Google+ Followers

Saturday, January 13, 2018

SEKURANG KURANGNYA UMNO MESTI BUKTIKAN NIATBAIK KERJASAMA DENGAN PAS...

Atas kertas atau turun padang umno lebih mudah menang PRU jika mengambil langkah seperti harapan rakyat...

Harapan tiga penjuru dan bergantung harap dengan PAS tidak boleh dengan hanya tangan kosong..

Langkah Pertama: copy paste ikrar dan manifesto PH yang telah digarap dengan baik  dan laksanakan, jika tidak dapat dilaksanakan sekarang, ikrar dan janji sahaja selepas PRU...
Kalau PH janji GST 0%...BN boleh janji -0%

Langkah Kedua: Lantik Hadi sebagai TPM II.



















15 comments:

  1. APA LAGI KLUENGMEN PASAL UMNO NI
    TAK PAYAH MERENYEH RENYEH LAH LAGI
    BELA JE CAP MUNGA TU DEMI MAMAK KUTTY
    SIAP KAN AJER AHLI JENTERA DAN PARTY
    BAB UMNO NI LU TAK PAYAH MENYIBOK LAGI


    KIKIKIKI.... DAH BERAMBOSSSS BUAT CARA BERAMBOSSSS.... UMNO TAHU NAK URUS SINDIRI..


    KIKIKIKI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak bantu umno menang sebab cybertrooper pun dah tak bermaya, komen longkang macamana rakyat tertarik nak sokong regim Najib..pemimpin umno pun dah muflis politik..

      Segala serangan pada Tun, backfire, panas buntot tidak terkira.
      Pendedak yang diupah menyusup dalam PH juga gagal, semua makan gaji buta.

      Calon je nama Tun, ringit dah mengukuh..

      Nak tolong je

      Delete
    2. "Nak tolong he"

      Apabila rakyat ingin menolong membantu Cuba menyelamatkan umno, macai2 harami pula nak selamatkan kepala bapak kepada penyamun semalaysia bernama Najib, kami faham habuan diterima Macai harami bukan sedikit, tetapi kesannya adalah dunia akhirat dilaknat Allah... bertaubatlah Macai harami sekalian.

      Delete
    3. Kluangman macam kau cakap tiada fitnah, tapi aku limat ada unsur2 fitnah, sebab UMNO dan PAS tak petnah umumkan nak bersama yang selalu bersuara tu adalah rakyat yang mahukan PAS dan UMNO bersatu, apa maknany RAKYAT yang mahukan. ....?

      Sendiri mau ingat ler kluangman, jangan suka buat tajuk jer tapi sendiri yang buat fitnah.

      Delete
    4. "Langkah Pertama: copy paste ikrar dan manifesto PH yang telah digarap dengan baik dan laksanakan, jika tidak dapat dilaksanakan sekarang, ikrar dan janji sahaja selepas PRU...
      Kalau PH janji GST 0%...BN boleh janji -0%"

      Sori bro kau ni memang melayu mudah lupa yang selalu copy paste manifesto tu PH yg mana dulunya PR sebelum ni belanjawan 2018 pun cuma ubah angka dan unjuran sahaja tiada pembaharuan, manifesto bukan janji kata PKR so takkan PR masih bersungguh dlm membuat manifesto kalau dah bukan janji buat apa susah paya siap janji bagi siaran bola, apa ingat rakyat malaysia ni makan tidur bola ke macam PH yang pagi, petang,siang dan malam berpolitik kerja tak jalan banjir pun minta bantuak persekutuan tak tengok ke Pahang, Kelantan dan Terengganu tak pun buat panggila pukul 3.30 pagi semua urusan negeri masing2. Memalukan kamu jer ......

      Delete
  2. 851, haha tahu panas. Yg geng lahanat Umjobnpas hari2 bawa Taek sini pehal bhaiii.
    Betulbla kata KD tu, buat baik sesama Pasumno perlu diserlahkan ,baru betul, benggong ooii.
    Dlm zaman open mcm ni mainan licikuno dah tak laku.
    Blog syok sendiri mykemut,haramkah usang berlumut.
    Media bahana tutup kedai.
    TV dah 3 suku.
    Lagi cepat mampos umnobnpas lgi bagus laa.
    Tapi masih takut bubar...sedih, kan?

    ReplyDelete
  3. Tak mampus nya Umno dan Pas dengan maki hamun kamu tu wahai penggemar taik.Terlalu dalam nya tunjang akar umbi Pas/Umno berbanding dengan cap bunga yang kamu puja sangat tu.Tak kan itu pun nak pusing lagi.

    ReplyDelete
  4. Akar tunjang dah mereput..takkan selamanya awak dikencing umno pas, nak biarkan juga anak cucu kena tipu sama..

    PH menawarkan sesuatu yang lebih diketuai oleh mantan PM yang terbukti berjasa 22 tahun, patut maLu pada semangatnya membantu rakyat.

    Bukan suruh panjat bukit pun, pangkah undi sahaja

    ReplyDelete
  5. BELA AJER PARTI CAP MUNGA TU...
    MINTA MAMAK TANDING TIAP NIGRI
    MESTI ADA MENGENA SEKURANGNYA SATU
    TAKOOT SUMA KERUSI TOLAK MAMAK NNTI

    KIKIKIKIKIKIKI.....

    ReplyDelete
  6. KD tension sebab PAS buat boo pagan dengan MahaKUTTY Al-Kazzab!
    Lagi tenses KD ni bila ramai kaum DAPIGS and PKR tak dapat terima pembohong bernama MahaKUTTY Al-Kazzab sebagai capon PM!

    ReplyDelete
  7. Hidup yang sederhana tentunya bahagia bila diri tidak menyamun, korup atau sokong penyamun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah berpanjangan, john doe tlg nasihatkan kawan kau ni dia ajar orang jgn memfitnah tapi dia fitnah org lain ok lak

      Delete
    2. Cencaluk jiwa kacau..

      Cukup cukuplah tu..hidup biar sederhana, jangan korup minda dengan menyokong benda² jijik.

      Delete
  8. Tunjuk la bokti bodooo... fakta mana... tan seng giaw dari DAP terang bersuluh ckp PM tak terlibat... mamak mana ni bila nak saman.... takkan jafi batu api menjanggg... DoJ mana...? Sudah bayar juta juta tidoooo saja kirja tak mau... bofo punya olang.. puiii.. re u ok kluengmen..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow ....tan seng gaw DAP hero baru umno.

      Tak rasa jilat semula kahak sendiri ke.

      Wow ...DAP sudah suci, berintegriti

      Delete