Google+ Followers

Wednesday, May 16, 2018

UCAPAN SULONG ANWAR MERANAP IMPIAN MUSUH DILUAR DAN MERAWAT KUDIS DI DALAM PH




Dari Penjara ke Istana.
Itu yang Allah bagi pada insannya,  yang dipilih.
Kekal sebagai ujian tertinggi.




Situasi seperti ini sudah dijangka,  sudah diberi nasihat sudah diberi peringatan oleh rakyat. 



26 comments:

  1. apasal dia asyik guna nama yusoff qardhawi dalam isu liwatnya tapi dalam bab Islam lain, dia cakap macam dia handal, serba-serbi tahu. boleh buat satu atikel pasal ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa isu? Kihkihkih

      Delete
    2. Aku kesian dgn gambar bwh tu.
      Najib xsempat nk sediakan sahur.
      Sian, rosmah buat apa?

      Xpe, dlm jail makanan disediakan

      Delete
  2. no change bakal PM nih. Goreng dan slogan dah mula balik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goreng tak kisah sangat. Tapi kalau dia nak coba buka pekong pemimpin2 PH, aku amat risau.

      Pada hal dia ada pekong sendiri - bekas Penolong Gabenor Bank Negara Murad dah buat Surat Sumpah berkenaan dia di masa pegang jawatan Menteri Kewangan.

      Jadi kenapa baru keluar penjara aje dah nak bukak pekong pemimpin2 PH? Baca lah ini -

      Anwar: Daim boleh sumbang, tapi hati-hati skandal dulu
      Read more at https://www.kinitv.com/video/61128O74#hyOF93bdhXgBqdAA.99

      Delete
    2. So, apa isu? Kihkihkih

      Delete
    3. Kenape ko tak cakap murad dah mintak maaf kpd anwar..

      Delete
  3. Gambar tgh teraweh.
    Tgh tidor, ada yg tgh sedut gas kt katil hospital, ada juga yg sakit tengkok, bermuka sebek.
    Ini semua plot tagih simpati, siap shot cameraman.
    Masa kuat, siap tgh suap makan oku
    Yg nk maintain samsengnya, viral shot tgh brrsama2 auntie2 dimeja mahjong.

    Ini semua style umnobn.Blkg rakyat,melompat menari joli duit Rakyat.
    Lobai pas pulak...apabila tersepit keluarlah aneka tafsir mimpi. Ataupun pintalan2 ayat dan hadis perisa sami brahmin.
    Janji lepas tengkok.
    Tersangatlah melayu, bertatah manik2 kucil taek penipu.

    Wake up la melayu.
    Sudah2 la malukan bangsamu.
    Sudah2la hina islam sejagat.

    Nnt Jho Low hantar list, kamu ramai2 masok rehat kt dalam.
    Moga umnobnpas sempat taubat.
    Your time is over.
    Malaysia sudah baharu.

    ..cucuk2 wayang tu mainan kuno,zaman jahiliah.
    Selamat Ramadhan Kareem.

    ReplyDelete
  4. Anwar dan penyokong nya masih lagi laungkan Reformasi.

    Entah apa yang di maksud nya sekarang, tak tahu.

    Siapa yang tahu dan boleh beri justifikasi nya, sila berikan di sini, terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. 7:56 pm....

      TUN MAHATHIR dah buktikan KELUAR-BIASAANnya yg MENAKJUBKAN sampai kini masih jadi tajuk berita/perbualan di media2 sodial utama seluruh dunia.....

      1. Memerintah kembali pd usia 93 tahun.

      2. Megalahkan BN-umno buat pertama kali dalam sejarah negara sejak kemerdekaan.

      3. Satu2nya pemimpin negara dalam dunia yg berjaya dalam p/raya sama ada dalam parti pemerintah maupun dalam parti pembangkang.

      Tun Mahathir is the Leader who always successfully got the mandate to lead his party to win the country's general election (6 times, mind you)...whereby the flamboyant DS Anwar Ibrahim has none (not even once)......!!

      THIS IS A STUNNING RECORD INDEED....!!

      Delete
    2. Reformasi untuk ubah pentadbiran prompak..

      Tanpa tun anwar tidak mampu tumbangkan umno dan tanpa anwar tun tak berupaya tewaskan najib dan umno...

      Gabongan 2 orang yg hebat ini yg telah berjaya tumbangkan gergasi...

      Delete
  5. pembalut leher dah buang dah... maklum lakonan dah tamat. tamat ke?

    ReplyDelete
  6. Tun tahu apa yg dia buat..mungkin ramaii yg curigaii anwar tapii jgn lupa kesetiaan wan azizah terhadap tun m sehingga sanggup tolak jawatan pm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ted.....

      MAHATHIR - Man of Steel.
      NAJIB - Man of Steal......!!

      Delete
    2. steel dgn steal kan tak jauh bunyinya pak man...lanun main gasak je mana tahu beza.

      Delete
    3. Anwar, adakah yg keluar dari mulutnya/diucapnya sama dengan apa yg terlintas dihatinya berkenaan Mahathir? Selamat menyambut Ramadhan & maaf zahir batin!!!!

      Delete
    4. benda yang kita tak tahu jgn lah kita nak berburuk sangka.kita doakan yang baik2 sahaja untuk mereka.

      Delete
    5. Kalo anwar tamakkan kuasa dia dah desak tun bagi jawatan dlm kerajaan...sebaliknye peringatan beliau semua kena sokong tun madey dan jaga keutuhan PH...tak usah sesiapa ragu2 hubungan tun dan anwar...dua orang ini dah rasa betape peritnye nak tumbangkan najib dan umno...bukan mudah...

      Delete
  7. Tak tahu lah maksud wartawan M'kini ini bila berkata:

    Hati-hati Pak Sheikh...
    Al-Abror Mohd Yusuf |

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua benda kena berhati2...

      Antara tun dan anwar telah wujud persefahaman yg kukuh untuk bina semula negara... 2 orang ini telah rasa perit nak tumbangkan umno...kemenangan bukan mudah ...jika umno masih berkuasa anwar boleh bebas tapi tiada pengampunan dan tun mungkin tidak selamat...jangan buat andaian karut marut dan cuba membesarkan siapa yg lebih hebat antara 2 orang ini...gabongan 2 orang ini yg bebaskan malaysia dari cengkaman lanun bugis dan rosmah...

      Delete
  8. Kudis dirawat dipermukaan ..bernanah dibawah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kamu banyak kudis camtu ke?

      Delete
    2. Itu andaian ko semata2 yg tak ade asas langsung....

      PH bukan sama mcm BN yg didominasikan oleh umno...PH tiada parti yg dominan dan pengerusi PH tiada kuasa veto...

      Delete