Saturday, September 29, 2018

BEBERAPA CALON² PRK PD MASING² ADA REKOD YANG TIDAK DAPAT DIPADAM OLEH SEJARAH....

Calon PAS adalah yang terbaik walau diramal sukar menang. 

Tetapi berdasarkan rekodnya, sewajarnya kita doakan kemenangannya. 

Lebih berbaloi daripada subahat atau kita masih was was dengan status calon yang lain.

53 comments:

  1. Ade calon yg direka fitnah untuk mencemar rekod.....tapi calon tersebut yg berjiwa kental diberi rekod sambutan paling besar di hari penamaan calon..

    ReplyDelete
  2. kesalahan boleh dimaafkan namun sejarah tidak boleh dipadamkan.. cuma jangan sejarah berulang kembali.. bertaubat sekiranya bersalah..

    kalau nuar beutl bersalah... kesalahan nuar adalah kesalahan antara dia dengan saiful.. saiful kalau dah maafkan nuar sila maafkan nuar secara terbuka... sama seperti sumpah laknat yang telah dibuat secara terbuka..

    walaupun agong telah pun amponkan nuar. adalah lebih afdal saiful yang memaafkan nuar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg buat fitnah kena mintak maaf dan bertaubat.

      Delete
    2. agak sukar untuk bagi aku untuk terima saiful finah. sebab benda dah dibicara dalam mahkamah dan dijatuh hukum

      jika ia fitnah.. mohon anwar failkan saman fitnah dan tuntut saiful mohon maaf secara terbuka.

      setakat ini aku percaya hukum yang pernah dijatuhkan keatas anwar adalah fakta dan sejarah sahih

      meski pun kesalahan telah diamponkan oleh tuanku agong

      Delete
    3. Balik-balik FITNAH!..................KAHKAHKAHKAH.
      Nampaknya machai PKR lebih kurang sama dgn machai umno, all the time in denial.
      Mungkin mereka tak mengikut perjalan perbicaraan kes LIWAT 11 dulu di mana
      Anwar bertanya....SIAPA LIWAT SIAPA......?????


      Delete
    4. Sila maklum: saya tak pernah layan jawapan merapu macam machai umno.

      Delete
    5. Yg meliwat dan kuat kelentong kena minta maaf dan bertaubat.

      Delete
    6. Dlm dunia ni siapa yang nak mengaku "BERAK DITENGAH JALAN". Sipengadu dikutuk/dikeji/diBOOO banduan pulak disanjung dan dilambong tinggi. Kata mangsa TAK MALU, sibanduan tulah YANG SEPATUTNYA RASA MALUUUUU BESAR.

      Delete
    7. Dlm dunia ni siapa yang nak mengaku "BERAK DITENGAH JALAN". Sipengadu dikutuk/dikeji/diBOOO banduan pulak disanjung dan dilambong tinggi. Kata mangsa TAK MALU, sibanduan tulah YANG SEPATUTNYA RASA MALUUUUU BESAR.

      Delete
  3. Rekod calon pas memang baik ..tapi rekod pemimpin parti sudah tercemar busuk tonggang agama untuk buncitkan perut dan tonggang keenderaan mewah....kalo menang pon ape yg calon pas boleh bawak untuk PD?...setakat sembang aje dlm parlimen...

    Bulan kurang bercahaya di pantai barat tambah plak pengundi bukan islam tak suka gelagat pas...

    Umno tak mau bantu pas kerana lagak lobai pas nak jadi ketua kerjasama...lobai pas dah marah hingga boikot jemputan PAU..mca pon dah benci pas...doa untuk menang boleh tapi ......tuhan pon dah murka kpd pas kerana mainkan hudud hukum Allah mainkan malaikat.....2 prk diterajang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni tau semua ye beb. Tinggi makam kau. Bila tuhan bagitau Dia murka kpd pas? Jgn lebih sudu dari kuah beb, karang tersengkang sudu kt tekak...

      Delete
    2. Apa bukti pas tolak hudud?
      Yg terang-terangan tolak hudud kau tak sebut, malah kau berbangga dgn nya.

      Delete
  4. UMNO DAN PAS MULA BERBALAH?

    Barangkali ramai yang keliru dan terpinga-pinga apabila Presiden Pas, Hadi Awang secara tiba-tiba mahukan Tun Mahathir Mohamad terus kekal sebagai sebagai Perdana Menteri selama sepenggal dan bukannya dua tahun seperti yang diura-urakan bagi memenuhi janji peralihan kuasa kepada Anwar Ibrahim.

    Bukankah Hadi juga yang sebelum ini tidak setuju dengan Tun Mahathir kembali sebagai Perdana Menteri, malah pernah menasihatkan agar beliau menghabiskan lebih banyak masa di sisa-sisa usianya dengan ibadah dan tikar sembahyang?

    ################################

    Kepala lobai hadi wang dah kurang betul...marah umno kerana tak bantu pas di PD hingga bokot PAU..

    Marah anwar kerana berpeluang jadi PM...lobai hadi dah gelap masa depan...

    Seblm pru hadi wang cakap madey layak jadi doktor klinik sahaja..

    Umno membalas plak cadang kerjasama dgn pkr tubuh kerajaan perpafuan dgn anwar jadi pm....lagi lobai marah..

    Kapla dah senget kerana mudah fitnah orang jual pil kuda dan main2 kan huhud hukum Allah...

    Kalo betul jadi kerajaan perpaduan mampos madey dan munge...

    Azmin tak mao ikut? Nak jadi pembangkang dgn madey?..ingat madey tak biasa jadi pembangkang tau..

    ReplyDelete
  5. Ahli Umno jangan cabut, HARAPAN rapuh, kata Zahid

    Zikri Kamarulzaman
    29 Sep 2018, 11:09 malam (Dikemaskini 29 Sep 2018, 11:19 malam)

    A A
    PAU 2018 | Presiden Umno Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi hari ini menggesa anggota parti itu untuk tetap bersabar kerana sedikit masa lagi mereka akan menjadi rebutan akibat pergeseran dalaman Pakatan Harapan.

    Beliau berkata HARAPAN "boleh bubar pada bila-bila masa sahaja" yang akan mengakibatkan situasi parlimen tergantung.

    "Harus diingat, situasi hari ini memungkinkan wujudnya situasi 'hung parliament' atau 'parlimen tergantung', di mana kerajaan itu boleh bertukar pada bila-bila masa.

    "Mereka menang tetapi tidak banyak, sementara yang kalah pula sekadar kurang sedikit. Keadaan tidak seimbang ini menyebabkan kedudukan kerajaan begitu rapuh dan boleh terbubar pada bila-bila masa.


    Zahid dah hidu ahli2 munge boikot anwar?...bijak jugak zahid...

    Ahli2 bunge memang nakkan umno dan pkr tubuh kerajaan perpaduan dgn anwar pm...depa tahu munge ciput tak mampu jadi king maker tapi eksyen lebih nak boikot anwar...mereka akan dapat aoe yg mereka mahukan...insyaAllah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahli parti cap bunga sudah melebihi jumlah 313/314 orang. Jumlah tersebut sahaja sudah cukup untuk menghadapi dan memenangi PERTEMPURAN KLIMAKS kelak in shaa Allah.

      Parti mana yang memiliki kerusi atau ahli paling ramai sudah tidak mempunyai apa-apa signifikan di dalam pemerintahan apabila yang bathil itu telah lenyap. In shaa Allah ia akan berlaku di dalam tahun 1440H ini juga.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. Tak sempat klimaks...tertubuh kerajaan perpaduan munge tersungkur..

      Delete
    3. Pergi new york dan london dgn anak branak naik kapalterbang mana?...tak bathil ke tu jon?...sewa hotel mahal sape yg bayar?....tak bathil ker tu jon doo?...kalo dah biasa buat bathil jadi tak bathil lah jon...kalo biasa sokong yg bathil jadi tak bathil la...hati dan hitam mcm panji2 hitam.. ...

      Delete
    4. Anon 8:18.

      Tun M tak akan tersungkur sebagai PM. Orang-orang yang merancang untuk menjatuhkannya daripada kerusi PM hanya akan membawa pertempuran dengannya ke klimaks dan apabila klimaks itu berlaku mereka akan tewas dengan satu ketewasan mutlak.

      Di dalam PERTEMPURAN KLIMAKS itu jumlah ahli pasukan Panji Hitam hanyalah 313/314 orang sahaja.

      Seperti yang telah saya kongsikan beberapa kali, segala bacaan saya menunjukkan bahawa Tun M adalah Pembawa Panji Hitam, dan demikian dia tidak akan jatuh daripada kerusi PMnya selagi dia belum memasyhurkan khalifah terakhir umat.

      Tun M telah memasyhurkan 5 orang raja (YDPA ke-8 sehingga YDPA ke-12) dan kemudian 'dipelihara' daripada menghadiri pertabalan YDPA ke-15, dan itu menjadikannya sebagai individu yang paling berkelayakan untuk membuat 'pemasyhuran' seorang khalifah.

      Bacaan saya di atas dibuat melalui rujukan saya kpd hadith-hadith akhir zaman. Tiada paksaan kepada sesiapa untuk mempercayainya. Memadai untuk bersaksi bahawa saya telah menyatakannya.

      Jwpn kpd anon 10:30:-

      Kesemua perkara yang ia sebut tidak menjadikan sesuatu jemaah itu bathil. Malahan ia hanya bertaraf 'politiking' bagi golongan yang telah tewas 'reasonable men test' melalui kaedah 'bil-ma'ruuf' yang bermaksud patut padan, dan patut padan dinilai melalui 'pandangan majoriti', dan mereka ini bukan saja telah tewas 'pandangan majoriti' pemilih di Malaysia bahkan juga tewas di seluruh dunia apabila seluruh pemimpin dunia yang berada di UNGA memberi penghormatan besar kepada negarawan besar ini, dan ia tidaklah menggunakan sesuatu peruntukan melainkan ia adalah padan dengannya.

      Tidak perlu berhujah tentang apa yang patut dan padan dengan golongan yang telah tewas bukan saja di negara sendiri bahkan juga di kalangan seantero umat.

      Perkara-perkara yang menjadikan sesuatu jemaah itu sebagai bathil adalah :-

      1. Beramal dengan kesemua 4 ciri orang munafik di mana 'fujur di dalam berdebat' adalah ciri keempatnya. Misal fujur di dalam berdebat ialah menubuhkan satu kumpulan berbayar yang kerja mereka hanyalah berterusan mempertahankan pembohongan, pengkhianatan dan kemungkiran.

      2. Mengkafirkan orang Islam yang lain selain yang menyertai jemaah mereka.

      3. Melakukan blasphemy ke atas Allah seperti mengatakan Allah mencarut, memaki hamun dan menyumpah seranah.

      4. Mengambil Yahudi dan Nasrani menjadi wali. Mislanya melantik APCO Zionist Yahudi sebagai penasihat pentadbiran negara dan berwala ketaatan kepada Zionist Nasrani.

      Balasan kepada jemaah yang bathil ini ialah 'dilenyapkan melalui perintah Allah'.

      Sekali lagi, tiada paksaan ke atas sesiapa untuk mempercayainya. Memadai sahaja untuk bersaksi bahawa saya telah pun menyatakannya.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  6. Undi PAS? Walaupun calon mereka 'kelihatan bersih' tetapi hakikatnya jemaah mereka itu sendiri wujud dan bertahan di atas kaedah mengkafirkan orang-orang UMNO. Jauhi daripada mengundi satu jemaah yang takfir menjadi asas jemaah mereka.

    Sokongan saya kepada Saiful Bukhari. Sekurang-kurangnya dia berani berhadapan dengan DS Anwar walaupun dia pasti sedar dia akan tewas.

    Sekurang-kurangnya dengan menyertai PRK PD menentang DS Anwar dia telah pun 'menang moral' ke atas Anwar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saiful Bahari memang seorangpemuda yang berani.
      Berani menentan garus walaupun tahu dia akan tercemar sepanjang hayat.
      Machai-machai yang memomok dan menghina beliau cuma jadi keayboar worrier, berani di alam maya. Tapi kalau mereka yang kena sontot, saya pasti tak berani langsung nak bersuara menegakkan hak dan keadilan.
      Kudus to Saiful, semoga beliau berajaya.
      NB : Saya tak layan jawapn merapu meraban.

      Delete
    2. Dah tukar haluan dari al majid plak?...dah bertambah bodyguuard yg sanggup jaga keselamatan jubo sefool....sefool boleh masuk kempen kawasn benggali laa...hihihi..tapi jaga dah tua2...sefool kena jugak cari yg muda sikit...singh besar dan panjang...

      Delete
    3. Ustaz Doe Ketua pasukan pembawa panji-panji hitam.

      Delete
    4. Memang moral lebih besar ertinye dari menang prk...hilang depodit pon tak pe asal menang moral...

      Rasa teringin jugak nak tengok secara live bontot yg telah di sula oleh anwar...

      Delete
    5. Cik minah ooii tak de orang suruh layan pon....lantak ko ler dan hak ko nak jaga jubo sefool...hihihihi..

      Delete
  7. Calon pas dari johor...blm ade nama dlm politik...askar pencen yg blm ade ketokohan dan pengalaman .. bulan plak kurang bercahaya di negeri 9...lobai pas dah cakap masuk bertanding untuk latihan saja dan menambah undi..umno takkan bantu pas yg buat lobai hadi wang bengang..mca dah benci sangat dengan pas...bukan tak akan menang nak tambah undi mcm di sri setia pon akan gagal..
    ...

    Nak doa ape lagi untuk pas KD...nak subahat dgn parti tonggang agama yg subahat sokong prompak dlm pru?...tuhan dah bagi petunjuk tanda2 kemenangan kpd anwar dgn rekod sambutan terbesar di hari penamaan calon...

    Pkr ade pasukan strategi yg sangat ampuh berpengalaman mengatur kempen dan mematahkan serangan lawan...ahli bertambah mendadak...Amanah dan DAP sentiasa bersama anwar...

    Munge?...tak wujud lagi baik...penumpang yg menyemakkan..rakan yg tak sedar dek untung...kerdil tapi besar kapla..tak sedar diri...1 bahagian bermasalah kecil satu negeri dibubarkan...ingat pkr bergantung kpd munge yg ciput?...

    Aku berdoa mohon ade prk untuk munge plak bertanding tanpa bantuan pkr...kalo umno tanding aku sokong umno....bakal rakan kerajaan perpaduan...


    ReplyDelete
    Replies
    1. Tp ahli² munge nk calon ini menang bg halang anwar jd pm...mcm la org tak tau

      Delete
    2. Jangan angkuh sangat, ALLAH sentiasa memerhati dan pengundi berhak memilih yang terbersih.

      Delete
    3. Allah bagi akal suruh pikir dan kaji..akal ko kat celah kangkang kerana taksub.

      Delete
  8. Anon 9.41 gaya bercakap mcm kpala dah senget je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye... sebab puak parti cap munge tahi ayam dah senget..

      Delete
  9. Calon2 bebas dah nampak akan bungkus....ade yg berpotensi dermakan duit deposit kpd spr..mungkin dibantu oleh umno dan munge secara kecilan saja...ade pimpinan umno akan turun berkempen kpd ahli umno supaya sokong anwar..

    Calon bebas yg terkenal hanye Isa pak samad yg dah ada rekod pakai baju oren dan sebabkan masalah kpd felda dan kerugian fgv.. sefool objek konspirasi fitnah anwar...tentu ramai yg nak tengok bontot sefool dari dekat..

    Sembang2 dgn rakan2 bukan melayu langsung tak percaya sefool budak muda dirogol dgn mudah... Mereka kata tak masuk akal langsung...orng cina lebih cedik dari melayu..malah percaya ini kerja jahat najib yg takut kalah kpd anwar dan PR......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allahuakbar...bila saat ko nak mampus macamana agaknya keadaan ko merangkak nak cari sefool dan najib...wallahuaklam

      Delete
    2. Saiful objek konspirasi?
      Objek kepala kau.
      Kalau Anwar berani, suruh dia bersumpah mcm yg Saiful Bukhari lakukan.
      Jgn jd pondan tua yg penakut.
      Dahlah masa perbicaraan takut nak cross examine...
      Memang penakut tak ada telor.
      Dia cuma diberikan pengampunan setelah didapati bersalah.

      Delete
    3. Ko sgt kemaruk dan fobia dgn jubo saiful, nanti bila ko tengok sefool dari dekat boleh lah ko cium jubo saiful tu puas2 ye...kikiki

      Delete
    4. Saiful dah bersumpah laknat kalau dia ckp bohong, dia dan keturunan dia akan dilaknat. So far ok je saiful, takde pun dia sakit menderita atau ditimpa bala.

      Kes liwat saiful ni lain, sebab tu ramai yg tak faham. Bukan secara paksa yang saiful boleh terajang atau pukul pemangsa. Ia lebih kepada kesan psikologi yg ditumpukan sikit demi sikit oleh seorang boss kpd pekerja sehinggalah saiful tidak boleh kata 'tidak' pada arahan.
      Siapa yg belajar psikologi boleh faham kaedah ini.

      Delete
    5. Bodooh sangat ker budak sefool ni?...hihihi...kenape siap bawak ky jelly...nak sapu kat mana?...ade kudis ker?...

      Delete
    6. 9.02 bodooh sombong...
      Kan aku dah cakap sumpah laknat bukan diterima pakai dlm hukum islam dan sivil...kalo diterimapakai tak perlu perbicaraann lagi laa...sumpah hanye untuk mangsa yg membuat tuduhan..

      Sumpah tertuduh tidak diterima oleh mahkamah sebagai bukti tidak bersalah..
      Tertuduh bersumpah tidak bersalah tapi di hukum oleh mahkamah...buat ape sumpah

      Kalo anwar bersumpah bini ko tu bini dia...ko boleh terima ker ngok?...

      Kalo sumpah diterima pakai ko boleh rogol hari2...lepas rogol angkat sumpah...rogol lagi angkat sumpah lagi..

      Pegi belajar dulu bab sumpah...jahil berlagak pandai..

      Delete
    7. Nasib baik anom 11.44 dan cik minah tidak bekerja dgn nuar..kalau tidak kena rogol cara saikoloji jugak Yeek...rabak free....hihihihi..

      Delete
    8. Cina kaye kerana kuat berusaha dan cedik..melayu bodooh..otak ciput..

      Delete
  10. Kepada Pengundi Port Dickson

    1. Hidup biarlah berealiti dan jangan suka berfantasi
    2. Buat keputusan berdasarkan fakta bukan auta
    3. Terima kebenran jahilan kepalsuan

    Yang beragama Islam kita

    1. ada rukun islam
    2. ada rukun iman

    Yang menganuti agama lain

    1. u hayev your religious guidance
    2. u have your own moral ground to defend the truth

    Interplay of prinsip prinsip di atas dan rukun islam dan rukun iman insha Allah akan menghindari kita dari kehidupan yang superficial and hipokrit.

    one a proven ex convict a sodomite who refused to be cross examined in the court of law
    one who have been alleged to have abused his position and indulge in corruption in Felda and the likes
    one was a victim of a sodomite who braved himself to take up sumpah muhaballah
    one is a twitter/blogger who has his own idealism and steady streams of followers
    one is a right wing islamic party who wants to be a king maker but unfortunately failed in the last ge14
    one is an indie who is throwing himself to be voted in
    one is also an indie who joined for reasons best known to himself

    Well the choice is yours.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko semayang hajat banyak2..

      Delete
    2. Oegi lah kempen di PD..tak de sape dengar ko punyer rayuan bodoh..

      Delete
  11. Biarlah gajah berlawan, jgn kita pelanduk tumpang sama sekaki. Org atas bergaduh boleh lagl minum teh semeja selamba saja bergurau sakan. Kita yg dibawah bergaduh sampai akhir hayat buat apa.

    ReplyDelete
  12. DSAI PM KE 8 MESIA PERLU TUNTUT BALIK BERATUS BILLION YG DI BAILOUT SYARIKAT ANAK TUN SPT MARINA MIRZAN MOKHZANI MUKRIS OLEH PETRONAS TH KWSP AMANAH PENCEN..

    MAKLUMLAH KAN NEGARA NAK BANGKRAP..

    SEKIRANYA ANAK ANAK TUN GAGAL MEMBAYAR BALIK WANG BAILOUT MAKA KE EMPAT ANAK TUN PERLU DIBICARA DAN DIPENJARAKAN.

    HUKUMAN YG SETIMPAL PERLU DIBERIKAN KERANA SEPANJANG TUN BERKUASA ANAK CUCU TERLALU DIMANJAKAN DAN SEMUA KESALAHAN DAN KEBANGANGAN ANAK TUN BERNIAGA DAN RUGI DIPERSALAHKAN OADA ORANG MELAYU AKHIRNYA.. KAU YANG BERNIAGA RUGI ORANG MELAYU LAIN DIPERSALAHKAN DAN DAPAT TEMPIASNYA.

    PENJARAKAN MARINA GEREJA PEROSAK AKIDAH DAN IMAN BERSAMA MOKHZANI DAN MIRZAN ADALAH PENGAJARAN SI LIDAH BERCABANG DI AKHIR USIA YG PANJANG DAN SIA SIA

    ReplyDelete
  13. Yang was2 tu ialah beberapa budak hitam yang meroyan. Macam lagu sepuluh budak hitam. Akhirnya tinggal satu budak hitam main tepi longkang. Bila Anuar jadi PM lalu jatuhlah dia dlm longkang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis munge2 dlm blog ni kena bungkus..

      Delete
    2. aku sikit pun tak ada masalah anwar jadi pm..sikit pun tak takut.. sikt pun tak kisah.

      tapi aku takut orang yang beria suka nuar jadi pm tetiba uturn lepas dia jadi pm .. masa tu sapa yang kena bungkus..

      kah kah kah.

      Delete
  14. Isu Felda: Saya ditahan SPRM, tapi tak didakwa, kata Isa Samad

    Khairil Ashraf - September 30, 2018 12:06 AM
    197
    Shares

    Isa Samad berkata, isu Felda hanyalah isu mainan politik menjelang pilihan raya umum 9 Mei lalu. (Gambar Bernama)
    PORT DICKSON: Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad berkata, isu Felda tidak menjejaskan peluangnya untuk memenangi kerusi Parlimen Port Dickson, bulan depan.

    Ini kerana katanya, walaupun pernah ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berkaitan isu Felda, tetapi sehingga kini beliau tidak dihadapkan ke mahkamah.

    “Kalau tengok, isu saya apa? Pasal SPRM, setakat hari ini tak ada apapun, tanah (di Jalan) Semarak polis kata tak ada apa.

    “Saya beranggapan isu saya itu hanyalah isu mainan politik menjelang pilihan raya umum ke-14 yang lepas, sekadar untuk mengembar-gemburkan Felda.

    “Terserah kepada pengundi Port Dickson untuk menilai kerana mereka lebih mengenali saya,” katanya dalam ceramah pertama di Kampung Bagan Pinang, malam ini.

    Bekas menteri besar Negeri Sembilan selama 22 tahun itu berkata, calon lain mempunyai isu lebih banyak berbanding dirinya.

    “Kalau nak kira isu, ada calon lain yang lebih banyak isu. Berderet isunya, banyak betul isunya boleh buka 1 kitab

    Note..

    Isa dibebas dgn ikat jamin 150,000...bermakna Isa blm dibersihkan oleh sprm..

    ReplyDelete
  15. SAPA DIBELAKANG SAIPOL

    Siapa sponsor siluncai ni?
    Byk sgt duit dia saja2 nak hilang deposit?
    Cash is king???
    3.5 juta bail pun no problem.... on
    BUKAN DENDAM
    Anonymous
    on 9/29/18

    Tukar Tiub..

    ReplyDelete
  16. PKR: Sentimen pengundi Port Dickson terhadap Anwar positif

    Bernama
    30 Sep 2018, 5:11 petang (Dikemaskini 30 Sep 2018, 5:13 petang)

    A A
    PRK PD | Berdasarkan dapatan awal kaji selidik yang dijalankan PKR, sentimen masyarakat Port Dickson terhadap calon Pakatan Harapan (HARAPAN) bagi PRK Port Dickson, Datuk Seri Anwar Ibrahim dilihat positif.

    Pengarah Komunikasi PKR Ahmad Fahmi Mohamed Fadzil berkata, kaji selidik yang dijangka siap dalam tempoh beberapa hari lagi itu bertujuan mengetahui penerimaan pengundi tempatan terhadap Ketua Umum PKR itu.

    "Dapatan awal kaji selidik kita nampak sentimen pengundi adalah positif terhadap Anwar dan ramai menyatakan kesediaan menerima beliau sebagai anggota parlimen di sini, malah mereka teruja untuk menjadikan beliau sebagai perdana menteri kelapan.


    Sefool?...negatif?...

    ReplyDelete