Google+ Followers

Tuesday, May 1, 2018

SEBAB APA NAJIB TAK BERANI JUMPA MAHATHIR (?) Cuba tanya Najib, kenapa berani hentam di belakang sahaja, dari jauh..










11 comments:

  1. Dulu...kemain sombong lagi takbur pemimpin dan pencacai dedak haram bee end cakap tun m keluar umno takde kesan la...tua nyanyuk la..baling gelas tak pecah la..

    Skrg...gambar tun m pun bikin diorang terkincit!!!
    Samseng umnu jumpa tun m...itu sungeeeiii..
    Pensyarah pas jumpa tun m..tunduk bawah leher kejang...

    Najip? Tak datang langsung!!!

    Kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen paling win minggu pertama Mei 2018

      Delete
    2. Mungkin masih ada rasa hormat pd Tun.

      Delete
    3. Tuan. Adik saya seorang anggota keselamatan. Terima undi pos. Siap nombor siri dan kena tandatangan. Adakah begitu caranya undi pos beroperasi?

      Delete
  2. Masih ada masa.
    TunM, Najib, Hadi.
    Moderator yg sama2 setuju.
    Tanpa keji,tanpa kutuk.
    Sepentas LIVE Media Perdana dan Dunia.

    Well...ada ?
    Isi borang dibawah.
    1. NAJIB..( )
    2. HADI...( ).
    3. TunM...(ON)

    Pentas,Penganjur tersedia.
    Tarikh akhir isi borang pertahan maruah 23:59 7 Mei 2018.
    Siaran Live pd 8 Mei 2018.

    Bagi jadi, semua pun mengaku kuat hebat.
    Jom ler tunjuk pulak. Gentle la beb?

    Satuuuu Malaysia !!!
    Politik Matang !!!
    Malaysia Boleh !!!

    ReplyDelete
  3. Dulu baling gelas tak pecah
    jadikan Tun bahan ketawa
    Baru saja gambar diacah
    Hilang maruah hilang wibawa!

    Keluar parti peduli apa
    Tua nyanyuk katanya renta
    Lulus Pakatan dibuat lupa
    Pelbagai rintangan saja dicipta!

    Kini rakyat berbondong datang
    Tua renta tetap ditatang
    Berpuluh ribu pagi ke petang
    Cai tengok mata pun buntang!

    Berpuluh tahun si tua berbakti
    Satu dunia orang kagumi
    Susahkan rakyat dia tak reti
    Masalah negara dia selami!

    Hendak belajar tidaklah susah
    Walau cukai rakyat tak kisah
    Sama kering bersama basah
    Berbanding kini,rakyat gelisah!

    Bukan saja gambar tak boleh
    Beri tekanan guna segala
    Rakyat hukum liur meleleh
    Baru tahu apa tu bala!

    Berbelas tahun si tua bersara
    Baru kini dicaci dihina
    Sana panik,tekan penggera
    Bukti takde,laporan mana?

    Tak siapa mahu klepto terlajak
    Mana yg baik, mana terlajak
    Pilih satu rakyat dah bijak
    Sokong klepto jika diajak
    Maruah bangsa terus dipijak!




    ReplyDelete
  4. Buat apa Najeeb buang masa jumpa Munafiq MahaKUTTY? Wajib kena jumpa ke? Ada kontrak kena jumpa ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takut le tewwwww.... Hantar macai suruh jawab.

      Delete
    2. Bukan setakat jumpa 'face-to-face' jer Najib takut, gambar & potret Tun M pun Najib dah menggigil-terkencing dalam seluar.

      Lagi pulak di setiap kehadhiran Tun M di ceramah2 sepanjang Jelajah Pakatan Harapan dari Johor ke Perlis & Pantai Timur, puluhan ribu warga berpusu-pusu datang dgn kemahuan sendiri tanpa dedak & pengangkutan bas disediakan.

      HAPUSKAN NAJIB - HAPUSLAH GST......!!!

      Delete
  5. Semuanya sudah terlewat. Ada masa kami pi melawat nanti di sungai buluh..

    ReplyDelete
  6. 549,
    Tanya satu dulu.
    Sapa NajEEb mana hg ckp neh?
    Dia dah dpt ic lum?
    Siapa Najeeb ?
    Ko ni mcm ada tanda gigil kucil perisa gegat nehhh.
    Patutla bos jasa pun kna te dang angkat beg tinggal hangpa.
    Bodo bodo piamg penakut, harap c&p sj.
    Hampehhh woiii.

    ReplyDelete