Google+ Followers

Thursday, May 3, 2018

AKAL POLITIK HADI TIDAK MEMBANTU NAJIB MALAH PH MAKIN DIPERCAYAI RAKYAT.. .

Kadang kadang kita bagi muka sebab dia presiden sebuah parti
Kadang kadang kita hormat sebab dia ada sikit ilmu ugama
Yang bagi label ulama pun sesama dia..

Tapi 
Tahap iq
Tahap bila buka mulut
Tahap ponteng
Tahap berjanji
Tahap amanah
Tahap cakap
Tahap bikin
Tahap mimpi

Dan terbaharu,  macam orang buta dan orang tuli bercakap, hilang akal... 




Orang kanan pun mingong... 


Bila sudah muflis fakta,  jual ugama.. .







13 comments:

  1. Sudah goyang ka KD..kata ph kuat tsunami rakyat..apadahal setakat ckp hadi tu.

    ReplyDelete
  2. Kita penyokong ph kena kerja lebih kuat pastikan ph menang kali ni..tak kisah lah lim guan eng ke lim kit siang ke nak jadi pm asalkn kita sejahtera.melayu sudah mati seperti kata mb kita azmin ali.kita samaratakan hak rakyat.hidup rakyat hidup ph

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 1:47, apa pun terjadi, kena sokong PAS, laluan mudah, jamin masuk syurga.
      Bawa bersama umno masuk kubur, ini kalilah.

      Delete
  3. Replies
    1. Isunya taik, puak jiban telan.

      Delete
    2. Ini bukan isu.. ini otak dah disaluti taik n hati udah hitam legam!

      Delete
  4. Bila Kasi hujah Sama puak parti suci ni susah. Susah pasal guna kepala lutut bila balas hujah Kita. Lastly, dia kata kalah pun tak apa pasal tak ikut Islam. Tang mana Islam nya mereka pun, tak tahu

    ReplyDelete
  5. Penyakit semburan kucil bertatah gegat didapati makin menular dalam Pas.
    Penyakit ini menular sejak Pas berkenyit2 dgn Umno.
    Virus kucil Taek ini dikilangkan di kilang kimia milik parti Komunis China Merah.

    ReplyDelete
  6. Itu lah hipokrit nama nya blog ini. Bila kena batang hidung parti sendiri meroyan la dia. Memang betul pun, kalau pembangkang perintah, Malaysia akan ke belakang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib hadi dan yg kebelakang....malaysia dah tetkebelakang....thailand indonesia dan vietnam sudah potong malaysia...

      Negara badut dunia...

      Delete
  7. Baru berjaya tolak permohonan batal saman dah bising dah menang....puak pas bodooh tak tahu tatacara proses perbicaraan kes di mahkamah..

    ReplyDelete
  8. Semlm tun di kuantan..50 ribu sunami di kuantan...serammnye..

    Boleh tido ker najib..

    Pas tak berguna lagi...Berjasa pon dah merungut sikap dominan pas...kan dah cakap lebih baik pas tidak diajak bersama PH...kaki tikam belakang...nak kontrol habis...

    Kelantan pon pas akan tumbang dengan kemasukan nik omar anak arwah nik aziz kedalam Amanah.....

    Hadi terpaksa hina arwah nik aziz dan samakan nik omar dengan anak nabi noh kerana terdesak sangat.....

    ReplyDelete
  9. BAPUK BODO BARUA KUTTY
    50 RIBU JER YANG HADIR MLM TU..?
    PRU 12 &13 LAGI MENGANCAM LAGI
    2/3 MAJORITY INSYALLAH DAH TENTU...

    ADI NAK SOKONG KJAAN WHAT THE HELL
    YG KO GELABAH SGT WHAT THE PROBLEM
    KLU DAH RASA KALAH MEMACAM LA PEEL..
    MINGGU DPN ASSMIN KE MAHKAMAH JADU ULAM...







    #DAHTUAPUNBODOH

    ReplyDelete