Google+ Followers

Friday, May 4, 2018

YANG MINTA MAAF SIAPA? PERMOHONAN MAAF KEPADA SIAPA? YANG MAAFKAN KENAPA PULA YANG TIDAK RELEVAN MALAH BERLAGAK SUCI?


34 comments:

  1. Apa yang saya faham tun m memohon maaf atas ucapan "mati katak".
    Bukannya mohon maaf kerana menyebabkan kematian di memali.
    Tun m tetap bertegas amanat hadi yang menjadi punca rusuhan dan kematian itu bukanlah syahid.
    Adalah janggal bila ada pihak yang mengesyorkan kepada tun m supaya pergi membantu keluarga mangsa dan bukannya sekadar ucapan maaf.

    ReplyDelete
  2. Hj Hadi dengan najib sedondon cukup rapat...kenape yg haji hadi tak desak najib tubuhkan RCI?...

    Tun tak pwrnah kata pon nak lari tak mao beri kerjasama siasatan RCI...

    Najib dan hadi nak jadikan modal politik sepanjang zaman?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala, bapok matjerin sembang je la pasal RCI... Nanti bila dah ditibuhkan bagi alasan perkara lama pun nak ungkit kembali....

      Sembang anjing fuckatan memang bodoh bahalol je....

      Wakakakakakakakakakakakakaka

      Delete
    2. tubuh je le..cakap banyak buat pe..

      Delete
    3. Heh..
      umno kafir la menurut haji hadi..

      Ko reti x ko kapir cacai najis

      Delete
  3. Kalo ibrahim libya serah diri bawah ISA tak timbul pun tragedi berdarah di memali...

    Mat sabu pernah ditangkap bawah ISA...takde masalah pon...

    Pemimpin pas yg lain tidak ditangkap kerana tidak timbulkan masalah kpd masyarakat...

    Pemimpin pas yg bertanggongjawab dengan amanat sesat tidak tarbiyah ahli2 pas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa mat sabon kena tangkap bawah ISA...??? Sebab jual G String warna merah ke....????

      Wakakakakakakakakakakakaka

      Delete
    2. G string merah bkn altantuya punya?

      Delete
  4. Najib dan Hadi dah nampak tak keruan lagi dlm tindak tanduk mereka!! Takut kpd bayang masing masing! Tektik mereka hendak mempergunakan agama dlm kelangsungan politik mereka telah terkantoi!! Daripada pembela agama, mereka sekarang ni dikenali sebagai pelacur agama!

    Kalau ikhlas utk menegakkan hukum Allah, sudah tentu Allah permudahkan! Tapi kalau hendak mempermainkan agamaNya, maka kehinaan yg mereka dpt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  5. Undilah parti cap ayam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhh ada ke?? Sardin cap ayam ada la!!! Kikikikki

      Delete
  6. LELONG... LELONG... MURAH... MURAH...

    SIAPA NAK BELI SAMPAH-SAMPAH SARAP NI...??? JUAL SEKATI SEPOSEN TERMASUK GST.....

    Muahahahahahahahahahahaha



    UMNO pecat keahlian Daim ,Rafidah dan Rais - Tengku Adnan

    05 Mei 2018 11:19 AM

    PUTRAJAYA 5 Mei - Lembaga Disiplin UMNO telah memecat tiga veteran UMNO yang juga bekas menteri iaitu Tun Daim Zainuddin, Tan Sri Rafidah Aziz dan Tan Sri Rais Yatim.


    Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor ketika mengesahkan perkara itu berkata, surat pengguguran keahlian mereka telah ditandangani olehnya semalam.


    “Saya berada di ibu pejabat UMNO semalam dan sudah menandatangani surat pengguguran keahlian mereka.


    “Mengikut perlembagaan parti mereka sebagai veteran UMNO tahu bahawa tindakan mereka itu salah apabila berceramah di atas pentas pembangkang,” katanya kepada pemberita di sini hari ini. 


    Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai tindakan ketiga-tiga bekas menteri terbabit yang kini menyokong pembangkang.


    Tambah Tengku Adnan lagi, beliau tidak bertindak berdasarkan ‘cakap-cakap’ sebaliknya sudah memperoleh bukti bergambar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak pecat pun pecatlah!! Depa pun tak heran!! Duduk dlm umno pun buat malu jer!!! Parti penuh kurap!!

      Delete
    2. Pecat ajelah. Mereka pernah jadi menteri dalam kabinet. Bukannya macam macai. Hari2 mintak dedak. Muaahahahahahahahaha...

      Delete
    3. setuju Dedak dedak. Termasuk blogger Reforbasi Mugabe. Makan dedak basi.... kekekeeeeeeee

      Delete
  7. Replies
    1. Puak bangang fuckatan mana ada isu bro.... Setakat menyalak bagi tuan mereka nampak kononnya mereka buat kerja boleh la...

      Upahnya tulang babi tak pun dedak babi.....

      Muahahahahahahahahahahahaha

      Delete
    2. Sendiri tanya, sendiri jawab. Macamlah kita orang tak kenal tu kejora bodoh. Muaahahahahahahahaha

      Delete
    3. kalau dekat, aku sekeh kepala dia Reforbasi Dedakbasi. Bagi cerdik sikit

      Delete
  8. Madey keling berlagak sangat... Sebelum ni kutuk guna perkataan 'keling' bila suruh minta maaf langsung buat bodoh... Bila tokong serta geng DAPig suruh madey keling tarik balik perkataan tu, terus terkincit minta maaf pada kaum India...

    Dah nampak siapa tuan dalam fuckatan haprak......!!!!!! Kuda tua hanya tunggangan semata-mata....

    Keh keh keh keh keh keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih atas komen yg islamik.

      Delete
    2. Kak ros cucur badak dah mengemas ke?? He2 he2 lelong2 murah beg birkin, hermes, pink diamond!!! 9hb ni dah kena kuar!! Tak muat nak sumbat dlm jet nanti!! Kikikikikiki

      Delete
    3. Modal nak melagakan kaum dah tak laku. Kejora mati kutu. Muaahahahahahahahaha

      Delete
    4. puak bodoh sombong dh merapu meraban xtentu hale kepanasan sbb xlame lg dh nk mampuslah tu. mampuslah kau cpt'2 xde pn org kesah.

      Delete
  9. Macai2 harami sekalian, masa amat cemburu dengan kamu, bertaubatlah....

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. betul la tu tp aku ingat lg cantek kalau najib mampus di-hempap mak badak

      Delete
  11. Najib kata harapan bawa penyokong beribu dgn bas. Klau 50 ribu org pergi ceramah bn, 50 ribu org pergi ceramah harapan, dah 100 ribu org menyaksikan berita palsu dengan mata kepala sendiri. Balik balik tembak kaki sendiri, Tak kesian ke Kat macai.

    ReplyDelete
  12. Inilah sifat orang kampung...

    Adakah rakyat hanya sekadar melihat kesusahan, kepayahan dan kedaifan mereka berpunca dari pentadbiran najib yg menipu merompak dan menyamun rakyat.

    Dengan mata ini sendiri menyaksikan seorang pakcik mengeluarkan wang RM5 dilipat amat kemas dari kocek kecil bahagian pinggang seluarnya untuk membeli barang.

    Seorang kakak pula merayu kepada peniaga jangan kenakan GST terhadapnya, "taukeh tak mau GST la" masih terngiang ngiang suara kakak tersebut.

    Seorang ibu cuba mententeramkan anaknya yg ingin membeli barang mainan tetapi wang tidak mencukupi.

    Apakah makna semua ini wahai rakyat sekalian?

    Apakah makna seorang tua berumur 93 tahun bangkit melawan pemerintah yg zalim dan menganaiya rakyat?

    Wahai rakyat, adakah kamu sekadar melihat sahaja? Melihat sahajakah tembolok mereka penuh? hanya untuk umno najib, bn, kroni2 dan golongan bersyubha PAS sahaja?

    Ada akal fikirlah wahai Tuan2 dan Puan2 sekalian.

    ReplyDelete
  13. POKOK SENA 5 Mei - Pengerusi gabungan pembangkang PKR diketuai DAP, Tun Dr. Mahathir Mohamad dilihat cuba menagih simpati penyokong Pas setelah mengguris perasaan mereka menerusi kenyataan para syuhada tragedi Memali sebagai mati katak dengan menziarah kubur Allahyarham Presiden Pas, Datuk Fadzil Noor di Muassasah Darul Ulum di sini.

    Bekas Perdana Menteri itu sebelum ini tidak pernah berbuat demikian walaupun pernah mentadbir negara selama 22 tahun.

    Calon PKR bagi kerusi Parlimen Langkawi itu turut menziarahi kubur Allahyarham bekas Menteri Besar Kedah, Tan Sri Azizan Abdul Razak yang terletak bersebelahan kubur bekas Presiden Pas itu.

    Yang turut hadir ialah anak kepada Fadzil, Muhammad Faiz yang kini menjadi calon PKR bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN),Permatang Pasir pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bknkah islam mengajar ummatnye merendah diri n sentiase memohon maaf jike berbuat kesilapan? jd ape masalahnye .. adekah perbuatan itu keji n hine pd pandangan islam? oleh itu sebagai seorang muslim sepatutnye kite dgn senang hati menerime n menyokong tindakan yg baik ini.

      Delete