Monday, September 10, 2018

AKU NASIHATKAN DAP, KALAU NAK DIPANDANG MULIA, SERTAI UMNO DAN PAS..

Tak akan lagi dituduh racial sekurang kurangnya. 

9 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Lain tajuk lain komen, kenapa? Sakit?

    ReplyDelete
  3. Macam inilah KD, tak payah adakan ruangan komen. Kau paparkan tajuk, kau komen sendiri dan kau sendiri jawab. Itukan blog kau sendiri. Sesiapa tak puas hati silakan buat blog sendiri. Lain kali KD, kalau tak puas hati komen diorang tak payahlah delete walaupun mereka bukan pro-PH. Lantaklah siapa dan apa nak komen. Buatlah NOTIS disudut tepi sana bahawa bog ini untuk mereka yang berumur 18 tahun hingga 100 tahun saja. Belajarlah dari ramai blogger lain yang lebih matang. Oleh itu, maka jadilah blogger yang bijaksana bukan hanya blogger cari makan dedak saja.................

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana blogger bn yg matang? Nk jgk jenguk membaca dan tinggalkan komen

      Delete
  4. Yang dah dipandang mulia: Raja Negeri2 Melayu. Tunku. Umno. Perikatan. BN. So PH..nak join the list, Berusaha la memuaskan hati rakyat Malaysia.

    DAP ni lebih 50tahun macam langau tapi hari ni berkongsi dlm PH mentadbir Malaysia. One must always remember the bumiputera remains the majority voters. Jadi toksah bising2 lagi. Kalau yg suka buat bising tak tentu pasal (gurkha baru umno najib) tapi selalu membodohkan diri sendiri, macam ni la me-lokmanadam !
    Umno ni sebenarnya tulang belakang Malaysia sejak Persekutuan Tanah Melayu ditubuhkan selepas Federated Malay States of 1895. Sebelum tu Tanah Melayu aje dengan Raja2 dan Sultan2 dan Yamtuan. Straits Settlements of Penang, Malacca and Singapore dah tak ada raja berkurun2.

    Raja2 Negeri2 Melayu ada macam2 cerita. Toksah tambah cerita2 macam borak tmj ni. Tak membantu rakyat Malaysia serta rakyat Johor khas nya dlm apa bentuk pun. Toksah layan.

    PAS...hehehe
    No comment. Dia perjuangkan Islam. Kalau komen, berdosa. Menentang syari'at Islam. Lagi baik jangan komen. Biarkan la mereka di dalam dunia mereka.
    Mulia...aku tak tahu



    ReplyDelete
  5. Creative point....salute boss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bersatu milik mahathir kena komen KD teus melenting

      Delete