Google+ Followers

Friday, May 4, 2018

STATUS TERKINI: BN TEWAS PUSAT DAN HANYA KUASAI 4 NEGERI







39 comments:

  1. Nak gelak aku nengok kegilaan KD.... sejak John Doe menghilangkan diri ni.... makin merapu KD..... kalau betul kata John Doe tu .... yang kau dok conggak hari2 berapa BN akan kalah buat apa.... tunggu ajerlah.... Teman cadangkan lepas ni kome tutup blog no hokey.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita campak jawa ini ke dlm lautan india selatan supaya dia boleh tolong cari mh370.

      Delete
    2. Wak gendut sekor tu blum puas lgi mentekdarah dedak... sian dier!!!

      Delete
  2. MAKLUMAT TERKINI:

    Kehadiran Tun Mahathir bersama Tan Sri Rafidah Aziz, Tun Daim Zainuddin & Hj Mat Sabu Malam Ini Disambut Meriah Puluhan Ribu Rakyat Jelajah Pakatan Harapan Melaka.

    Melaka tak ada Raja tapi rakyat semua bersatu. Melaka tak ada Sultan tapi rakyaat melaka ada Pakatan Harapan..Pakatan Harapan..Pakatan Harapan.... !!

    Undi Pakatan Harapan > Humbankan Najib > Terhapuslah GST > Makmur Negara > Selamatlah Rakyat.....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akun org melaka .... Memang ler ramai tapi tak bermaksud PH boleh menang

      Org melaka turun ramai2 pasal nak tengok TUN yg hari ni dah merendahkan maruah dirinya hanya untuk undi kes mulut celupar sangat hina mangsa Memali mati katak.

      Tu ler berkempen bawa bala tentera semua dah expaired tu yg rakyat melaka teruja nak tengok tentera vateran TUN

      Delete
    2. Kalau org pergi tengok bola, apakah yg mereka mahu? Tentunya kemenangan utk pasukan mereka!!

      Semangat dan sokongan yg ditunjukkan oleh puluhan ribuan yg hadir adalah sgt2 luarbiasa dan mereka2 ini hadir bukan sekadar utk mendengar ceramah, tetapi lebih kepada utk memberitahu kepada seluruh rakyat malaysia bahawa mereka ingin menjadi sebhagian drp sejarah dimana umno akan dikuburkan!!

      Syabas kepada rakyat melaka!!!

      Delete
    3. syabas rakyat melaka..teruskan perjuangan..kita jatuhkan kerajaan kleptokrasi..sudah2 le cencaluk..terima le kenyataan yang ramai rakyat malaysia nakkan perubahan..hanya org yang buta mata, buta hati, yang masih menyokong MO1 sbb takut melayu hilang kuasa..tu yang dia org takut sebenarnya..

      Delete
    4. Ini bukan bola bro...apa ko merapu ni...ramai dtg semata2 nak dengar apa janji Pakatan...tu je...ramai je import dari negeri lain dari Johor dan Negeri Sembilan semata-mata nak bagi crowd ramai...jgn over confident sgt bro...nanti malu

      Delete
  3. Macai2 harami sekalian bersedialah dengan bala yg bakal diterima.

    ReplyDelete
  4. Macai2 harami, korang tak takut ke dengan seksaan kubur?

    ReplyDelete
  5. Matlamat asal perjuangan ini adalah semata mata nak jatuhkan dan tumbangkan najib dan rosmah, tetapi dapat bonus pula, zahid hamidi pun akan ditumbangkan.

    Alhamdullillah ini janji Allah....

    Macai harami, korang tak nak bertaubat ke? Dengan segala fitnah yg telah korang lakukan?

    ReplyDelete
  6. Adoiiiiii haiiiiii ..... Mcm pernah ku dengar dialog ini 5 tahun lepas.......

    Tapi akhirnya yg di kejar ..... Terlepas yg dikendong berciciran.....

    Awal benar ramalan kau KD nak psaiko lah ni.....
    Ssudah lah KD PH dalam masaalah besar sekarang ni cakap banyak tak mau lah ..... Tunggu jer izzah janda kaki pau duit calon, ada calon terlibat kes pasir di selangor, tu MB selangor pun belum tentu selamat kes Ijok, kairudin botok dgn kes cek tendang belum lagi skandal mat sabu dan terbaharu ......... DAP ngan kes 50 audio dan kes kongsi gelap ......

    Mak aiiiii apa nak jadi ngah PH ni .....

    Parti penuh SKANDAL .......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak aiiii apa nak jadi dgn kau ni? Merepek dah mcm SUNDAL

      Delete
  7. Kebanyakan kes yg aku srbutkan di atas dah ada laporan polis tu belum lagi kes Tun dgn berita palsunya.

    ReplyDelete
  8. Cencaluk, sendiri u turn? Tak nak sebut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geng bn ni silent majority. Tak yah gi ceramag bagai. Yg buat bising kat ofis pon, geng bising ni la. Dah la tak hormat rakan sekerja dgn buat bising. Jgn menang sorak dah la.

      Delete
    2. Banyak la ko silent majority!! Yg memokak buat hal slalunya org umnolaaa!!! Jamal tu salah satu contoh!! Skang ni x leh nak bising lagi sbb bilangan pun dah nak pupus!! Tunggu masa jer!!

      Delete
    3. 409,
      Apakah kehendaj dgn bertanya soalan tak cukuo sifat itu?

      Untuk tonjol supaya ko nmpk hebat?
      Utk kondem?

      Ko tak malu pd buku lali ko ker.
      Pergi la main diblog Mykemut ataupun haramkah.
      UmnoPas pun tgh bercinta, dah nmpk perut tuu

      Delete
  9. GE13 was about Anwar Ibrahim leading PR including PAS (under Nik Aziz) vs BN (not about Najib's leadership per se). Justice was viewed in the context of Anwar's sodomy case and eventual jailing.

    GE14 is totally a different ball game. It is about Najib's integrity, kleptocracy and abuses where the rakyat suffer. Out goes PAS (under Hadi) from PR and comes in Mahathir through Pakatan Hadapan or PH. Its It's the Rakyat now vs Najib and his gang of thieves.

    The uneven playing field has resulted in the unstoppable tsunami....my perspective....wallahuaklam

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko merapu memde hah! Jantan kaberet!!!!

      Delete
    2. Apa yang kau merapu ni Nyah?

      #DAHMAKANDEDAKPUNBODOH

      Delete
  11. Najib kantoi

    https://youtu.be/58ub9IokDfc

    ReplyDelete
  12. Deretan kantoian BN tK pitus2.
    Segala niat2 mengekang,PH menjadi ,laluan pada PH.
    Kalau dikira perlawanan, semua yg nak main,tentu nak menang.
    Tp UmnoBn buat foul tak putus2.
    Undang2 aturan dipicit, dikoyak rakus.
    Lupa sudah pulak lesen mandat sudah tamat kontrak 5 tahun itu.
    Masih juga dpt kad kuning bertimpa2.
    Pengawal2 disogok,Tungkat PAS dibeli.
    Tanpa jijik,Pas selam dlm taek mencari kunci.
    Kempen UmnoPas dah jd pesta domba,maki,mimpi.
    Tv3 ,semua media jd kilang maki, tipu.
    Semua mantan jawatan2 disimpan peti.
    Byk Najib,Hadi, Abduh terhegeh2 menampal lobang.
    Makin tampal.makim koyak.
    Mandat sudah angkat, kontrak sudah tamat.
    Tak cukup angkuh, sudah biadap pada TUAN rumah.

    Berul kata kakak, 60 tahun rumah sudah robek, masih tak malu nk mi ta sambung kkntrak.
    UmnoBn sudah tak layak dibagi contract.
    Tiada layak, tidak amanah.
    Khalwat sulit BNPaS , buat Tuan rumah lg yakin....

    Kita ubah nasib rumah.
    Kita Tuan.
    Mantan kontraktor umnobn boleh jalan.
    Pas boleh pergi nelajar agama bg betul, jgn dok mimpi lebih3.

    ReplyDelete
  13. tunggu je gelombang hijau bakal meranapkan pakatan haprak... biarkan depa berkhayal dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telan saja Taek Low tu, Bau makin kuat taek hio

      Delete
  14. Bertaubatlah macai2 harami sekalian.....

    Kubur kata mari tak semestinya atok 93 tahun tu, ko tengah taip henfon tu pun boleh goooooooolllllll....

    ReplyDelete
  15. Macai2 harami,

    Korang ingat selepas Pakatan Harapan menang baru nak bertaubat? Mungkin je....Allah terima, tetapi bagaimana hasutan dan fitnah yg korang hamburkan?

    Dah terlambat.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. benda betul dikatakan fitnah..benda tak betul dikatakan betul..biol betul puak2 hamba abdi belaan MO1 ni..janji duit..asal duit sanggup bodohkan diri demi kepentingan peribadi MO1..kami sayangkan negara lebih dari MO1..kerosakan dah berlaku..Malaysia selama dibawah MO1 ni makin kebelakang..bantuan kepada rakyat dikurangkan, biasiswa dikurangkan, subsidi ditarik balik, rakyat kena GST, syarikat China dikecualikan

      Delete
    2. Ko.mimpi apa semalam pulak?
      Khayalan hijo byk sgt puak pas ni. Dah mcm cult sesat ayoh peng pulok.

      Delete
    3. Mana slogan nak humban Tun M masuk penjara masa kempen PRU13? skrg nak naikkan Tun M jadi PM...betul2 lawak dan hipokritnya penjilat pakatan...nak selamatkan negara atau nak selamatkan kroni? IPP (kroni madey) dah hapus maka tiada lagi kekerapan kenaikan tarif letrik semata-mata nak kenyangkan tembolok kroni. yang merana skrg ialah kroni yg tak boleh mencekik darah rakyat je...silakan penjilat sekalian Selamatkan Kroni Madey dan anak2nya. Rakyat ditipu sekali lagi

      Delete
    4. 7.54 dulu lawan hari ini kawan, inilah politik, sama jugalah tetapi sikit berbeza selepas hj hadi kafirkan umno,maki hamun umno, putuskan saudara, mendirikan kelab ahli syurga untuk ahli2 PAS SAHAJA, najib cash is king tampil dengan habuan beratus juta hasil rompakan terhadap rakyat,

      HJ Hadi secara otomatik menghadiahkan nombor ahli untuk najib.

      Bagaimana dengan macai2 harami?

      Najib dan hj hadi seraya berkata;

      BERTAUBATLAH MACAI2 SEKALIAN.

      Tersentak termasuk buah masing mendengarnya....

      Delete
  16. Ada seekor (meme binatang pun) macai harami bagitau dapat ujian dari Allah dari seekor nyamuk yg hisap darahnya, nyamuk tu tak menyesal ke kalau dia tau, darah tu hasil titik peluh kerja fitnah nenipu maki hamun terhadap rakyat dan bersubahat dengan kepala bapak kepada penyamun2 semalaysia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepimpinan pembunuh PAS telan Taek Low, kenyit2 dgn Umno.
      Kerja kotor sudah berbau seantero nusantara.
      Sudah2 la . Bodo sorang1 cukup.
      Pergi main diHaramkah atau Mykemutan.
      6% setiap hari diskon, set2 sokong UMNOBNPAS boleh terus dgn dasar zalim GST nya. Adil,kan?

      Delete
  17. Tak kan tak faham2..benyai.
    Smlm Melaka gegar, dgn veteran umno yg mengingatkan.
    Kontraktor haprak yg diupah, mahu jual rumah tuan.
    Skrg lebai telan nak masok racun konon fitnah apa la.
    Ikut suka Tuan nak hentikan kontraktor 60 yg tidak achieve.
    Penipu pulak tu.
    Tuan tanah,tuan rumah berhak tamatkan kontrak.
    Itu pu. Tak faham? Makan Taek kot?

    ReplyDelete
  18. Pengundian 9hb ni tapi dah tau siapa kalah siapa menang,. Ishhh pelik pelik. Mana dapat fakta ni KD.

    ReplyDelete
  19. biasalah.....bila time macam ni, ramai yg syok sendiri..

    Macam PRU 13 dulu, pembangkang memang solid...ada PAS...pertandingan pun hanya 2 penjuru..masa yg terbaik untuk PR tak over kerajaan.....TAPI...last2 kalah jugak.
    Lepas tu macam2 alasan timbul...bawak bangla 40,000, black out, pengundi hantu dan bla bla bla....

    sekarang PRU 14, PR dah hancur....PAS dah tak bersama PR...yg ada ahli serpihan UMNO dan PAS yang hidup segan mati tak mahu...PAN adalah keldai DAP...PBBM parti muda yg diketuai oleh org yg terlalu tua....PH tak solid. carca marba,...ramai ahli mereka sediri keluar parti dan menentang pemimpin mereka yg rakus kuasa...lepas tu ada lebh 3 penjuru pertandingan....akibatnya undi pembangkang berpecah..

    Rasanya,

    BN akan menang besar
    PBBM dan PAN akan bubar
    DAP akan menyesal selama-lamnya kerana mengorbankan prinsip dan lambang mereka...mungkin kena sumpah oleh ahli
    PKR - yg akan terus hidup sebab Anwar akan bebas dlm bulan June...
    Tapi dia dah terlewat....

    ReplyDelete