Google+ Followers

Saturday, June 9, 2018

ADA NETIZEN TANYA, KENAPA ZAMBRY ENGGAN PINDAH SEGERA DARI RUMAH RASMI MB PERAK, ADA APA YANG DISOROKNYA (?)


Kenapa MB Perak dari BERSATU sangat lembab dalam hal² sebegini - bersikap pilih bulu dan berkompromi bukan pada tempatnya. 

Antara faktor lain,  mungkinkah Zambri mempunyai harapan untuk merampas semula kerajaan Perak jika ada ADUN yang menyertai BN lebih dari tiga orang. Kemungkinan besar boleh berlaku jika pusat masih dikuasai BN. 
Perak mempunyai rekod tersendiri peralihan kerajaan negeri. 

17 comments:

  1. Tanyalah ahli nujum negara
    Rafizi, invoke, Kadir Jasin, KBB...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah masalah macai umno. Hidup bergantung pada nujum, pada ramalan khurafat. Nak tahu, pergi ajelah tanya Zambri Kadir. Takkan tu pun nak kena ajar?
      Kikikikiki....

      Delete
    2. BN perak dah tak ade harapan lagi nak rampas perak...kalo ade adun PH yg lompat kpd BN memang bodoh benar....Umno pon kena jimat duit kerana dah tak ade kuasa lagi di putrajaya..

      Delete
  2. hapraknya seorang yg berjakan tika senang tapi sysah lompat katak. haruskan betkawan dng seorang yg sudah dijadikan anjing suruhan untyk menyalak bagi tuanya.

    ooohb tidakkksama sekali.

    ReplyDelete
  3. Betul ke kd...hang dah siasat ka apa yg pompuan tu cakap. Bulan puasa ni woiii

    ReplyDelete
  4. boleh percaya ke...ko dah siasat ke kd..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak siasat amendanye ..dah tular..bekas mb perak yg kena nafikan kalo tak betul...senyap sepi aje...

      Zambry mungkin tengah cari rumah sewa yg murah kerana pendapatan dah kurang...hihihi..

      Delete
  5. INGATAN KPD PENYOKONG ANWAR

    dah berapa kali pru anwar lead, putrajaya masih tak runtuh
    tapi bila TDM ambil alih jd top dog, terus je BN kalah
    jadi, kpd penyokong anwar jgn tunjuk ego dan besar kepala sangat

    ulang...jgn tunjuk ego dan besar kepala sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kihkihkih... BN kalah, macai jd penternak domba. Tp jarum tak jalan.
      Muahahaha

      Delete
    2. Anon 9:26.saya sokong anda 200%.Biar sedar sikit penyokong pe....t tuh!!...jangan dok jadi bengo macam cacing kepanasan (pinjam kata TS Zam).

      Delete
    3. Membara je KBB baca. Terus tak nak komen kahkahkah...

      Delete
  6. Pada saya Faizal Azumu ni memang tak sesuai dan tak ada tokoh untuk menjadi Menteri Besar.

    Untuk menjadi seorang Menteri Besar memerlukan seseorang yang tegas dan berprinsip bukan macam Faizal yang hanya sesuai jadi jagoh kampong.Aku rasa Tun telah salah pilih otang.Setakat ini sudah banyak benda2 pelik yang dilakukannya....sama2lah kita tunggu dan tengok apa lagi benda2 yang hak tak masuk akal yang akan MB bangang ni lakukan.

    Untuk peringatan kepada Faizal Azumu...ingat ya orang lantek kau jadi MB ,bukan nak tengok kau jadi bapok pondan tersengeh2 kononnya nak tunjuk baik tetapi tak kena tempat!!...jika sikap ini yang kamu pegang lebih baik kamu meletakkan jawatan...ramai lagi orang2 yang lebih baik dan berwibawa khususnya penyokong/ahli BERSATU yang boleh diangkat.Jangan sekali2 disebabkan kamu nama BERSATU dan seluruh kepimpinan dibenci oleh rakyat Perak...kerana rakyat yang memilih PH pada PRN14 yang lalu inginkan pemimpin memberi perkhidmatan yang terbaik untuk mereka bukan caca marba seperti kamu...ingat tuh!!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis tu siapa yg sesuai? Jamaludin posmen si katak terbang?
      Muahahahahaha....

      Delete
  7. dr zambry dah pindah keluar dah. Kaki fitnah betul pompuan ni

    ReplyDelete
  8. Yela kalau nak keluar rumah,kena ada deposit duit sewa,ada duit, kurang-kurang kat tangan dakan RM 2,000, kat ipoh rumah sewa dah mahal.

    ReplyDelete