Saturday, June 16, 2018

JANGAN PANDANG RENDAH KEMAMPUAN ZAHID... SEKURANG KURANGNYA DIA MERENDAH DIRI JUMPA TUN..




Kurang sopan untuk Ku Li sebagai ahli menempelak Zahid selaku Presiden (memangku) yang dianggapnya "merangkak" jumpa Tun. Sekurang kurangnya Zahid tidak membubarkan UMNO sepertima Ku Li surrender dengan Tun membubar Semangat 46



6 comments:

  1. Jumpa tu jumpalah...tapi jumpa mesti ada sebab...kan. Samada jumpa sebab umno atau jumpa atas sebab lain. Biar jelas.

    ReplyDelete
  2. Aku tetap yakin Zahid Hamidi TIDAK LAYAK menerajui umno..!

    Umno perlukan pemimpin lain..! Ku Li membubarkan semangat 46 ada baik nya utk melayu dan malaysia pd waktu itu.. hasilnya terbukti sehingga beliau diterima masuk semula oleh umno baru, umno menjadi semakin kuat dan berjaya! Namun, kemerosotan bmula dari zaman pak lah dan najib memerintah!

    Anyway, aku tak nak ulas berkenaan adakah tindakan ku li itu adlh kurang sopan atau tidak apabila menempelak zahid hamidi apabila beliau bjumpa dgn tun..

    Tetapi yg pasti pd aku utk "mengatakan sekurang kurangnya Zahid tidak membubarkan UMNO sepertima Ku Li surrender dengan Tun membubar Semangat 46" adalah tidak relevan.. kenyataan ini tidak relevan!

    Utk lihat umno berubah! Presiden, timbalan presiden, naib presiden, ketua pemuda, timbalan ketua pemuda, ketua wanita, timbalan ketua wanita, ketua puteri, timbalan ketua puteri, dan majlis tertinggi umno harus ditukar..!! Dan dipilih dari kalangan mereka yg bijak dan berjuang demi agama, bangsa dan negara..!

    Umno harus menjadi pembangkang yg bagus dan kuat..!

    Kerana kerajaan sekarang tak semestinya betul!

    Demi agama, bangsa dan negara! Manakala, hak kaum lain tak disisihkan..!

    ReplyDelete
  3. Takde sapa pun nk pandang..masa ada kuasa sombong bila dh jatuh mcm org xsiuman..zahid antara punya kenapa byk warga asing sekarang..adik dia yg bertanggungjawap bawa 1juta bangla msuk malaysia..tapii biasalah dlm politik xde musuh kekal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak!! Adik zahid yg bwk masuk bangla kt malaysia. Skrg kan kerajaan ph. Nape tak siasat terus kalau ada salah laku...setakat habis dlm blog apa barang bro...bazir je

      Delete
  4. Apakah umno hanya busuk di kepala (Presiden) dan tidak di bahagian lain?

    Apa khabar negeri², siapa Pengerusi Perhubungan Negeri (mantan MB/KM) yang undur diri?
    Berapa ramai Ketua Bahagian yang berundur?
    Di cawangan² yang otai, yang pegang puluhan tahun ketua cawangan pun masih tak nak berundur.

    Tukar Presiden sahaja (kalau yg makan di dulang emas) manamungkin umno cepat pulih dan bangkit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala adlh segala2 nya.. namun, bahagian lain juga harus dirombak.. harus dipertanggungjwabkan!

      Mulakan perubahan di kepala dan diakhiri pada bahagian ekor..!

      Jika mampu lakukan serentak.. buat secara serentak..!

      Jika tidak mampu lakukan secara serentak, mulakan pd bahagian kepala dahulu..! Itu wajib!

      Delete