Google+ Followers

Thursday, May 17, 2018

40 PENYAMUN 100 HARI



20 comments:

  1. Replies
    1. Slogan masa rejim dulu tu... Kahkahkah

      Delete
  2. Pelik aku kd..ada kawan dipagoh kata ketua2 bahagian umno yg diberikn kemewahan oleh najib utk tidak ikut jejak muhyidin keluar parti sewaktu dipecat dulu kini dlm ktakutan..kereta2 mewah tiba2 hilang dari pandangan org kampung..😊😀😁😂😃😄😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku ingat dialog filem pendekar bujang lapok.... Eeeeiii, mana mau pergi aaaa?

      Delete
  3. Kadang aku meyampah dgn tun m nii..kita tk nafi sumbangan beliau pada negara..tetapi..tetapii..tetapii..tunaikanlah janji2 yg dibuat dulu..kabinet tubuhkn dulu sebelom bersihkan kekotoran pimpinan terdahulu..tapi tun terlalu tumpukn terhadap perkara yg najib buat dulu..bentuk kabinet dn bekerjalah seperti satu pasukan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ted.. hang mmg bijak. Tun M dan majlis presiden kena belajar dari ted.

      Delete
    2. Ted.....

      As Grand Master of tactician backed by his extensive experiences & brilliance, Tun Mahathir is the Brain behind victorious Pakatan Harapan who knows what to prioritize over priorities...!!

      Delete
    3. Maaf mencelah, tapi bukan ke penubuhan kabinet ni kena tunggu ketua2 parti dulu. Kalau Tun tunggu 4 kepala plus.Anwar lagi alamatnya Najib sempat berambus balik Indon.

      Delete
  4. Mmg bangang lu ni mamat, ini bukan buat nk sakau duit kerajaan tapi nk betulkan kerosakan yg najib buat dan pm pun bukan macam dulu senang nk lantik sapa sapa tp kena setuju 4 kepala yg senua samacam punya bijak,so bersabar lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ular 4 kepala..kapal 4 nakoda..kereta 4 driver.helikopter 4 pilot..hihii..

      Delete
    2. kalau boleh aku pun nak 4 jugak untuk cukopkan kuota...
      hihihi..

      Delete
  5. ASTAGHAFIRULLAH HALAZIM. Jangan ada yg dakwa DICTATOR AT MSIAN DOOR STEP. Yg kedua:Bukankah sesiapa yg diberi pengampunan oleh pihak berkuasa memang telah melakukan kesalahan.Contoh terbaru disebuah negara Arab beberapa banduan (yg pasti telah didapati bersalah) dpt pengampunan sempena kedatangan bulan Ramadhan. Jadi bila diberi pengampunan bererti banduan itu telah didapati dan memang bersalah. Jadijgn berlagak seolah olah x bersalah atau x melakukan kesalaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. So, apa isu? Kalau tak suka, pergilah duduk kat negeri arab.
      Kahkahkah

      Delete
  6. Woi baru aku tau gst sakau duit toke2 cina bg dekat melayu..brim bantuan nelayam rmh mesra rakyt rmh pprt..mcm2 lg la tlg org melayu..patut cina dap mrh..sst toke ada senyummmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. 412 ni la amal sakau samun, bg puak melayu malas sikit, masok poket byk.
      Inilah contoh rent seeker,little napoleon culture. Patutlah disanjung budaya mrlsyu kena. Tak perlu pikir, bos samun disanjung.
      Mmg 412 ni penganut totok puak jahiliah. Menghina bangsa dan agama betul.
      Curi jadi makruh, sama makan babi betsalut Taek Low.
      Nnt cai perosak racist ala zionis ni, kena kutip juga.
      Biar harta haram dirampas utk isi kembali kantong negara,sbagai hak rakyat.

      Delete
  7. Blog telah dikeluarkan

    Mohon maaf, blog di parpukari.blogspot.com telah dikeluarkan. Alamat ini tidak tersedia untuk blog baru.

    ReplyDelete
  8. Kabinet segera tidak dapat dapat dibentuk kerana memenuhi kehendak PKR mahu menunggu anwar dibebaskan terlebih dahulu dan merundingkan perlantikan di majlis presiden dengan dianggotai anwar.

    Kesabaran Tun sangat tinggi semata mata cuba memenuhi kehendak PKR

    ReplyDelete
  9. Kesabaran? Kiki.. iyo la.. kalau kerajaan dulu = lembap..
    Biasa la.. baru kahwin... kentot pun wangi...
    6 jahanam... keluar mulut buaya.. masuk mulut naga..
    Lagi haghu malaysia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sampai 10 hari, GST diumum 0% mulai 1hb jun.. 3 tahun kerajaan najib tak berani buat keputusan, itu bukan shj lembab tapi bangang

      Delete
  10. There was a slogan, "...I help you, you help me...", sekarang siapa boleh tolong?

    Nazri?
    Salleh Keruak?
    Rahman Dhalan?
    Nur Jazlan?
    Mat Maslan?
    Ku Nan?
    KJ?
    Zahid?
    Hishamuddin?
    Irwan Siregar?
    Ali Hamsa?

    wow! the list seem never ending but the use within the list seem remote, hmm?

    ReplyDelete