Saturday, June 23, 2018

NAJIB MASIH TAK SADAR DIRI..




Nasihat awal Mahathir undur. .so simple. 




16 comments:

  1. Nqjib mqna mernah kenal erti susah.
    Apa itu maksud amanah tanggungjawap pun dia tk kenal.
    Syukur lah Najib, Umno, BN sudah kena humban. Kencing Lobai pun sudah makin menghancing.
    Kebenaran sedang mencuci kemungkaran.
    Syukur.

    ReplyDelete
  2. Apekah jika najib undur najib akan terlepas dari siasatan dan pendakwaan jenayah?...

    ReplyDelete
  3. Najib selalu mimpi yg indah2 kerana najib ingat semua melayu bodooh...

    ReplyDelete
  4. PH rasanya mcm tak akan bertahan lama.
    Menteri2 hampeh...bodoh
    Buat keputusan tak guna otak, mengelirukan rakyat dan dunia.
    Buat U turn dah macam biasa.
    Nnt madey dah tak ada, PBBM akan hancur dan tutup kedai.
    Madey tak kuat sbb parti dia menang 13 kerusi ajer.
    DAP sedang menunggang madey.
    Ini apa yg nga kor ming cakap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN dah tinggal 3 parti. Tak lama lagi berkubur. Kikikikiki...
      Kalau bertahan pun umno terpaksa hukir tengkuk kat mca dan mic.
      Muahahahahahahahahahahahaha...

      Delete
    2. So, ambik popcorn dan tunggu adegan seterusnya. Menarik rasanya bila sampai adegan tun madey mula berentap dgn ds anwar. Lps tu kita tengok dap dan pan akan follow siapa..syok oooo...

      Delete
    3. Patutlah UMNO / BN kalah pada PRU 14.
      Rakyat mana yang nak sokong UMNO/BN yang mempunyai macai2 yang BODOH seperti anon 3.38pm

      Delete
    4. PH xlame xpe.. janji najib dan rosmah masuk jail

      Delete
    5. Kerana tak tahan derita kekalahan ko dah jadi sasau merapoo...tak pernah merasa nikmat kekalahan..

      Delete
    6. Najib masih tercari2 sebab2 kekalahan...najib tak sangka boleh kalah...tun dah cakap umno akan kalah kerana najib...najib ingat orang tua ni merapu...

      Delete
  5. Standard orang umno....tengok bawah ini

    Tan Sri Ibrahim Shah sebelum PRU14 kata Malaysia hancur dalam 2tahun jika PH menang. Lepas PRU14 dia yang juga ahli Kelab Pesara Kanan umum keluar UMNO & sokong kerajaan 'pembangkang' yang dia bantai dulu.

    Selamat datang ke Malaysia. Negara yang penuh dengan talam dua muka.

    ReplyDelete
  6. 338,
    Tahap meroyan ko dah terok tu.
    Ko tak dpt menerima hakikat kalah. Apa ko dah gila?
    Tak suka ? Get Out saja. Malaysia tak perlu orgcm kau. Bye.

    ReplyDelete
  7. Najib merungut konon dia tidak dilayan dengan baik sebagai bekas PM.

    Halo Jibby, kamu tu PM pengkhianat, nak layan dgn baik camma, kamu dah khianati amanah sbg PM.

    Lagipun kalau dilihatkan bagaimana kamu menghentam, memfitnah dan menganiaya Tun M semasa kamu PM, layanan yang kamu sedang terima hari ini sudah dikira bertaraf raja dah tu.

    Kamu dah melakukan banyak kejahatan dan jenayah, dan undang-undang akan mengadili kamu. Itu bukan dendam, tapi itu adalah keadilan.

    Kamu sedang menungu masa untuk menuai apa yang telah kamu semai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib sedang mencari pembawa panji biru yg berasal bukan dari timor, barat, utara dn selatan tapi berasal dari langit biru. Kalau pembawa panji biru langit tu menolong dn melindungi dia, dia akn berkuasa semula sebab panji biru tu berpasangan dgn panji warna coklat.

      Delete
    2. Anwar pembawa panji kelabu asap skrng ni sdng dirawat dihospital.

      Delete
  8. Faktor kemenangan PH tak lain tak bukan adalah najib. Saya dan keluarga adalah penyokong umno ( dulu) yg mahu najib dihumban lalu mengundi harapan kerana tiada cara lain. Harapan kami, Bersatu akan bertambah kuat utk jd payung Melayu yg baru. Umno nampaknya tak pernah berubah. Pepatah sudah terhantuk baru terngadah hingga kini masih tak paham paham.

    ReplyDelete