Google+ Followers

Sunday, May 13, 2018

HISHAMUDDIN WAJAR JUMPA TUN UNTUK MANTAPKAN LAGI PEMBANGKANG DI PARLIMEN???

Khabarnya zahid jumpa anwar 11 malam tadi...
Zahid jumpa Tun sebaik sahaja dilantik Najib sebagai TPM..
Pastikan zahid buat rakaman dalam perjumpaan dengan anwar!!!
Tak salah kalau Kj nak jumpa Muhyiddin..
Taib Mahmud juga ada berjumpa Tun?

Sebelum tu Tun sendiri jumpa Anwar dengan 4 orang saksi.

Cuma King Maker masih bertahan untuk membuat keputusan kerana cubaannya di Perak dan Kedah boleh dikatakan dalam status "gagal"

24 comments:

  1. King maker atau cream cracker? Sbb nak jadi king, byk kawasan terlepas ke BN. Pedih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la saya cakap. Tuan hadi dah selesa Kat Sana, ada 1 2
      Pangkat.. Yg kesian ahli Yg bergantung elaun Dari pas.. Jiran aku dulu siak masjid.. Skang ni tak Tau mcm mane. Kalau dulu buang ego.. Terima cakap kawan2 dlm ph. Org2 pas tak Jadi mcm ni la. Tun Cuma nak baiki negara je. Yg bengkeng sgt Kenape. Nasi Dah rentung. Kalau Jadi bubur bleh gak mKan. Ni Dah rentung, buang je la.

      Delete
    2. campak je nasi tu kat pemakan dedak..mana tahu itu pun dorang sebat..

      Delete
    3. Masuk Kan saja Rafizi ke dalam buat seketika,,supaya lancar urus takbir kabinet baru,,selepas dia keluar berikan jawatan apa-apa dalam kerajaan supaya mulutnya Tak celupar lagi.......!!

      Delete
    4. Ko ingat senang ker cadangan ko ni?...ko nak ph berpecahbelah?..

      Delete
    5. Bro...berfikirlah secara rasional...kalo PH berpecahbelah ade ker tun mahathir boleh pegang jawatan PM dgn 13 kerusi sahaja?...

      Jangan buat gesaan yg merugikan tun yg sedang mengatur gerak kerja untuk memulihkan negara dan bertindak keatas pengkhianat2 negara...

      Delete
  2. Kenapa rafizi berani mengatakan pengumuman PM masih belum muktamad? Ini rule of law ker ? Kami teguh di belakang PM selagi Tun bertindak tidak terkeluar dari undang2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok rafizi ganti anwar di sungai buluh..

      Delete
    2. Tak usah jadi batu api...orang kalah duduk lah diam2...

      Delete
    3. hish..apa ni...tak habis2 lagi ke?dah dah jgn terbawak-bawak ikut emosi tu.

      Delete
    4. Bro...itu orang umno...keciwa kena humban....menyamar plak penyokong tun...dulu hentam tun gila2..

      Delete
  3. Buat ape zahid jumpa anwar?...masa anwar susah zahid tak peduli pon anwar...

    Tapi dlm politik semua mungkin...

    ReplyDelete
  4. Mcm2 teori untuk punahkan PH..

    Tun nak masuk umno bila najib tidak bersama umno...Tun akan cengkam PH untuk perbadi dan kroni..

    Zahid jumpa Anwar untuk pakat singkirkan Tun yg hanye ade 13 kerusi dengan ajak sekali pas dan Amanah...

    Mcm2 hal...jadi pemimpin2 PH nesti berhati2 kerana politik semuanye mungkin..

    ReplyDelete
  5. Pkr jangan cuba nak jadi taiko dlm ph..menang byk kerusi tak bermakna blh jd abg besar.jgn nak jadi remote pada tun sbg pm.biar tun jlnkan tugas sbg pm atas bijaksana beliau.#pkr parti tamak kuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn cuba nak jadi batu api plak...ko dah kalah duduk lah diam2...6

      Delete
  6. CEO TV3 DAN RTM DI TAMATKAN PERKHIDMATAN SERTA MERTA!

    Bilik Berita TV3 dan RTM telah digubal serta-merta atas arahan Tun Dr Mahathir Mohammad. Penggubalan diambilkira kerana banyaknya tohmahan dan berita-berita palsu terhadap Tun Dr. Mahathir Mohammad.
    Setiap arahan Dato' Rahman Dahlan dan Dato' Seri Salleh Said Keruak telah ditarik balik berkuat-kuasa serta-merta. Pengerusi, CEO TV3 dan Pengarah Penyiaran RTM ditamatkan perkhidmatannya berkuatkuasa semalam.

    Orang pertama yang dapat surat tunjuk sebab ialah Tan Sri Ismee Bin Ismail, Pengarah dilantik Media Prima dan Pengarah Kanan Tabung Haji.

    Berita ini juga telah menjadi tular di media sosial dan menjadi bualan netizen, ramai yang menyokong tindakan ini.

    Staff Bilik Berita TV3 & RTM telah di gubal / Shuffle secara besar besar besaran setelah Najib tidak lagi berkuasa..

    Ramai yg di tukarkan terutama Manager level ke Department lain dan di berhentikan ..
    Selama ini mereka bersekongkol dgn Najib menghina Dr Mahadhir tanpa belas kasihan..

    Mereka juga butar belitkan story Skandal 1MDB & 2.6 Billion atas arahann Rahman Dahlan & Saleh Said Keruak ..

    Mulai hari Isnin Berita TV3 & RTM & ASTRO Awani akan berubah wajah ..
    Chairman & CEO TV3 akan di ganti dgn yang baru

    Sumber :
    Safinar Khalid

    ReplyDelete
  7. PKR tak boikot mesyuarat, mahu Anwar terlibat'
    Geraldine Tong
    13 Mei 2018, 5:34 petang (Dikemaskini 13 Mei 2018, 5:37 petang)

    Menteri Besar Selangor Datuk Seri Mohamed Azmin Ali menolak dakwaan PKR memboikot mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan (HARAPAN) semalam bagi memutuskan mengenai kedudukan kabinet.

    Beliau menjelaskan rundingan masih berjalan, berkata PKR mahu ketua umumnya yang dipenjarakan Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi sebahagian daripada perbincangan.

    "Sangat malang Anwar, tidak dapat menyertai mesyuarat yang berlangsung semalam.

    ReplyDelete
  8. Pada saya pkr berilah kepecayaan kpd tun madey...anwar sudah beri kenyataan supaya sokong tun..

    Dr Wan azizah sudah dilantik TPM..satu jawatan tinggi dari menteri kanan....

    Sebarang ketidakpuasan hati salurkan secara dalaman..

    Jangan sampai musuh mengambil peluang melaga2 kan kita...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pkr jangan cuba nak jadi taiko dlm ph..menang byk kerusi tak bermakna blh jd abg besar.jgn nak jadi remote pada tun sbg pm.biar tun jlnkan tugas sbg pm atas bijaksana beliau.#pkr parti tamak kuasa

      Delete
  9. Semoga semua percaturan dapat menjadikan Malaysia sebuah negara yang lebih baik daripada pemerintahan yang sebelumnya..

    ReplyDelete
  10. Testing je tu. Jadi pkai Rafizi selamat sikit.
    Tapi bila rakyat dan pemimpin tak sependapat dan byk yg sokong tun, 'rafizi' pun slow lah.
    Tapi tun alert dh bnda² camni. Jgn lawan tun ok.

    ReplyDelete
  11. Alahai king maker ni lilit sajalah seban tu kuat2 sebab kalau terlondeh nanati lagi malu harap seban saja nanti nabi noh datang pulak

    ReplyDelete