Saturday, September 15, 2018

DAH ADA GAYA TIMBALAN PERDANA MENTERI... MAT SABU JANGAN JELES




24 comments:

  1. Dah mula dengki dah
    Ikut suka merekalah
    Mereka tak mintak duit kau beli baju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau lagi dengki hanat. Ikut suka kd lah nak tulis apa pun. Dia bukan mintak duit kau utk buat blog. Kahkahkah....

      Delete
    2. Yg kau tu, apahal sentap sgt. Kd tuan punya blog ok je, ko yg merapu kt org dengki hanat. Dh kd tak bg syarat khusus apa nk tulis, biar aje la. Boleh mcm tu? Lain kali jgn lebih sudu dpd kuah. Tuan rumah ok je.

      Delete
  2. Kluang ker Azren ker...boleh tak aku nak tibai lobang jubor bini kau? Kau beronani..aku masuk kan kote bengkok kat dalam lubang jubor bini kau...

    Baru syok sikit kau beronani...

    Kote aku besar panjang..amacam..ON OK?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen seperti Yahudi Laknatullah,, tidak berakhlak

      Delete
    2. Kd, komen takde akhlak mcm ni WAJIB delete je...biadab.

      Delete
    3. Berkat bersahabat dgn pas, ini yg bdk2 abata dpt.
      Kah kah kah kah

      Delete
  3. KD pun boleh buat seperti tu..ajar kelawar berdiri tegak dulu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drpd ajar kelawar berdiri tegak, baik kau ajar sesetengah pemimpin umno yg korup tu supaya tak mencuri. Kahkahkahkah

      Delete
    2. Pemimpin umno yg korap tu dh pakat lari ramai² dok dlm ppbm. Tak caya tanya anwar dan mat sabu...

      Delete
    3. Manada.. najib, zahid, nazri, tajudin, rahman dahlan, musa aman, shahir samad, mat maslan semua masih ahli umno.

      Delete
  4. KD

    lari topik....mengapa Blogger CG nampak macam anti PH sedangkan sebelum pru14 bukan main lagi hentam umbo dan pas.

    my view zaman umno in power dulu jauhvlebih teruk baik dari segi apa pun.....

    kini PH menang macam2 kutuk.... seolah2 tun dan kabinetnya bodoh tak reti bangsa tak reti agama tak taat raja dan tak tahu urus tadbir negara.

    ReplyDelete
  5. Manalah nak jeles, menteri torpedo kapla tumpol dah diperingkat tertinggi. Selfie dgn pompuan pun dlm kapal terbang atas awan nunn

    ReplyDelete
  6. Yang kau senak dengan tuan guru kenapa.... Umno dgn pas nak bersatu kau yang meroyan ..giler ke

    ReplyDelete
  7. Kegilaan apakah ini? Uniform Rejimen Askar Di Raja buat perbarisan parti? Biar betul Tuan Presiden Pas ni?

    ReplyDelete
  8. Sejak bekerjasama dengan pas, pecacai umno sudah berubah, komen makin sopan, masuk pun bagi salam, hujah pun padat fakta dan isi....

    Inipun cara ibubapa mereka didik, kelak keluarga mereka pun selalu dirahmati, tak banyak penyakit tak banyak bala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku nk komen sikit je kd.

      Haji Hadi pernah kata, mereka lebih bijak dari anjing.

      Delete
  9. Encik KD, boleh tak delete posting yang berbentuk lucah.
    Geli nak baca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini makanan harian mereka, bekalan mereka di padang masyar..

      Inilah mukaddimah keramat mereka untuk bangkit melayu

      Inilah mukaddimah keramat mereka untuk pertahan raja² melayu..

      Inilah mukaddimah mereka untuk tegakan Islam..

      Inilah mukaddimah mereka untuk berbahalol nafsu nafsi..

      Delete
  10. upacara utk hj hadi tak lengkap.

    patut mesti ada perarakan 'panji2' n peralatan peperangan (buatan ahli2) saperti jet pejuang, heli tempur,kereta kebal, kapal perang n kapal selam ,n peluru berpandu.

    baru best. hi hi !.

    ReplyDelete
  11. Hahahahahahaha

    Pru15 lambat lg. Belum tentu menang. Hasut jela org bawahan jd ala tentera. Hahahahahahahahahaha

    BANkami Blog

    ReplyDelete
  12. Tak mahu pandang itu 2anging kurap apa lagi dengar salak sumbang..muhram

    ReplyDelete
  13. Sudah bertebiat ke orang Tua ini,,berangan nak jadi kerajaan sangat agaknya.....!!
    Sangat nyayuk...........!!

    ReplyDelete
  14. Padan muka, sabelum ni pelekeh mad sabu dgn bagai2 kata nista. Bila mad sabu sudah dberi penghormatan olih rejimen askar melayu yg unggul d negara, nak kumpul anak2 nelayan pakai seragam untk tabik hormat. Lepas ni kumpul pasukan mat rempit untk bagi tabik hormat. Malulah sikit.

    ReplyDelete