Monday, September 17, 2018

KALAU MEMANG PEROMPAK, OTAK TETAP FIKIR NAK ROMPAK TANPA SEGAN SILU...


apakah umno berpendapat anwar dan pkr sangat desperado,  over greedy,  tidak berprinsip dan tidak ada jati diri untuk mengkhianati PH




19 comments:

  1. LEPAS PEMILIHAN PKR SATU KEM AKAN KELUAR DARI PKR... JOIN BERSATU MAKA KEKUATAN PKR AKAN BERKURANGAN DAN MASA TERBAIK UNDI TAK PERCAYA DIUSULKN DID DEWAN RAKYAT .. MAKA PH BERKUBOO.. GAJI NAIK 50 HENGGET PALO OTAK ATOK KAU...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah..
      Masih ada cacai najis yg percaya cerita murahan konco2 najis.

      Kah kah kah..
      Sekolompok pemimpin tinggi umno dh masuk jerat anwar.

      Kah kah kah..
      Ramai2 bg markah kt anwar. Org yg dipenjara kerana meliwat, berebut pemimpin umno dtg menjilat.

      Kah kah kah kah kah kah kah kah..

      Kasihan tgk umno parti hilang xubah spt hilang punca apabila kalah pru.
      Kah kah kah..

      Betullah kata tun m. Kj shj harapan terbaik utk pulihkan umno

      Delete
    2. Ini mesti kes adik beradik tak pernah bergaduh. Mereka gaduh adik beradik tak bertegur sapa bertekak bertakik berperang macam mana sekalipun, bila ditanya pasal keluarga mesti cakap air dicincang tak akan putus. Hahaha.

      Delete
    3. kah, kah,kah, kah Yang peliknya banyak cerita fitnah depa telan bulat2. Kesian menang 13 kerusi cakap lebat itu sebab ikut cakap apek dari mula sampai ke sudah . Orang ni menang 52 kerusi relax aje. Agak2 kome pembangkang nak ke Pak Liwat jadi PM. kalau dia tak buat benda tu mintak Tun M keluarkan kenyataan bahawa Tun M terkejut mahkamah jatuhkan hukuman atas kejadian liwat yang dilakukan oleh Anuwar dan minta maaf. Tentu Tun m tak nak buat sebab memang anuwar buat. Punya a berderet peguam2 Anuwar lawan Saiful boleh kena jugak.Sebenarnya pembanghkang geli nak nak jadikan Anuwar bakal PM tapi PKR nak sangat . UMNO hanya tengok dari jauh aje. kah, kah,kah, sekarang Tun M akan kenakan Anuwar lagi sekali.

      Delete
  2. Gaji naik RM50.00 banyak tuuh...penuh troli..penuh kereta Estima...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik naik. Harapkan BN harga brg aje yg naik. Nak beli kereta estima pun tak mampu. Terpaksa le membodek laki si Rosmah. Kikikikiki

      Delete
    2. Dah lebih dari cukup pon...nelayan dan petani mana ade gaji..SST dah lepaskan cukai banyak barang...harga barang tak melambong2 lagi seperti dizaman BN yg tipu dan cekik rakyat..

      Delete
  3. KD pun goyang ye...rilek le..mahathir umur 93 tahun boleh rilek...xkan macai dia pulak pening kepala..kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang le aku panik, umno ketandusan pemimpin..
      Kikikikiki

      Delete
    2. Yg byk dalam umno cuma macai. Kikikkiki.

      Delete
  4. Mujahid..dah tukar arah angin..Sokong Anwar pulak dah... macam mana nie KD?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kini dan selamanya Anwar selagi di jalan lurus..

      Delete
    2. Puak Amanah ni dah lama sokong anwar sejak dlm PAS lagi hingga di label anwarinas..

      Amanah ditubuhkan dgn sokongan anwar...jika Amanah tidak diajak masuk gabongan Pakatan Amanah dah jadi parti nyamok hidup segan mati tak mau...

      Keadaan serupa jugak kpd Parti Tun Mahathir...jika Amanah dan Bersatu bertanding sendirian dua2 parti akan tenggelama dlm senario politik malaysia seperti parti KITA PCM dll..

      Delete
    3. Anwar tak ade rekod rompak harta rakyat dari tahun 85 hinggan 98 semasa ade kuasa dlm kerajaan..

      Dividen TH dan ASB untuk melayu sangat tinggi semasa anwar menteri kewangan...

      Delete
  5. Replies
    1. Rebutan selepas tun mahathir serah baton kuasa..

      Delete
  6. umno is proof of arrogance of malays whereas pas is ignorance of the muslims.

    both are oblivious to their surroundings and corruption is nothing but the basis of their survival.....

    ReplyDelete
  7. Sekarang masa yg sesuai umno bermain perang saikoloji untuk menggoyahkan perpaduan PH...

    Kenyataan yg dibuat oleh pimpinan umno hanyelah untuk melihat perpecahan seblm meranapkan PH...tanda2 kererakan telah ade bila berlaku perebutan jawatan dlm PKR yg mengaitkan dgn jawatan PM dan penyokong2 Bersatu mula bimbang jika anwar masuk parlimen anwar akan singkirkan tun mahathir dari jawaran PM...

    Umno gunakan kesempatan ini untuk pecahkan PH seperti umno sisihkan Pas hingga PR berkubor..

    Jangan ingat umno sudah terlalu lemah...Jangan under estimate pengaruh umno yg sudah 61 tahun dihati orng melayu..

    ReplyDelete
  8. Yg tak ade kuasa sentiasa fokus untuk rampas kuasa dgn atur strategi...Yang berkuasa mulai hanyut untuk gunakan kuasa...

    ReplyDelete