Google+ Followers

Sunday, May 6, 2018

ROSMAH DIFITNAH 100% BELUM PERNAH BERLAKU PADA MANA² ISTERI PM YANG LALU...???




Rosmah juga tidak pernah disiasat polis..
LUAR BIASA BENAR

9 comments:

  1. Kalau tak tumbuh takkan melata
    Kalau tak sungguh orang tak kata
    Sudah terang bersuluh pula
    Jelas terpandang di depan mata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buah chempedak diluar pagar
      Ambil galah tolong jolokkan
      Satu malaysia PH dah gegar
      Semah dan najib dah tertekan

      Delete
  2. TV3 tunjuk Nga Kor Ming dan Superman DAP mengata dan memburukkan Tun M. Sy yg dengar tak ada effect. Still Vote PH insyaaAllah. Hrp berhati2 dgn propanda melampau dari semua pihak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaki putar belit BN yg buat terjemahan...nga kor ming buat lawak pon diterjemah sebagai mengata tun...

      Delete
  3. Bro KD saya bukan penyokong BN atau PM,, tapi saya fikir takjuk akbar tu ada kekilafan menabung dari kecil,,
    Kalau kita lihat semula akbar samapah UM yg bertarih hari di atas adalah tajuk nya lain,,
    Mungkin ada org org yg nakal ubah kan cut and pase ,,
    Kita tentang BN biar profesional sikit,, penyamun kalau tak buat atau cakap perkara itu baik kita jgn cakap,,
    Kita harus jadi adil wlpun pada penyamun,, jgn jadi mcm org sebelah dah menyamun pandai pula putar belit

    ReplyDelete
  4. Kalau Cincin berharga 24 juta, kena simpan 80000 ( 8 puluh ribu) sebulan, Dan kena simpan 25 tahun

    ReplyDelete
  5. Konon Klepto orang yg lurus
    Dalam tadbir dirinya telus
    Susahkan rakyat ekonomi tak urus
    Ada hati nak perintah terus!

    Pelbagai cara nak tunjuk kuat
    hari mengundi sudah pun dekat
    Video,audio dia dah buat
    Tapi satu pun tidak lekat!

    Rakyat bijak untuk berfikir
    Bin Razak banding Mahathir
    Mahathir bijak batin dan zahir
    Sorang pulak songlapnya mahir!

    Sambutan rakyat pada Pakatan
    Umpama daun banyak di hutan
    Dacing sudah rakyat persetan
    Sudah benci berkerat rotan!

    Cai masih memberi alasan
    Membela klepto mereka tak bosan
    Sabah tewas oleh Warisan?
    Chief karabau bakal pengsan!

    Apa lagi mahu di tunggu
    PRU 14 tak sampai seminggu
    Mahu lepas GST mengganggu
    Sokong Pakatan tak usah ragu!

    ReplyDelete
  6. Kalo rosmah kena fitnah oleh DOJ ape yg jadi isunye?...

    Najib boleh kluar nota bantahan kpd duta Amrrika...duta amerika bukan jauh pon...ade di KL..

    Tapi kenape bisu?...takut kena lipat?...takut nanti DOJ tanye mana bukti barang kemas beratus juta di beli bukan dari wang 1 mdb...

    Kalo nak nafikan ade memiliki barang kemas beratus juta ringgit
    Takut nanti DOJ tunjuk bukti dari rekod pembelian barang kemas...lagi haru...

    Jadi baik lah ratib kpd rakyat malaysia fitnaah...fitnaaah..

    ReplyDelete