Thursday, July 5, 2018

DI MALAYSIA, SISTEM APA YANG TIDAK ROSAK DI BAWAH PENTADBIRAN NAJIB..

yYang  tTidak  tTerkorup.. 
Dan saki bakinya masih memain peranan bersengkokol dan sabotaj usaha kerajaan sekarang... 

Budaya seronok disogok sukar dihakis.. 

3 comments:

  1. Segala-galanya telah rosak di bawah Najib. Bukan setakat sistem pentadbiran malah sistem pemerintahan juga telah rosak. Apa perbezaan di antara keduanya biarlah masa yang memberikan jawapan.

    Hanya keajaiban anugerah Yang Maha Kuasa sahaja yang mampu memulihkan kerosakan-kerosakan ini melalui tangan manusia yang dipilihNya, dan apa yang kelihatan sekarang ini ialah pemulihan itu sedang berlaku melalui tangan Tun Mahathir.

    Di dalam usaha pemulihan ini Tun Mahathir akan menghadapi halangan demi halangan, kekangan demi kekangan, cacian demi cacian dan fitnah demi fitnah, tetapi dengan izin dan kehendak Allah, Tun Mahathir akan berjaya mengatasi kesemua halangan ini sehinggalah semua kemenangannya itu membawanya ke satu pertempuran klimaks.

    Di dalam pertempuran klimaks ini pasukan Tun Mahathir akan bertembung dengan seseorang yang mempunyai kuasa manusia yang tidak ada pada Tun Mahathir selaku Perdana Menteri.

    Walaupun pada awalnya pasukan Tun Mahathir kelihatan seperti tidak boleh memenangi pertempuran klimaks ini, tetapi dengan izin dan kehendak Allah pasukan ini tetap akan diberikan kemenangan. Kali ini ia adalah kemenangan mutlak yang melenyapkan sama sekali pasukan-pasukan bathil yang wujud di kalangan umat Melayu selama ini atau yang bertukar menjadi bathil apabila pemimpinnya berpaling daripada jalan yang lurus.

    Kunci kepada peristiwa ini ialah 'kebenaran yang terbongkar'.

    Peristiwa di atas itu hanyalah bacaan saya semata-mata. Sama ada ia benar-benar akan berlaku sedemikan atau sebaliknya hanya masa akan menentukan.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  2. Haji pon rosak kerana wang hutang 1 mdb taja orang naik haji..hutang 1 mdb rakyat yg bayar..

    ReplyDelete
  3. Meanwhile UMNO plans to GATHER to demonstrate near SOGO tonight and plan to pray or "Sembahyang Hajat" for Najib Razak and is asking the public to DONATE to the "FREE NAJIB" account for his Legal Fees AFTER this son BAILED him out! Although this son was in Taiwan the very NEXT DAY dating this Taiwanese actress.

    Don't worry, they are drinking 'RIBENA' I'm sure!
    And I'm SURE she speaks FLUENT Bahasa because UMNO FORBIDS you from speaking in English or Mandarin.
    Melayu umno pas dah jd mcm kena pukau.
    Tabung harapan utk semua rakyat dan qnk cucu -dikutok.
    Tapi Tabung najib utk sorang individu klepto -dipuja.

    Mmg confirm saki baki pelahap taek low ni semua dirasok setan..atau bomoh mayang pinang kak mah.
    Kuno Jahiliyah

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...