Google+ Followers

Sunday, May 13, 2018

DASAR PEMBEKUAN SEMENTARA KEMASUKAN AHLI BARU DALAM PARTI² KOMPONEN PH WAJAR DILAKSANAKAN..

Membendung dan menahan motif dan unsur pengkhianatan dalaman,  kenapa betlumba lumba nak masuk keahlian sekarang???

Bimbang juga yang baru masuk diberi tempat hingga mengecewakan mereka ahli lama yang bertungkus lumus sebelum ini.






16 comments:

  1. Inilah kehebatan org melayu, kianat dengki menjadi darah danging, habis madu sepah di buang
    Tak kenang
    Melayu mudah lupa,,
    Muka tak reti malu.
    Hati hati dgn org umno mereka ada kuman yg boleh berjankit dan merosakkan org lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg memenangkan PH ialah sebahagian besar dari BN.
      Aura Tun Mahathir adalah penyebab org BN beralih arah
      Nak harapkan pemimpin PH mcm Mat Sabu yg boleh bersuara mcm bapak beruk tu?

      ....

      Delete
    2. 2.22,kira ok jugak la walaupun suara macam bapak beruk tu sekurang kurangnya dia da ada title menteri...err kau ada???

      Delete
    3. Anak bapak beruk terlepas selepas umno kalah....meroyan masuk sini...

      Delete
  2. Jangan jadi tempat lepak para² katak. Bertanding atas tiket parti lawan, bila majoriti parti sendiri lingkup, tak pasal² nak join pihak lawan. Mcm haram punya etika. Tolak aje mentah², org yg tiada nilai moral humban aje ke longkang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Typing error... parti lawan > parti lain...

      Delete
    2. anon 12
      dah lupa ke apa yang terjadi di Perak dulu..sape yang lompat parti..sape yang beli adun di sana???? cakap tengok diri sendiri dulu pakai seluar ke tak? malu le

      Delete
  3. Biar tun buat kerja dia..kita jgn masok campur.

    ReplyDelete
  4. Bubar UMNO buat la parti baru...re-branding la sikit..ini tak, nak amik jalan mudah je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah sangat amek je jamal jamban jadi presiden baru umno..sekurang kurang dapat jugak ahli2 makan free disponsor oleh jamal.

      Delete
  5. KD jgn jd rafizi 2.0

    ReplyDelete
  6. What....nak Jamal masuk PKR. Gilo ke apo. Jamal lah orangnya yang menyebabkan huru hara orang di buatnya ketika himpunan aman bersih....dia bawa geng dia keliling baju kuning. Ini nak masuk PKR!! Jamal ini lah yang buat pelbagai gimik di depan pejabat Azmin Ali sambil bebrapa lakonan yang patut di beri anugerah Angkasa pada ketika itu oleh TV3 (sekarang x tahu la...harap TV3 tak mudah lupa).
    Saya mempunyai keyakinan yang tinggi...Tun amat bijaksana dengan kerjanya. Semoga Allah memelihara Tun dalam keadaan sehat wal afiat. Amiiin.

    ReplyDelete
  7. SUDAH SELESAI, BEB. MASALAH KATA2 "BULL DOZING" SUDAH SELESAI -

    Rafizi: Pelantikan 3 anggota kabinet dah selesai
    Andrew Ong | Diterbitkan 14 Mei 2018, 3:13 petang | Dikemaskini 14 Mei 2018, 4:53 petang

    Naib presiden PKR, Rafizi Ramli menafikan spekulasi bahawa partinya cuba menyanggah pelantikan Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng sebagai menteri kewangan.

    "Ketiga-tiga pelantikan itu dah selesai dan telah dilakukan," katanya kepada Malaysiakini.

    Spekulasi mengenai usaha menghalang pelantikan Lim berikutan laporan Sin Chew Daily yang mendakwa Rafizi telah menasihatkan PKR agar menarik diri daripada mesyuarat Pakatan Harapan (HARAPAN) pada Sabtu lalu berhubung pelantikan kabinet baru.

    Rafizi menafikan perkara itu dan mengancam akan menyaman akhbar harian tersebut.

    Akhbar berkenaan telah menarik balik berita versi dalam taliannya.

    Pada hari sabtu lalu, HARAPAN mengumumkan tiga daripada 10 menteri kabinetnya.

    Mereka ialah Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng yang dilantik sebagai menteri kewangan, Presiden AMANAH Mohamad Sabu sebagai menteri pertahanan dan Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai Menteri Dalam Negeri.

    Rafizi kemudian mengeluarkan kenyataan yang mendakwa lantikan itu dibuat tanpa rundingan dengan PKR.

    Keadaan itu menimbulkan kemarahan daripada sebilangan penyokong HARAPAN yang menuntut Rafizi tidak membuat kritikan secara terbuka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur..lets move on guys n no more syak wasangka among penyokong ph.

      Delete
  8. Umno dipenuhi prompak besar dan prompak kecil...sejak kapal lanun bugis karam ade prompak nak lompat kapal PH....hati2 menerima makhlok perosak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karam sebab bontot mak badak tersangat berat.

      Delete