Google+ Followers

Wednesday, May 16, 2018

SAIFUL BHUKARI?




33 comments:

  1. Saiful nii sgt taat ajaran agama..ok bye...😟😰

    ReplyDelete
  2. Lah pulok. Ahgong memang boleh mengamponkan tapi kalau Ahgong jadi hakim pening pulok. Proses undang2 boleh dipertikaikan melalui undang2 itu baru nama nya rules of law. Bedal jer lah agak nyer macam dia tapi bukan dia. Tapi kalau betul dia buat camna? Hanya Allah yang tidak dapat kita tipu. Allah jua yang menyelamatkan Msia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo tak betul plak cam mana?...orang tua boleh rogol budak muda...

      Delete
  3. jam omega dah jumpa ka brlom....?

    ReplyDelete
  4. MB LANTIK BEKAS AHLI UMNO SEBAGAI PEGAWAI KHAS] Berhati-hati, kata Muhyiddin kepada MB Johor

    Presiden BERSATU Tan Sri Muhyiddin Yassin mengingatkan Menteri Besar Johor Datuk Osman Sapian supaya berhati-hati susulan tindakannya melantik seorang bekas ahli Umno sebagai setiausaha sulitnya.
    "Saya telah beritahunya supaya tidak tergesa-gesa, dan dia perlu berhati-hati," kata Muhyiddin sambil menambah bahawa Pakatan Harapan kini di bawah pemerhatianyang rapi.
    Muhyiddin berkata beliau telah menasihatkan Osman untuk mengutamakan ahli Pakatan Harapan, termasuk BERSATU dalam pelantikan barisan pegawai.
    Muhyiddin berkata demikian kepada pemberita ketika ditemui di rumah Datuk Seri Anwar Ibrahim di Kuala Lumpur hari ini. Beliau hadir bagi berkongsi kegembiraan pembebasan Anwar.
    Osman dilaporkan melantik bekas presiden majlis daerah Kota Tinggi Fizwan Rashidi sebagai setiausaha sulit berkuatkuasa semalam. Tindakan itu mencetuskan perasaan tidak puas hati ramai di kalangan penyokong HARAPAN yang mempersoalkan komitmen pentadbirannya kepada integriti.
    Muhyiddin turut mengingtkan Osman supaya tidak menimbulkan rasa kurang senang dan kemarahan orang.
    “Kita harus mengutamakan parti kita dulu dalam apa sudut baik dari segi kepimpinan, soal membentuk dasar dan soal-soal lain,” katanya.
    Muhyiddin berkata Osman boleh menjadi menteri besar yang disegani, dihormati dan mampu memikul tugas dengan baik jika mengamalkan saranannya itu.
    “Saya telah buka cadangan kepada Sultan Johor supaya terbentuk sebuah badan pernasihat yang meliputi pelbagai aspek termasuk ekonomi yang boleh bantu pentadbiran negeri,” katanyaA
    celahgelegar at 9:07 PM
    Share

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nmpknya johor yg 1st akan jatuh ke UMNO durjana. MB dhla ex-UMNO, setiausaha plak pun UMNO.. hmmmm... Nasibla badan ko labu..

      Delete
  5. Ulat panas, Taek basi pun lahap lg.
    Kuvil Kho Low akan mempalit dan menengelamkan semua saki baki cai umno bn dan pas.
    Mati lemas dlm Taek..

    ReplyDelete
  6. Datuk Ibrahim Ali meletakkan jawatan selaku Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (PERKASA), semalam.
    Perkara itu dimaklumkan oleh Naib Presiden PERKASA Datuk Ruhanie Ahmad dalam sidang media di ibu pejabat pertubuhan itu, hari ini.
    Menurut Ruhanie, Ibrahim meletakkan jawatan kerana kecewa orang Melayu tidak menghargai perjuanganya terhadap konsep agama, bangsa dan tanah air (alif ba ta).
    Ruhanie yang kini memangku jawatan presiden PERKASA turut menolak peletakan itu ingin melobi jawatan politik.
    “No way, bukan melobi jawatan. (Peletakan jawatan) ini (kerana) kekecewaan dia (Ibrahim), orang Melayu tak hargai perjuangan alif ba ta,” katanya.
    celahgelegar at 9:23 PM

    ReplyDelete
  7. kan lebih elok entry tu tajuk saiful dan jam omega yang mana satu pilihan anda dan rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanye lak bapak dan mak ko dulu ngok..

      Delete
    2. Berbahas dengan hujah. Kalau dengan maki hamun mana boleh menang malah menunjukkan bangsa nya seseorang. Bahasa menunjukkan bangsa! Jaga nama DNA masing masing. Silakan berbahas. Selamat maju jaya.

      Delete
    3. So, apa isu? Kihkihkih

      Delete
  8. Ky jely sefool masih ade lagi tak?...sape nak try sefool?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ads dlm lubng jubo ko..suruh bapak ko try...

      Delete
    2. Suruh MO1 try rogol saipool dalam usianya 65tahun

      Delete
  9. Kalo nuar boleh rogol sefool tak payah pakai senjata senanglah saper2 nak rogol jubo sefool..

    Budak ni penakut rupanye...kalo benggali suruh tonggeng sefool terus bukak sluar ...hihihihihi...gaknye sefool dah biasa buat kerja gini...ky jelly ready dlm poket...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah jd kerajaan pun tunjuk perangai bodoh lagi

      Delete
    2. Dah jd pembangang pun masih tak sedar diri lagi. Kihkihkih

      Delete
  10. Saya tak boleh bayangkan perasaan:
    pegawai kimia yang menjalankan ujian DNA ke atas specimen air mani tersebut.

    pegawai perubatan yang memeriksa mangsa dan mengambil specimen air mani daripada dubur mangsa.

    pegawai2 polis, pegawai2 pendakwaraya dan hakim-hakim yang menjalankan tugas

    serta pihak peguambela yang mengatakan perbuatan tersebut adalah dengan kerelaan kedua-dua pihak (tiada paksaan)..

    So, sekarang ni kita kena terima bahawa semuanya adalah mengarut belaka?
    Karpal Singh (sebagai peguambela) pun mengarut juga kerrr????...

    Takper lah.... Allah Maha Mengetahui...segalanyaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini pengampunan.
      Pengampunan bukan bererti tidak bersalah.
      Kalau tidak bersalah kenapa nak diampun.

      Delete
    2. So, apa isu? Kihkihkih

      Delete
    3. Joe Harry,
      I wish gitu juga tapi semasa PC dia semalam, dia clearly cakap dia dapat full pardon yang bermaksud semua rekod kes dihapuskan, seolah-olah semuanya tak pernah berlaku laa. Dia bagi alasan kerana pencanggahan prinsip ... politically motivated.. apa-apa ntah.. Semua penyokong dia bersorak-sorak...

      Delete
  11. kapa sink pun ckp kejadian liwat berlaku suka sama suka... 4 inci lagi sampai buat perbicaraan tertutup lagi fakta mahkamah... suka sama suka atau rela paksa ade aku kisah...jam omega mana susah sangat ke nak jumpa ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan susah nak jumpa tp kita org tgh sibuk cr duit yg kena songlap dgn papa ajib kau... Yes!!!! Kapal equanimity dah jumpa. Nanti dah lapang, aku tolong carikan jam kau yg hilang tu. Kihkihkih

      Delete
  12. Adalah tidak wajar anwar mengkritik daim yang dilantik sebagai penasihat majlis tindakan ekonomi pada kerajaan.
    Jika anwar merasa curiga pada daim, kami pengundi pakatan harapan sebenarnya lebih curiga pada beliau jika di ikutkan rekod masa lampau anwar semasa tpm. Zahid hamidi saja menjadi pengerusi lebih 200 syarikat. Belum diambil kira kroni anwar yang laim.
    Jangan ingat diri sebdiro saja betul, lain orang semua salah. Sejarah tidak boleh dipadam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan aku pulak merasa curiga sama ada kau sememangnya mengundi PH atau tak. Bunyi kau mcm macai jer.

      Delete
  13. Semasa orang tua 93tahun itu masih ada dan jadi pm, dah bermacam kata2 yang "hebat" keluar dari mulut, bagaimana agaknya bila orang tua itu sudah tiada dan "dia" pm..
    Berpusing patah balik agaknya bumi ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak taulah mcm mana nanti. Tp yg lepas2, masa najib dan umno berkuasa mmg org tua tu kena maki. Tak gitu?

      Delete
  14. u turn bole buat bila bila masa...

    ReplyDelete
  15. Ini cerita rogol mana datang? Dengan maki hamun pulok dia datang. Cuba bahas elok2

    ReplyDelete