Google+ Followers

Tuesday, May 15, 2018

UMNO MILIKI SI BACUL KETUA PEMUDA

Saya menyesal...






Sial menyial sesama mereka,  yang mengutuk sama juga,  sokong membawa rebah.. 


30 comments:

  1. Sape pejuang nelayu dlm umno?...pejuan buncitkan perut dan isi tembolok memang ramai...

    ReplyDelete
  2. Akhir zaman fitnah mmg melata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah mula dah gerak kerja menburukkan presiden umno..tak heran akn byk lg fitnah keluar ats zahid lps ni

      Delete
    2. Xpe.. fitnah atau tak jawab dlm mahkamah. Biar 1 malaysia bleh tau.

      Biarlah org kg semua dpt tau betapa pemimpin umno selama ni mentekedarah je.

      Yg baru nk mnyesal pun apa kurangnya. Sunyi sepi je berita 100juta duit kbs hilang..

      HILANG!!!!!!!..
      mcm bwk duit seratus cicir dari poket.

      Delete
  3. Zahid bengang beban yg berat atas kepala biau untuk betulkan pulih dan betulkan umno...

    Tapi dia sendiri mungkin hadapi kes tumbuk orang....masa berkuasa memang polis tak beranin usik...

    Hina tun madey...tun dah gesa sprm siasat jutaWang zahid...

    Zahid jena mintak tolong raja arab yg dia pernah dia jumpa...

    Anwar buncitkan perut zahid...masa anmwar kena lanyak zahid buat dek aje...azmin yg kekal setia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahid rasa beban yg berat sebab bebal dia je dh cukup berat nk dipikulnya.

      Dulu bkn main sombong lupa diri. Xmngaku mak bpk org indon. Konon ada IC mahathir yg lama.

      Pemimpin samoah mcm ni patut dibuang dari umno.
      Baru ada kerajaan yg baik dan pembangkang yg baik

      Delete
  4. Janji tetap janji ..janji kena tunaikan dgn apa cara pun sebab dah berjanji..janji itu amanah..amanah pada berjuta manusia..org miskin org sederhana org kaya semua dah bagi amanah untuk penjanji tunaikan janji..tapi mcm2 alasan plk nak elak amanah..org yg munkir janji allah kata munafik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Promises are made to be broken! He2 he2

      Delete
    2. Najib janji nak turunkan harga kereta... Tunggu punya tunggu, last2 dia yg turun. Huhuhu... Lima tahuh tu bro aku tunggu. Lileks je. Tak ada kecoh2 mcm lu. Kihkihkih

      Delete
    3. Minyak tetap 2.20 seliter...ikut harga naib 2.40,

      Gst 0% mulai 1 jun...

      Delete
  5. Era reformasi bermula dengan bebas nya DSAI hari ini. Hujan rahmat menyambut kebebasan DSAI. Agenda perjuangan reformasi sudah bermula saat setelah mengharungi berbagai cabaran dan rintangan selama ini.

    Salam Reformasi

    ReplyDelete
    Replies
    1. DS Anwar akan mengubah senirio politik negara - Rais.
      DS Anwar kata perjuangan selama 20 tahun sudah tercapai.

      Hidup Reformasi. Hidup DS Anwar.

      Delete
    2. Reformasi..#anwarmypm

      Delete
    3. Pru 13 tak kedengaran reformasi...kemana reformasi?...tahun ni baru bangun tido...hihihi

      Delete
    4. Ada yg dah sentap dan ketar lutut bila dengar lauangan Reformasi...hihihi

      Delete
    5. Jarum tumpul...tak de kesan pon...hihijo...reforbasi...

      Delete
  6. Zahid. Apa lagi.himpit la anuar..member lama kan atau aniar sudah berpuas hati..biar je tun bermaharaja lela.merampas apa yg dia bina selama ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kihkihkih... Jarum. Jgn tak jarum.

      Delete
    2. Zahid kawan paling tak guna...perut dah buncit lupakan kawan...

      Delete
  7. Askar2 Dajjal dah keluar dimerata tempat..10hb May sinar Harapan buat Malaysia...16hb May Malapetaka buat Malaysia....ikon Dajjal Mata Satu sedang giat mengatur tipu helahnya....musuh yg nampak senang dihadapi...musuh dalam angkatan dikaburi dgn sifat warak kealiman..mana mungkin kita sedari...

    ReplyDelete
  8. Anwar ni ada kes liwat tapi di sanjung-sanjung pula, tak islamik kan, kik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita lama tu. Dah tak best. Kami tgh tunggu cerita baru. Cerita hantu. Tajuknya Tantuya bangkit dari kubur. Kikikikiki

      Delete
    2. Utk pengetahuan, dgn perkenan Agung yg memberi pemgampunan penuh kepada DSAI, maka semua kesalahan yg disabitkan keatasnya gugur secara otomatik! Perkenan Agung adalah berdasarkan bahawa terdapat ketidak adilan semasa proses perbicaraan berlansung dan tuduhan yg dibuat bermotifkan politik! Oleh itu, diharap sesiapa tidak lagi mengelarkan beliau sbgai peliwat kecuali gelaran itu disertakan dgn bukti!

      Delete
    3. jam omega dah jumpa ka belom..

      Delete
  9. Dajjal Umno dan Pas sudah mula bertugas.
    Lahanat2 meroyan hilang kuasa. Tak ada pulak mereka malu masih menjilat Taek Low yg sudahpun basi itu.
    Ulat Taek timbul, ready utk ridsect.

    ReplyDelete
  10. RoS luluskan daftar Harapan..

    KP RoS rupanye tahu taku tun madey...hihihihi..jangan main2 dgn orang tua ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas ni dia sahkan umno mati roadtax.Perlu sita, scrap. Nk lelong tentu tak laku

      Delete