Monday, September 10, 2018

AKHIRNYA KITA KENA TEPUKKK DENGAN KEBIJAKSANAAN NAJIB...


Mendedahkan salinan dokumen merujuk kepada derma yang diterimanya daripada Arab Saudi. 

Sanggup hingga hilang jawatan demi menyimpan kerahsiaan dan sekarang baru didedahkan. Jika Najib tidak hilang jawatan,  tentulah DIRAHSIAKAN sehingga mati. 

Dan jika najib razak mati selepas pendedahan ini sebelum mahkamah mengesahkan tulin,  adakah ia akan kekal sebagai kebenaran? 

Apapun cerita pelik ini bukanlah pelik kerana seperti kata TMJ orang yang akan sedang lemas,  ketul taik pun dicapainya untuk selamatkan diri. 

Oleh kerana Najib Razak setakat ini tidak berkemungkinan menjadi semula PM (Takkan Anwar yang sudah menunggu puluhan tahun akan memberi laluan?) Najib sudah tidak penting untuk negara kecuali bertanggungjawab atas apa juga perbuatannya di sisi undang², maka biarlah dia strunggle untuk membenarkan dirinya. 

Najib razak hanya 9 tahun menjadi PM tetapi ia mungkin memerlukan 90 tahun untuk membersihkan namanya atau kekal buruk dan bersalah oleh sejarah. 


8 comments:

  1. Sdr KD,

    Tentang surat itu ia telah disiasat dan didapati Putera Saud yang berkenaan bukan pun seorang bilionaire. Bagaimana mahu menderma berbilion. Ia telah mengaku dirinya sebagai penderma tetapi gagal menunjukkan bukti.

    Seorang lagi Putera Saud adalah banduan.

    Banyak yang tak kena sebenarnya tetapi biar kita tunggu hasil siasatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan
      Kerana surat ala rahsia itulah
      1.najib tk hadir nothing to hide 1 fn nothing to hide 2.
      2. TsMY dipecat dr tpm dn di buang umno
      3. DS SHAFIE di gantung dn akhirnya beliau keluar umno
      4. Ds mukhriz di pecat dr umno dn di paksa letak jawatan Mb kedah
      5. keluar macam2 kenyataan yg berbza dari para menteri dan para penyokong najib
      6. SPRm di ganggu dn pertama kali suruhanjaya itu mengadakan solat hajat berskala besar akibat gangguan dr entiti yg berkuasa masa itu (setakatmenteri tak kan lah mereka bertindak sebegitu kot)
      7. Peguam negara ketika itu di tamatkan perkhidmatan lebih awal atas alasan kesihatan
      8. Persilakan sambung....

      Delete
  2. Selepas 3 bulan kalah baru nak tunjuk surat raja arab yg lebih kurang sama dgn surat yg di tunjukkan oleh Ostralia...

    Arab mungkin ade bagi derma tapi bukan berbilion2...

    Dah ade surat raja arab najib boleh mula saman tun mahathir wsj sr dan cabar DoJ...tapi selasa dah 2 tahun habis...

    Jho lo blm berani saman tun mahathir yg rampas kapal equanimity...

    Jho lo pon tak berani saman singapore yg nak pulangkan wang yg dirampas kpd malaysia...

    ReplyDelete
  3. Melihat keadaan sekarang tak mungkin najib kembali jadi pm lagi...

    Walaupun Bersatu lemah dan hanye penumpang dlm PH kekuatan Anwar dan PKR tunjang PH Dap dan Amanah masih utuh untuk menjamin PH kekal sebagai kerajaan..

    ReplyDelete
  4. Ehttp://www.sarawakreport.org/2015/10/his-highness-the-fake-sheikh-we-expose-najibs-mystery-donor-exclusive/eew

    ReplyDelete
  5. Alaaa najib...simpan je surat2 tu dlm mahkamah nanti...tak lama lagi pun

    ReplyDelete
  6. Najib bnyk melakukan tindakan bodoh bukan sesuatu yg baru.
    Walaupun berpuluh tahun bermain politik tapi kelihatan masih dungu politik.

    Persoalan utama, siapakah penasihat yg dipilihnya skrg?
    Masih tidak sedarkah setiap tindakan bodoh yg dilakukannya akan terpalit pada umno?
    Muhyidin dipecat kerana mempertikaikan 1mdb. Knp najib masih belum dipecat dari umno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia bnyk melakukan tindakan bodoh sebab dibodohkan oleh mak badak, sibodoh dibodohkan oleh sibodoh...kikiki

      Delete