Google+ Followers

Sunday, May 13, 2018

YANG RELEVAN TOLONG LETAK JAWATAN

Rakyat dah muak dengar alasan anda... 




19 comments:

  1. Salam.Itulah Manusia yang TIADA maruah diri,mana nak letak jawatan. Bersuruhpun tetap liat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama tak dengan bekas Presiden BN bila di suruh letak jawatan olih Tun.....sama je nampaknya. Liat nak letak...dah kalah baru nak letak. Bak kata bekas MB Terengganu..nasi sudah menjadi bubur....

      Delete
    2. Jadi bubur boleh gak di makan,ni dah basi dan berulat...

      Delete
    3. da basi dan berulat!!eh tu yang macai suka tu...

      Delete
  2. segerakan kes 1 mdb .... kerajaan yg berlandaskan sentimen persepsi dan fitnah jijik tidak akan kekal lama..

    bangkit lawan fitnah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye... Sekarang kerajaan persepsi dan fitnah jijik itu dah pun tumbang. Macai dah tak ada tpt berlindung. Berkeliaran macam vavi kehilangan kandang.

      Delete
  3. Macai dah jiwa kacau, dah jadi puaka Tak bertuan, jgan ikutkan hati sangat, nanti bole gila, kih kih kih.

    ReplyDelete
  4. Press release MOF...gst hapus mulai 1 jun...1 minggu dah hapus gst...kalo najib akan tambah 60 jenus barang makanan lagi...terima kasih PH

    ReplyDelete
  5. Rafizi menjelaskan bahawa dia tidak terikat dengan apa-apa jawatan, maka dia tiada kepentingan dan boleh bersuara secara terbuka untuk PKR.

    "Kenyataan yang saya keluarkan itu adalah pendirian PKR dan bukan kenyataan peribadi saya.

    "Oleh kerana saya satu-satunya pemimpin kanan (PKR) yang tudak akan menyertai kerajaan (lalu tiada konflik kepentingan), sebab itu ia dikeluarkan oleh saya," katanya.

    Rafizi turut menjelaskan berhubung pelantikan menteri oleh Dr Mahathir.

    Menurutnya PKR mahu Anwar terlibat dalam rundingan pelantikan kabinet tapi ia tidak berlaku.

    "Sedang pemimpin PKR menunggu di Hospital Rehabiitasi Cheras (di mana Anwar ditempatkan) ketika itu pengumuman (pelantikan menteri) itu dibuat tanpa penyertaan PKR.

    "Selepas itu Lim Guan Eng dan Dr Mahathir datang berjumpa Anwar," katanya.
    -malaysiakini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat dah muak dengar alasan anda rafizi..

      Delete
  6. Macai2 taek tgh sakit perot. Meroyan terok. Yg berlari2 cari jamban pun ramai.
    Bau hasutan halus sesekali melintas menusuk hidung.
    Nak mampos pun susah.
    Malaysia sudah mula mewangi...
    BELUM PUN 100 Hari...
    Now, NOT everyone can fly.

    Perah Tun,Perah.
    Budak topi Taek Low berpuding kucil laa jawapnya.

    Skrg barulah malaysia hebat sedunia.

    Tak usah lagi berlandas hipokrisi agama ataupun mainan palitan taek bangsa.

    Syukur,Aamin Ya Allah kerana selamatkan kami Rakyat.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Lex aa bro, jarum nmpak tuu.

      Delete
  8. Salam. Kekadang manusia selalu Lupa diri dan terbawa bawa akan perkara lama sepatutnya Rafizi bertenang dahulu atau sampaikan keraguan itu pada Wan Azizah. Ikut saluran sekiranya merasakan diri tersasar Dari saf tanpa sedar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar masih valid di penjara, kenapa perlu dia dimasukan dalam kategori mesti jumpa..

      Sebelum ni boleh pun, tanpa anwar isu besar wan azizah settle di majlis presiden. .

      Rafizi jangan mengada ngada .

      Delete
  9. Replies
    1. Betul.
      1st thing 1st.
      Rakuat has spoken. Rakyat memilih.
      Kita tak perli jarum2 karat diblog.
      Mereka masok, open season..lasi hanntam

      Delete
  10. Kami mahu Anwar dibebaskan segera dan mengambil bahagian pentadbiran kerajaan
    Salam Reformasi...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak jarum tu 1134.
      Ko tak ikut geng songkok tinggi semasa training subversif dibeijing ker?
      Tak cukup halus tuh...

      Delete