Monday, January 15, 2018

BERITA GEMBIRA YANG SEPATUTNYA UMNO DAN PECACAINYA SUDAH BOLEH BERHENTI MEROYAN, KEPANASAN, MERACAU MACAM MURAI TERCABUT EKOR...

Ketakutan yang sering menghantui sepatutnya sudah boleh diganti dengan tidor yang lena dan pilihanraya sudah boleh dibuat besok...





Patut let masih meroyan yek...

IN BLOW TO AZMIN’S SO-CALLED ‘REFORM’ NGOs, AMBIGA ISSUES SHOCK CLARION CRY: MAHATHIR IS DISCIPLINED, HARDWORKING & FOCUSED – THERE IS ONLY ONE GOAL NOW – TO BRING DOWN NAJIB REGIME!

20 comments:

  1. KD buat2 berani le tu.

    owh lupa plak nk tanya..

    amacam KD, bunian2 dn halimunan2 dh sedia ke nk PRU ni?

    Cap Mungekn berdegar2 bgtau yg sokonganye raaaaamaiiii.

    kikiki..

    ape2pn thanks KD sebab pandai mlawak wlaupn ketara kegerunan tu.

    ReplyDelete
  2. Hahaha......saya pun gerun bila fikir UMNO susah payah halang Faizal Aliman
    masuk FELDA MATA AIR. Kenapa halang, kalau dah yakin menang.....????

    AJK Parti Amanah Negara yang juga pengerusi NGO, ANAK - Persatuan Peneroka
    Anak Felda Tempatan, Mazlan Aliman meluahkan kekesalanya kerana dihalang
    memasuki Feld Mata Air, semalam.
    Menurut Mazlan Aliman, pihaknya menerima maklumkat terdapat laporan
    polis yang dibuat oleh pihak tertentu untuk menghalang kumpulannya memasuki
    kawasan Felda.
    "Saya dan PH Perlis disekat memasuki Felda Mata Air petang ini. JKK,
    Majlis Belia Felda dan hampir 40 orang membuat sekatan di pintu masuk Felda
    tersebut"
    Namun menurut Mazlan Aliman, sekatan ini tidak menjejaskan gerak kerja
    Pakatan Harapan Perlis apabila menerima sambutan menggalaskkan di Felda
    Chuping, malahan warga Felda Mata Air turut menghadirkan diri ke program
    Felda Chuping bagi mendengar sendiri penjelasan ANAK mengenai masalah yang
    membelenggu warga Felda hari ini.

    DAH GERUNLAH NI...........HAHAHA


    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki

      Kaki Fitnah tabor cerita fitnah lg.

      Nmpak bodo je cerekarama fitnah ko ni wahai cik minah kaki klentong..

      apsal cerita ni dikatakn bodoh???

      Kalau le benar bagai dikata yg PH dpt sokongan ramai di Felda tersebut.. maka tentu2 tak jd masaalah pn setakat dgn 40 org tu.

      Sokongan yg ramai celah mana tu wahai pembohong klau dgn 40 org pn tak lepas?????

      maknanya ape???

      Takde sokongan le kt situ.. ye dak???

      kebenaran bg yg mahu berfikir.

      Delete
    2. woi cik minah sayang woi, tanah felda dah dapat balik dah...hahahaha
      habis la modal kau nak kondem felda.... tokey anakpun dah kalah bicara tabur fitnah.

      Delete
    3. Najib cakap nak lantik audit, mengaudit asset FELDA,
      Adah gempak konon tanah Felda tak hilang!
      KAHKAHKAHKAH...............orang Ulu Benut pun dah celik akal.
      Kalau Berita pasal Mazlan Aliman dihalang masuk Felda Mata Air,
      Perlis ni FITNAH, Anon 10.00am, kau pegilah masuk blog AMENO World.
      Blog UMNO, taw.
      Aku cilok berita ni from there, jadi kalau berita ni FITNAH,
      maknanya Umno World memang kaki fitnahlah.
      KIKIKIKI.

      Delete
    4. kikiki

      alih tiang gol lg kaki fitnah ni.

      cerita cik minah ni mngkin bkn fitnah.. Tp tentang sokongan kpd PH di Felda tersebut yg kononnya ramai sgt itulh yg fitnah dn temberangnya.

      Confirm tak Cik Minah yg PH takde sokongan mane pn kt situ.? Cuma 2-3 ekor yg tak tau erti syukor kot yg sokong tanpa akal.

      Kikiki

      apsal ye klau yg reka cerita bodo cmni mesti macai PH???
      PH dh takde yg cerdik ke? Hingga yg dh 93thn dn Banduan Kes Liwat pn nk diangkat jd PM??

      Sah2 PH ni tinggal yg bodo je.

      Delete
  3. Sekatan dibuat untuk menimbulkan kekecohan untuk dimanipulasi, perangkap tidak dilayan....kekerasan bukan pendekatan PH.

    Kalau tak Ada sambutan tentulah dibiarkan sahaja..tak perlu sekat. Itulah Umno, bankrap hujah

    ReplyDelete
    Replies
    1. elok la disekat. kalau diberi masuk maka banyak la sampah fitnah akan ditabur. sekurang-kurangnya tak la menanggung dosa menabur fitnah. kau nak kata umno bankrap hujah ke apa ke, kaki fitnah tak boleh masuk felda. mazlan aliman kan dah kalah bicara kes fitnah, so boleh la kau fikir sendiri.

      Delete
    2. Aloooo Anon 2:45am.
      Mana letak DEMOKRASI yang umno laung-laungkan.....?????
      Kalau ada demokrasi, semua orang bebas bersuara.
      Kata orang tua-tua, jangan berumah di tepi pantai kalau takut
      dilamb ung ombak.
      Ini politik, taw.
      Kempenlah kat Felda Mata Air tu, cakap semua tu FITNAH dan beri
      bukti menunjukkan tuduhan tanah hilang tu FITNAH belaka.
      Baru nak lantik audit, dah gebang tanah Felda tak hilang.
      KAHKAHKAHKAH.

      Delete
    3. Anon 245, kalau dihujah balas lah dengan hujah, apa perangai binatang sekat sana sini..

      Kalau fitnah, saman le..tak juga berani..tanda betul lah tu..

      Tanah felda balik? Hahahaha...
      Siapa yg kata hilang? Shahril kan...

      Sendiri jolok
      Sendiri selesai..

      Kau ingat rakyat bodoh piang mcm kau

      Delete

  4. Isa samad terlepas lagii..????



    Di dalam Sidang Media berkaitan isu tanah Felda yang dibangunkan sebagai Kuala Lumpur Vertical City (KLVC), perkara-perkara berikut telah dipersetujui. Perkara tersebut disahkan oleh Pengerusinya, TS Shahrir Abdul Samad.

    1. Felda telah memperoleh semula 16 geran tanahnya yang dipindah milik untuk dibangunkan sebagai Kuala Lumpur Vertical City (KLVC) hari ini daripada Synergy Promenade Sdn Bhd (SPSB). TS Shahrir berkata,
    Semua tanah yang terlibat yang telah dipindah milik tanpa pengetahuan kita telah dikembalikan kepada Felda berserta dengan dokumen yang diperlukan untuk melaksanakan pindah milik itu.
    2. Usaha pindah milik semula itu berlangsung tanpa melibatkan sebarang kos. TS Shahrir berkata,
    Pihak pemaju iaitu SPSB telah secara sukarela bersetuju mengembalikan hak milik kesemua 16 lot tanah itu kepada Felda tanpa kos dan telah menyerahkan kesemua suratan hak milik tanah tersebut untuk didaftarkan semula ke atas nama Felda.
    3. Projek KLVC yang sedang berjalan di tanah itu akan diteruskan dan Felda serta SPSB berunding semula bagi penambahbaikan ke atas pelaksanaan perjanjian pembangunan tersebut demi kebaikan semua pihak.

    4. Felda tidak akan menarik semula laporan polis yang dibuat sebelum ini dan tidak akan mengganggu proses penyiasatan mengenainya.

    5. Audit forensik yang dilaksanakan juga akan diteruskan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Audit forensik baru dilantik, terus gebang, Tanah tak hilang!!!!!

      Delete
    2. kikiki

      hati bernanar ke cik minah sbb Felda dh dpt balik tanahnya.?

      kesian cik minah, sbb dh takde isu nk hentam Felda lg. Skrip cerita ni dh tak sebagaimana yg diingini oleh niat jahatnya.

      Macai2 PH bkn nk Cari penyelesaian pn. Diorang tak ske pn jika Felda dpt balik tanah tu.

      Betul tak???

      Delete
    3. Hahaha.. Semudah abc jerr felda dpt balk tanah..berjuta beb semuanya selesai atas satu kertas jerr..kahkahkah.. Wayang pru...πŸ”‹πŸ’ΈπŸ’Έ

      Delete
  5. Sdra KD,

    Dia orang gelisah. Tengok laporan perisikan di bawah ini.

    Laporan Perisikan Terkini

    This is the latest report submitted to that Idiot in Seri Perdana!

    Laporan Perisikan Terkini semenjak TDM di calonkan sebagai Bakal PM PH, sambutan Rakyat di Semenanjung terarah kpd PH. Di jangka PH mendapat 78% undi Rakyat , baki nya 22% kpd BN dan PAS. BN dan PAS di Semenanjung mungkin akan kalah terok dgn mendapat jumlah 32 kerusi MP saja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hooreyyyy

      Akhirnya kita dpt PM paling tua didonia.. Pastu.. Yahoooo.. Kita dpt plak PM bekas Bandvan Kes Liwat

      Delete
    2. Biar PM tua, jangan PEROMPAK separuh tua!!!

      Delete
    3. PM tua..dah tak ada masa nak merompak

      PM separuh tua..ada yang minta dia jadi PM sampai kiamat...memang dia merompak sampai kiamat.

      Pencadang dah balik awal, pandai² lah dia jawab nanti di sana..

      Delete
  6. Asalamualaikum sahabat seperjuanganku"" sob kalau kerja jadi tkw sangat-sangat lelah" beruntun kalau dapat majikan yang baik.. jangan sampai seperti yang aku alami dulu waktu di singapur. Dapat majikan galak cerewet lagi. salah sedikit kena marah lagi.. tapi aku tidak boleh menyerah demi keluarga yang aku cintai"" yang penting badan ku sehat. kebetulan waktu itu teman ku buka internet di temukan nama mbah Suro beserta dengan nomor Whatsapp nya +6282354640471 di halaman facebook. ternyata beliau orang pintar dan bisa di percaya. awalnya aku sangat takut, penasaran dan takut berdosa sama yang kuasa. tapi apalah boleh buat nasi sudah jadi bubur, aku ceritakan ke adaanku dan dia berikan saran, untuk keluar dari himpitan ekonomi melalui Pesugihan Dana Ghaib ini. Alhamdulillooh bener2 terbukti sama aku. Ku doakan buat sahabat2 seperjuanganku semoga kalian sukses amin...
    Beliau juga bisa bantu orang seperti togel 3D/4D/5D/6D, pelet, penglaris Usaha, dll

    ReplyDelete