatif pilihan untuk menggantikannya. Baru le adil utk diberi perbandingan.

      Siapa?

      Delete
    2. Dulu umno boleh diharap....

      Sekarang, banyak penyamun sudah jadi pemimpin dalam umno, tidak lagi boleh diharapkan..

      PKR, AMANAH, BERSATU dan PAS jadi pilihan...mwreka belum pernah ada rekod penyamun..

      Boleh bagi peluang kpd mereka...

      Delete
    3. Anon 322, mana boleh bagi selain umno..

      Pemimpin umno paling suci..
      Pemumpin mereka tak pernah kena dakwa, bebas keluar masuk negara..
      Pemimpin yang tak pandai berhutang mcm najib, tak boleh jadi PM.
      Tunggu kalau negara2 ni dah lingkup, bankrap, masa tu baru serah pada parti lain..itupun Tun yang salah.

      Delete
    4. 3.22

      PKR,AMANAH,BERSATU dan PAS?
      Gabungan PH tak termasuk la dlm senarai kau?

      Nk bg peluang pd siapa yg mampu jd Perdana Menteri? Timbalan Perdana Menteri?

      Kita nk bandingkn mereka dgn Perdana Menteri dn Timbalan Perdana Menteri sekarang..

      Nama please?

      Delete
    5. Setuju TPM Tuan Ibrahim..

      Delete
    6. Ok secara peribadi aku sokong..

      Mulai hari ni Blog KD ni harus perjuangkn PAS.

      Kita tengok munafik atau tidaknya KD selepas ni.

      Semua yg baca tulisan KD ni nilaikn ye slepas ini.

      Kita tengok manusia ni jujur atau munafik dn u turn mcm Atok Tua tu.

      Delete
    7. Anon 3:49, baguslah kau bersetuju umno tu penyamun.
      Kita tolak umno.

      Kira kau ni dah mewakili pendedak yang insaf, baguslah..

      Delete
    8. Klau hadi dok kafirkan orang pun kira betul gak ker..kalau kau kutuk tun.aku cakap hadi tu munafik bole? 349

      Delete
    9. 5.14.. Itukn pendapat peribadi aku. Tak suruh pun atau paksa sesiapa ikut. UMNO atau PAS aku setuju. KD pun setuju HJ HADI dn TUAN MAN yg dinamakn sebagai pilihan. Tanya terus kt KD adalah yg terbaik. Bukan aku yg menamaknnya... Aku hormati pilihan dia. Cuma jgn paksa dn fitnah org lain demi pertahankn puak ganggu dn kianat Islam utk berkuasa..

      Delete
    10. #Tuan Ibrahim Tuan Man

      Delete
    11. Tu la yg kalu jgan main suka hati cakap jer..klau bole ckap kitaorg bole ckap gak ?530

      Delete
    12. Aik.. Kau nk ckp ape sebenarnya 5.41?

      Sedara ni susah nk faham ke antara menyokong dgn memaksa org lain menyokong..

      Bro KD.. Tengok cermin selalu ye bro.. Aku pun nk aminkn kau la KD sebab dh insaf mkn dedak Atok. HJ Hadi dn Tuan Ibrahim jugak yg kau sokong skarang. Syabas KD. Akhirnya..

      Delete
  3. Setuju dengan bro Macy,

    DAP hanyalah isu bagi UmNo selepas kebusukan ia menyamun sudah tidak boleh ditutup lagi.

    Itupun menipu dan berbelit-belit.

    Mula-mula kata Tun M diperalat DAP khususnya LKS untuk pecah belahkan Melayu. Pastu kata Tun M bayar LKS 1B pulak untuk dilantik sbg pengerusi PH.

    Dulu kata DAP akan menguasai PPBM. Kini kata pulak DAP yang akan jadi PM.

    Walaubagaimana jahat DAP pun hakikatnya segala kerosakan dan pernsubahatan dengan Yahudi Zionist melalui APCO dan Goldman , Musyrikin Komunis China, Wahabi Takfiri dan malahan bersegera kepada pemimpin Nasrani sehingga mempersembahkan ufti yg tidak diminta dan berbaiah 'musuh Amerika musuh kami juga', semuanya UmNo yang lakukan dan bukan DAP.

    Malah pengkhianatan kepada amanah pemerintahan, menyamun dalam skala besar, berterusan berdusta, mungkir janji dan khianat amanah semua UmNo yang lakukan.

    Malah UmNo juga telah mewujudkan geng A9 yang kerja mereka tiada lain hanyalah menipu dan berterusan menipu hanya demi mempertahankan pendustaan, kemungkiran dan pengkhianatan UmNo.

    Cara mereka berdusta benar-benar seperti golongan pembenci kebenaran, memperolok-olokkan, memutar belit dan beralasan. Sekejap guna A sekejap guna B dan sekejap guna C. Berpusing-pusing untuk menutup kebenaran.

    Kepada anon dan sesiapa sahaja yang menuduh saya berdusta dan memusingkan hujah agama sila bawakan hujahan balas.

    Malah saya juga pernah bersumpah laknat sekiranya saya berdusta di dalam menyampaikan ilmu-ilmu ini maka saya sedia ditimpa laknat Allah.

    Setakat hari ini yang menuduh tidak pula membawakan hujahan balas mahupun bersumpah laknat seperti yang telah saya lakukan.

    Kalau yakin dengan tuduhan silalah bawakan hujahan balas dan bersumpah laknat ke atasnya bahawa hujahan yang dibawakan itu adalah betul.

    Dan jangalah bersumpah laknat di sebalik anon. Beranilah gunakan nama samaran yang kekal kalau yakin diri di pihak yang benar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape yg kau merapu rapu bercerita panjang panjang ni?

      Datang bawak satu lg ajaran sesat mengikut citarasa dia.

      Kitab mana yg ajar kau adab bersumpah yg tonggang terbalik ni?

      Boleh pulak bersumpah dgn nama samaran yg kekal?

      Kau dh takde nama ke atau mmg benar nama kau john anak lelaki doe?

      Kau ni dh jauh tersesat la boDoe.. Tolong jgn nk sesatkn org lain boleh tak?

      Pegi berkubang dlm kandang lg baik la boDoe.. Keja kau nk menyesatkn je.

      Delete
    2. Tulisan yang panjang tapi langsung tidak menyangkal.

      Bukan sangkal dengan dalil pun malah dengan fakta pun ia tak mampu.

      Hanya penuh cercaan semata-mata.

      Delete
    3. Pengkianat agama mcm kau ni tak boleh ditoleransi lg. Dh byk kali diberi peringatan tp makin membusuk jadinya diri kau ni boDoe.

      Ini la akibatnya terlalu banyak telan dedak haram DAPigs. Kianat hati kau ni.

      Delete
    4. Toleransi pulak dah si pendusta ini.

      Masih ingat lagi bagaimana ia merayu minta nyawa dari tuan tanah selepas saya bersumpah laknat ia memiliki lidah Yahudi dan Nasrani? Ia langsung tidak mampu menyangkal bahkan merayu-rayu minta nyawa.

      Bukan calang-calang sumpah laknat saya bahawa ia memiliki lidah Yahudi dan Nasrani. Aduh, hanya yang benar-benar sedar dirinya benar-benar berlidah Yahudi dan Nasrani sahaja yang tidak akan mampu menyangkal langsung.

      Masih ingat ia meminta saya dalil mengapa saya kata UmNo itu di pihak yang bathil dan saya datang dengan siri 'PPBM; KAUM YG BERMURAQAH' dan ia tak mampu menjawab balik melainkan berkata 'bergembiralah dulu' dan 'aku takkan lepaskan pengkhinatan ko kali ini' tapi sehingga hari ini pun ia tak mampu jawab balas?

      Itupun masih sombong berbangga diri pada ketika ia mati akal.

      Begitulah bagaimana pendusta menyombong kepada kebenaran.

      Tak apa, biarkan dia bersukaria sementara masih ada tempoh.

      Saya telah pun membuktikan dan telah terbukti secara checkmate bahawa dialah anon yang melaknat.

      Langkah pertama telah berjaya kini ke langkah seterusnya.

      Kini masa untuk membiarkan ia bersukaria dan ghairah dengan diri sendiri pula..

      Sebabnya? Tunggulah bila keghairahan itu berlaku di hujung tempoh apa yang akan berlaku.

      Delete
    5. Ape lg Si Penjual Agama ni merapu rapu lg ni?

      Jiwa kau bermasaalah ni.. Tak tenteram ke sejak mengenali "Virgo"

      Keja kau sekarang ialah menglipur lara menghiburkn hati kau yg gundah gulana. Aku faham wahai boDoe.

      Tak payah la merayu rayu nk menang kt sini. Kau mmg bebal la Doe.

      Sape lg yg nk dengar ckp merapu rapu kau lg. Kwn kwn seDAPigs kau je yg ada.. Org yg neutral tak akan sokong la dgn cara kuanat kau.

      Tu sebab le kau tewas disetiap PRU. Sebabnya simple je. Kau BEBAL..

      Malu la meratap mcm ni. Minta ampun byk byk moga dpt kembali ketenangan.

      Masa kau pun dh tak lama jugak mcmana yg kau bgtau kt aku.

      Taubat la..

      Delete
    6. Sekali lagi tulis panjang tanpa menyangkal melainkan menampakkan gundah gulana.

      Bersaksilah semua bahawa cabaran VIRGO saya terima.

      P/s - mengapa saya sebut VIRGO telah diterangkan.

      Delete
  4. DAPigs PakaTUN Hopeless & UMNgOk BN 2 x 5 jer! Satu pro Israel dan satu lagi pro Songlap duit rakyat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpa bagio ..yang menyusahkan rakyat bukan dap tapi umno..yg songlap duit ribu juta umno ..bukan dap. Yg berani tun M yg tkda telooor najib. Yg takut bini pun najisb...kitaorg sokong tun psal dia berani kitaorg benci najisb pasal dia dayus..org dayus tak masuk syurga..

      Delete
    2. Oh ya ka Bagio?

      Siapa yang membawa masuk APCO dan Goldamn Sachs Yahudi Zionist ke dalam Malaysia ini sekiranya bukan UmNo.

      Siapa pula yang membawa masuk Musyrikin komunis China ke dalam Malaysia kalau bukan UmNo. Tetamu kehormat lagi pada persidangan Musyrikin Komunis China di sana.

      Satu pembunuh Muslimin Palestin satu lagi pembunuh Muslimin Uighur.

      Innalillahi wainna ilaihi rajiun.

      Delete
  5. Testing

    Komen hilang - Di nasa belom ada komen, bila "Publish" komen, di kata "Will be published ..."

    Tapi tak keluar.

    ReplyDelete
  6. Kita biarkan je John Doe dan Macy meroyan kat sini. Orang putih kata.. at the end...kita sebagai pengundi yang menentukan nya pada PRU 14 nanti. Diaorang nak tulis berkajang kajang nak membenarkan apa yang mereka kata biar kan je. Kita TIDAK terkesan pun. Kita tak perlu respond dg jawapan berkajang kajang, kita hanya perlu respond dengan tanda ini "X" nanti.
    Nak kata kita makan dedak... kata lah. Nak kata kita macai kata lah tapi ingat sekiranya kita sesungguh nya bukan pendedak atau macai kerana Allah SWT sahaja yang mengetahui isi hati kita, Allah SWT sahaja yang maha mengetahui apa yang kita buat. Lain lain yang diperkatakan mengenai kita hanya persepsi semata mata.
    Maka berbaliklah dosa keatas mereka yang mengata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq 5:27

      Tp kena telanjangkn jugak mereka tu supaya tak menyesatkn saudara kita yg lain. Macy tu aku tak la heran pun sebab dia meraikn demokrasi walaupun byk putar belit dn fitnah. Macy ni aku masih anggap rakan yg berbeza pendapat. Tp si Penjual Agama Doe ni terlalu bahaya buat org Melayu Islam. Dia kianat Islam kerana menyokong DAPigs. Tanpa segan silu mmpermainkn nas dn hadis ikut citarasanya dimana dia nk letakkn. Bila tak dapat jawap, dia akn bersumpah dajal utk melarikn diri. Bahaya fahaman Doe Pendusta ni.

      Delete
    2. Dua ekor tikus yang tidak berani pun untuk muncul kekal dalam nickname sendiri sedang berbicara tentang orang-orang yang berani kekal muncul atas nama sendiri.

      Adoi kesian betoi puak haprak dan hampas ini.

      Delete
    3. Aduuuuh..

      Kasihan puak pendusta ini, berbicara sesama sendiri memujuk hati yang gundah gulana pada ketika tidak mampu pun untuk menyangkal.

      Yang bagusnya mereka mengaku sbg pemakan dedak.

      Mengaku pun.. Itu langkah awal yang bagus.

      Delete
    4. Kah kah kah kah kah

      Manusia bersumpah cara dajal mengorak langkah sumbang..

      Setiap kali kantoi.

      Delete
    5. Apa? Sumpah laknat yang disyariatkan oleh Allah ia cerca dan sebutnya sumpah dajal?

      Inilah ciri-ciri VIRGO iaitu mencerca dan memperolok-olokkan ayat-ayat Allah.

      Tapi tak apa, biarlah dia bersukaria dahulu. Dia hanya sedang diberikan tempoh.

      Delete
    6. setuju dgn bro john.da tak jauh da masa untuk bergumbira pun da nak tamat.mari kita tengok sape yang kena....

      Delete
    7. Kah kah kah kah kah

      Si boDoe 6:31 dgn putar belit lidah bercabang..

      Adakah aku mencerca sumpah laknat?
      Nmpak tak sibebal ni putar belit mcm yahudi..

      Aku pertikaikn cara dn adab si boDoe ni bersumpah.

      Bersumpah dgn menggunakn nama john doe?
      Bersumpah dlm blog picisan ni?
      Bersumpah bersaksikn KD dn anon anon?
      Pastu ajak org lain betsumpah jugak dgn nama samaran?

      Siapa yg mencerca adab dn perlakuan serta memperolok olokkn ayat ayat Allah?

      Kau dh sesat tu sesat la sorang sorang.. Jgn nk sesatkn org lain ikut cara sesat kau.

      Kau kantoi lg wahai boDoe bebal.

      Aku mmg teramat gembira sekarang sebab kau tak boleh menipu dgn ayat ayat Allah utk tujuan kianat kau..

      Kau tu dh tak lama dah pun. Tempoh pun dh hmpir tamat. Taubat la..

      "Virgo" nama yg buat si boDoe bebal ni gelisah dn gabra...

      Delete
    8. Selain memperolok-olokkan dan mencerca ayat2 Allah si jahil ini juga selalu beralasan. Lihatlah bagaimana ia cuba beralasan bahawa lafaz saya tak sah kerana gunakan nickname dan bukan nama sebenar.

      Ini jawab saya:-

      Hakikatnya sumpah laknat seperti juga lafaz akad tidak memerlukan pelafaznya menyebut nama diri sendiri kerana kalimah gantinama 'aku' (dhomir mutakallim) itu sudah memadai. Saya tidak muncul anon maka saya yang menyebut kalimah 'aku' sudah dikenali siapa.

      Sebab itulah di dalam akad nikah kita tidak mendengar wali menyebut aku (nama sekian-sekian) nikahkah dikau.... Dan lafaz qabul pun kita tidak mendengar aku 'nama sekian-sekian) terima nikahnya... kerana kalimah aku itu sudah memadai. Syarat certainty sudah terlaksana.

      Lainlah sekiranya subjek itu adalah pihak ketiga yang perlu dicertainkan. Ini syarat sah akad.

      Maka sumpah saya walaupun tidak dibuat di atas nama sebenar ataupun nama samaran adalah sah dan berkesan sbb saya menggunakan 'gantinama diri' (dhamir mutakallim).

      Ada pula saya selalu menyebut VIRGO bkn kerana saya takut dengannya atau tidur saya diganggu oleh nama ini tetapi adalah kerana di dalam lafaz saya VIRGO adalah 'dhamir ghaib' (third party) ataupun mukhotobah (front party), maka ia perlu dicertainkan supaya lafaz daya menjadi sah, sama seperti wali dan pengantin lelaki akan menyebut nama pengantin perempuan sebab pengantin perempuan adalah dhamir ghaib.

      Saya percaya penjelasan di atas mudah difahami.

      Sekarang masa untuk aplikasi:-

      Maka sekarang bersaksilah wahai VIRGO bahawa cabaran laknatullah kamu itu aku terima (ini contoh lafaz dhamir mukhotobah kepada VIRGO, sedang lafaz 'aku' tidak perlu certainkan. VIRGO perlu dicertainkan sebab dia tidak berada di hadapan saya dan berjabat tangan utk menjadikannya dikenali (ma'ruuf).

      Dan sekarang bersaksilah semua bahawa cabaran laknatullah VIRGO saya terima (ini adalah contoh lafaz dhamir ghaib sebab saya tujukan kepada pembaca lain yang bukan VIRGO).

      Bersaksilah wahai VIRGO dan bersaksilah wahai semua.

      Delete
    9. Penjual agama si boDoe ni berdusta lg dgn sifat kianatnya utk menyesatkn..

      Kau gunakn dalil kau ni bila kau nikahkn anak perempuan kau nanti dgn pengantin lelaki lafaz dlm telefon atau pakai surat je..

      Senangnya kau berputar belit dalil mengikut citarasa kau. Tak payah pun sebut nama pengantin lelaki seperti "si fulan bin si fulan, aku nikahkn akn dikau dgn sifulan binti si fulan dgn mas kawinnya bla bla bla tunai atau hutang"
      Tak perlu sebut nama pun. Boleh ke klau xde sifulan bin sifulan utk pengantin lelaki tu??? Pakai nama samaran seperti Midin Nika walaupun namanya lain?
      Mengikut fahaman sesat kau ni nikah dlm surat pun sah.. Ye tak???? Adab bersumpah kau nk samakn dgn adab nikah.. Itu pun tak masuk la bingai..

      Jelas kau ni sesat bila bersumpah dlm blog mcm ni. Nmpak desperate nk menang dn hasut org supaya percaya kau.. Ish ish ish.. Tidak akn dibiarkn sama sekali wahai boDoe..

      Ini la Pendusta Penjual agama bila berbicara ia kianat..


      .

      Delete
    10. Tulis panjang-panjang pun langsung tidak menyangkal.

      Saya sudah pun beritahu di dalam aqad dan sumpah laknat orang yang berkata-kata tidak perlu pun menyebut nama dirinya sendiri sebab kalimah 'aku' sudah memadai. Si pendusta ini langsung tidak menyangkal. Itu sudah memadai.

      Ada pula menulis di sini saya qiaskan kepada lafaz dengan lidah sebab medium kita adalah menulis dan bukan lafaz lidah hakiki. Di dalam BA ini disebut majazi, iaitu sesuatu yang bukan hakiki tapi dapat difahami maksudnya.

      Misalnya di dalam AlQuran Allah selalu menyebut diriNya 'Kami' melalui dhamir 'nahnu' dan 'na'. Sekiranya di dalam BM kami mesti bermaksud melebihi seorang tetapi di dalam BA Kami itu dibaca maksudnya secara majazi maka jadilah ia 'Allah gunakan ganti diri namaNya itu boleh ditafsirkan sebagai satu dan tunggal dari sudut bilangan tetapi digunakan dhamir ramai sebagai tanda kebesaran diriNya.'

      Apa-apa pun tak apalah sebab pendusta ini langsung tidak menyangkal melainkan mempersoalkan perkara yang telah pun saya jelaskan dsn telah pun jelas (almaklumlah pendusta, ini ketika ia beralasan).

      Biarlah ia beralasan, bukankah saya telah mengatakan bahawa saya akan menjawab apa saja pendustaanya sehingga ia kehabisan alasan untuk beralasan di akhirat kelak.

      Bagus VIRGO, the net is really closing in for you, dan semuanya berpunca dari diri kamu sendiri.

      Tanyalah dan pusinglah sehingga kamu kehabsian soalan dan kehabisann sudut utk berpusing. In shaa Allah aku akan bantu kamu sehingga habis segala soalan dan alasan.

      Delete
    11. Bagi komen saya di atas ini, saya tutup dengan kalimah; "Wallahu a'laam".

      Bagi mereka yang keraguan akibat pendustaan VIRGO bolehlah rujuk balik lafaz ijab dan qabul dan akad nikah di pejabat agama masing-masing (memang ada panduan lafaz disediakan), nescaya akan melihat 'wali' dan 'pengantin lelaki' tidak perlu menyebut nama mereka masing-masing dan kalimah 'aku' sudah memadai.

      Delete
  7. Anon 5:42 AM......WA caya sama lu.

    ReplyDelete
  8. Apa yang nak ditemberang dan ditelanjangkan orang lain yang sedikit je dosanya sedangkan diri sendiri menyamun siang malam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antara menyamun dan meyokong puak kianat Islam tu mana yg lebih besar dosanya ostat KD?

      Delete
  9. Malaikat ke kamu ni KD, sampai dah tahu tahap sedikit atau banyak dosa seseorang tu.
    Mana pulak kau tahu kami ni menyamun siang malam, canggih betul kau punya cctv. Biar benor kau ni KD.

    ReplyDelete
  10. Penyamun biasanya dia menyamun sebulan sekali, tetapi yang menyokong mempertahankannya siang malam..
    Siapa yang lebih banyak dosa..

    Aku tak tuduh sesiapa, tetapi yang empunya diri akan menjawab sebab dia terasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro KD tidak menuduh sesiapa.

      Biralah saya jelaskan.

      Demi Allah:-

      UmNO Najib - penyamun khianat

      VIRGO - pembela penyamun khianat yang juga penyamun khianat.

      Delete
    2. Bro KD tidak menuduh sesiapa

      Biarlah saya jelaskan

      Demi Allah:-

      DAPigs - Pengkianat Islam

      john doe - Pembela dn penyokong pengkianat Islam yg JUGA kianat Islam.

      Delete
    3. Bagus, VIRGO sudah maju setapak.

      Kini ia sudah berani bersumpah di atas nama Allah pula.

      Walaupun ia masih belum berani membutkikan melalui sumpah laknat tapi keberaniannya menggunakan nama Allah sudah terbukti.

      Kemajuan yang baik untuk menuju ke penghakiman segera.

      Terima kasih VIRGO.

      Delete
    4. Kah kah kah kah kah

      Kau fitnah lagi.

      Tu la bila aku ckp bayangan "Virgo" sering menghantui kau, kau nafikn.

      Jelas terbukti kt sini bila semua anon akn kau sangka dn menuduh ia "Virgo"

      Tp tak pe lah, ape nk buat bila fitnah dn prasangka menjadi makanan seharian kau..

      Apa ada hal. Kau nk sumpah aku.. Silakan....

      "Virgo" nama yg mmbuat dirinya tak keruan dn semakin gelisah..

      Kah kah kah kah kah

      Sorry semua, sebab terpaksa melayan pendusta ni dgn cara ni...

      Delete
    5. Pendusta boDoe..

      Abg nk tido ni.. Nk mimpi yg enak enak sebab rasa nyaman dpt membela dn mempertahankn Islam dr dihina dn ditonggang terbalikkn oleh pentaksub DAPigs.

      Gud nite.. Asalamualaikum..

      Minta minta la jgn si "Virgo" terus menghantui tido seseorang tu menjadi tak lena dibuai gelisah berpanjangan..

      Delete
    6. Tido la! X yah bangun terus pun x per! Aman ckit malaysia ni!

      Delete
    7. Kikiki mat yeh seko yg atas ni pn takut juga dgn virgo ke. Org dh tido ko tunjuk la berani. Td masa dia ada knp ko tak berbunyi.

      Delete
    8. Alhamdulillah saya dah bangun tidur dengan aman dan langsung tidak terganggu dgn si VIRGO. Tak pernahlah si VIRGO ini menjadi mimpi mahupun punca keresahan buat saya.

      Malahan isteri saya sendiri tidak melihat apa-apa perbezaan kepada diri saya seperti orang yang keresahan walaupun saya sedang membawa diri saya sendiri bersama-sama VIRGO menuju ke penghakiman.

      Kenapa saya selalu sebut VIRGO? Sebab di dalam aqad dhamir ghaib atau third party mesti dikhususkan sbgmn nama pengantin perempuan wajib disebut sebab pengantin perempuan adalah dhamir ghaib ataupun third party.

      Dan terima kasih banyak-banyak anon 10:25 sebab telah mengesahkan kewujudan 'VIRGO' sbg satu identiti khusus di kalangan manusia. Ia akan amat membantu di dalam proses 'pengesahan' itu.

      VIRGO sedang beralasan tapi saya akan 'membantunya' sehingga ia kehabisan alasan. Sebagaimana ia sedang memusing dan saya akan membantunya sehingga ia kehabisan sudut untuk berpusing. In shaa Allah.

      Delete