Google+ Followers

Tuesday, May 15, 2018

MASIH ADAKAH YANG KATA NAJIB BUKAN LANUN?

15 comments:

  1. Masih ada - semua para penjilat yg masih terus komen di blog KD ini

    ReplyDelete
  2. Laporan di Malaysiakini mengata (belom ada terjemahan BM nya)

    Declassified 1MDB report corroborates DOJ findings.

    Oleh itu, sudah tak ramai lah yang kata Najib bukan lanun.

    Penting nya, apa nak di buat kpd lanun itu. Tun Dr Mahathir sudah arahkan Peguam Negara Pandi bercuti - makan gaji buta, asalkan tidak menyemakkan pejabat nya bila pegawai2 lain di situ atau pegawai2 penyiasat Polis, SPRM dll buat siasatan menyuluruh atas salah laku Pandi menyembunyikan / mendiamkan salah laku Najib melanun.

    Harap Najib akan di mahkamahkan tidak lama lagi.

    ReplyDelete
  3. Sudah bukan dibawah akta rahsia .... mengapa sehingga ke pagi ini belum ada mana2 blog Pro PH menyenaraikan fakta2 yang mengaitkan tuduhan lanun tersebut?.... setakat halangan2 dan tuduhan liar belum boleh mengatakan Najib Lanun. Kalau ikur resmi blog PH ni asal asa ajer info... memang dah viral dah.... now nak tanya.... hari ni dah Rabu... minyak dah turun RM1.50 ker?... dulu kata malam menang... pagi turun....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9 tahun kau sanggup meringkuk bwh papa najib ko tu, takkan belum sampai seminggu kau dah tak tahan? Mesti poket dah kering ni. Kihkihkih...

      Delete
    2. Bin isu kering, tp isu nya ckp lain buat lain..bohong tul PH ni..tp penyokong terpaksa la terima hakikat yg minyak tak turun lg, gst tak hapus lg, harga barang maintain lg..ptptn msh kena bayar lg, toll pun kena bayar kan..waktu ceramah esok juga nak turun semua tu..apapun tahniah PH sbb jd gomen dah..memerintah lbh sukar dr membangkang..

      Delete
    3. Siapa kata jd kerajaan susah? Tak adalah. Yg jadi pembangkang tu yg susah... Dedak dah tak masyuk.. Kihkihkih.... Rasakan le.

      Delete
    4. Dgn cara kau tulis ni aku pikir kau tak pangkah PH kan?
      So apa hak kau nak tuntut janji PH sedangkan kau pangkah pihak lain yg tak janji semua tu?
      Maknanya kau ok la dgn gst , minyak turun sikit naik byk saban mggu

      Delete
    5. Maksud kawan.. janji boleh janji... tapi kalau nak cakap tu biar realistik... jangan lah sembang kencang sampai gajah pun boleh terbang. Kalau sembang sok lusa minyak turun gst hapus... lani minyak tak bunyi... gst sekadar sebut mukramad akan hapus... cuma ngah cari kaedah nak ubah dan apa gantinya.... paling best zetty cakap sudah tentu lebih 100 hari.... itu baru janji yg nak hapus dan turun esok lusa lepas perintah.... acaner ngan janji nak hapuskan TOL... gaji minimun...dan macam2
      Tak yah cari alasan nak salahkan kami tak pangkahlah.... pangkah tak pangkah sekarang korang dah gomen... apa yang korang bagi atau laksanakan kami ambil dan praktiskan.... macam korang jugak dululah..... Tapi soalnya adaker pengurangan dan penghapusan tu nanti? Kalau tak ada.... aku rasa gomen sebelum ni 1000 kali jauh lebih baik dari kamupunya kerajaan caca marba.

      Delete
    6. 100 hari phoenix..banyak benda nak dibetulkan sebelum sesuatu dibuat..gomen sebelum ni 1000 kali lebih baik dari segi apa tu? sbb tu dapat gelaran kleptokrasi..kerajaan yang baik tak akan menyembunyikan sesuatu hal kalau tak bersalah..itu ke yang kerajaan yang dikatakan 1000 kali baik tu..tak tahu le cara tuan fikir..kenapa nak push org sedangkan saudara tak undi PH pun? lagipun baru berapa hari tuan? baiki rumah sendiri dulu sebelum komen rumah org lain..rumah awak tu dah teruk rosak..tu le sokong MO1 lagi..kan dah jahaman umno

      Delete
  4. Apa beza Najib dgn LGE? Najib tak dituduh lagi dah kena tahan, LGE kes yg amat serius tgh berjalan tapi tak ditahan2 malah dinamakan pula jadi menteri kewangan? Nampak sangat double standard?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama lah cam kes ROS sikit hari bila part ppbm dgn pantas ambil tindakan tapi bila umno eh..boleh tutup mata ni....betul tak anon 1600?


      p/s lge baru dinamakan je belom angkat sumpah lagi..

      Delete
    2. Sedih aku baca komen kau 6:16 Kenapa ni? Papa dah tak bg dedak lg ke? Kesiannya. Kuikuikuikuikui

      Delete
    3. papa dia da nak kena belayar jauh tu...hehehe belayar dgn kapal batu yang takde layar dgn sauh.

      Delete
    4. Lge tuduhan amat lemah...tiada pon berlaku tukar syarat tanah...

      Delete