Google+ Followers

Saturday, May 12, 2018

RALAT MENARIK PERHATIAN LALAT



Harap maaf,  tiga posting terakhir saya ditarik balik bagi memastikan ukhwah dalam sokongan kita kepada PH berterusan. 

Tiga posting tersebut, ada kesilapan saya sendiri hingga mencetus sedikit kocakan,  harap maaf,  elok kita fokus membantu PH. 

Terima kasih. 

12 comments:

  1. Yeap kd...ade jarum umno nak laga2 kan PH dlm blog anda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ambil tanggungjawab sepenuhnya atas insiden ketegangan ini. Harap selesai.

      Delete
    2. Aduh KD, KBB, tak dapatlah lalat umno tu hinggap kat taik. Kesiannya kat dia org. Dahlah seram sejuk tunggu sapina, tiba2 kau buat pulak macam ni. Lagilah menanggung rasa.

      Delete
    3. Apa2 pun KD, tahniah kerana mengambil tindakan segera. Jangan jadi macam pemuda UMNO, dah tumbang baru terpekik terlolong suruh Najib berundur. Ehhh... Apahal pulak aku tersasul ckp pasal Najib ni?

      Delete
    4. Lalat yg keciwa...tak boleh terima hakikat...hihihi...tu laah...seblm pru gila2 menentang tun dan PH....sekarang dah gila babi...dedak hilang...

      Delete
    5. Bagus juga buang posting yang membuat ada pertelagahan berlaku di kalangan prnyokong PH cuma kita kena ingat sebaik sahaja tun m selesai membuat semua pembersihan unsur-unsur negatif pada negara, secara tak langsung umno/bn pun turut tinggal yang bersih sahaja.
      Andai ada pemimpin muda umno/bn yang bangun memimpin umno/bn baru dengan lebih telus tak mustahil undi boleh berpatah arah andai perkara-perkara yg berlaku sekarang tak dihentikan...
      Mungkin 5 tahun lagi PRU 15 tun dah tak ada...pandai-pandai la pemimpin PH jaga hati dan perasaan pengundi malaysia nanti...walllahualam

      Delete
  2. status rahsia laporan 1MDB dialu-alu

    Bernama

    KUALA LUMPUR: Transparency International-Malaysia (TI-M) memuji langkah yang diambil kerajaan di bawah kepimpinan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menggugurkan status rahsia laporan siasatan Ketua Audit Negara ke atas 1MDB.

    Dalam satu kenyataan, pertubuhan pemantau ketelusan itu berkata pengguguran status rahsia membolehkan rakyat mengetahui dapatan sebenar laporan tersebut dan mereka yang dikaitkan dengan skandal itu yang membabitkan jumlah wang yang besar...

    Ini berita yg patut diberi perhatian..betul ke najib tidak terlibat menghilangkan wang 1 mdb 28 billion ( 7 billion usd)....

    Boleh bandingkan laporan ketua odit negara dengan kenyataan Tan seng giaw dan arul kekanada..

    ReplyDelete
  3. Lalat berkeliaran menghurong.
    Tapi bau busuknya mencengkam.
    Diusul konon PH itu wajah sebenar UmnoBnPas.
    Yg betulnya, semua utk sedapkan telinga sendiri.
    Yg hakikat pulak nak dikarat.
    Yg penting UMnOBN sudah mampos,Pas tunggu tumpas.
    Yg klepet cash is king tunggu kena kutip.
    Sot kata Tony, ....
    Now, NOT everyone can fly.
    Mamapos la ko...
    Hehe

    ReplyDelete
  4. Jgn terlampau memuji dan jgn terlalu bangga. Perjalanan masih jauh

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, harap semua rakan perjuangan faham apa maksud ungkapan besatu teguh bercerai roboh, masing masing kena Ada pengorbanan. Objektif utama perjuangan itu paling penting.

    ReplyDelete
  6. Gua caya lu kd..ni yg harus jd teladan pemimpin2 skrg..rendah diri dan berpijak di bumi..

    ReplyDelete