Tuesday, September 11, 2018

PKR INI HANYA MILIK BEBERAPA ORANG SAHAJA (?) TIDAK TERMASUK AZMIN, TIAN CHUA..


https://www.amenoworld.org/2018/09/dimana-anwar-akan-bertanding-hanya.html



Politik atau bisnes anak beranak.

Sebaiknya Anwar yang bercakap kerana lalutan Rafizi sekadar merosakan lagi PKR dan PH.

Apa yang berlaku di PKR hari ini menggambarkan mereka akan berbunuhan dan cantas mencantas sesama sendiri bila dapat sedikit kuasa,  demi rakyat sudah sepi.

27 comments:

  1. Tahniah Rafizi DSAI dan otai otai reformasi keranaelakukan tindakan yang dikira sehabis baik mungkin kemelut kerajaan PH.

    Tahniah ada macai dan pemimpin dalam PH yang tak senang duduk cemas gelisah dan gelabah.

    Ura ura mungkiri janji dari awal bacaan masa PRU hampir tiba.. orang lain angkat plakad DSAI bakal PM yang melayu mudah lupa main main handphone nya.

    Ura ura sabotaj janji yang dijaja sudah nampak bunga bunga khianat di mana pemimpin dan macai mulakan sentimen tak sabar nak.jadi PM dan sentimen gelojoh dll.

    Teruskan otai otai Re4MaC...!!

    Perjuangan kamu sudah masuk fasa akhir dan menobatkan DSAI sebagai PM adalah matlamat awal tertubuhnya Parti PKR.

    Ayuh otai otai Re4MaC lakukan segera sebelum kerosakkan yg lebih parah ekonomi negara yang bakal diwarisi oleh DSAI jadi legasi membebankan yg dipikul DSAI nanti.

    SELAMAT KAN MALAYSIA

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat mengangkat A SODOMITE yang azizah kata haram disokobg jadi PN..

      Melayu muslim tak sedar diri

      Delete
    2. Bagaimanapun kasih dan sayangnya Najib kpd Lokman gitulah kasih dan sayangnya Anwar kpd Rafizi..bye2 Azmin..you are not in the book anymore.Percaturan Rafizi hampir berjaya.

      Delete
    3. Kalo sodomite dgn bukti rekaan tak haram...dna ke 3 dlm jubo sefool milik anom 6.07..

      Delete
    4. mengapa anwar takut di cross examined? SEBAB TAKUT KERANA SALAH....Use yr brain nacai anwar

      Delete
  2. Keahlian PKR telah bertambah ramai...PKR bertambah kuat...PKR ramai pemimpin yg berkebolehan...kelebihan PKR kerana buka keahlian kpd semua bangsa dgn dominasi melayu..

    Parti berasaskan rasis dan pemimpinye licik untuk kekalkan kuasa makin kurang mendapat tempat...zaman telah berubah...citarasa generasi baru sudah berubah..,

    Kalau ade pihak yg bertelagah hingga berlaku pergeseran yg rumit untuk diselesaikan ade baiknye berpecah...masing2 boleh mencari kekuatan sendiri...

    ReplyDelete
  3. Pertandingan dan perebutan dlm PKR adalah perkara biasa saja dlm mana2 parti dan pertubuhan...lepas pemilihan habislah ribut...sape pon timbalan presiden tetap bawah presiden...

    Azmin kelihatan cool manakala rafizi agresif...azmin dikatakan penyokong mahathir kerana di berikan jawatan menteri tapi tak de bukti...cuma sejarah azmin pernah jadi anak angkat mahathir yg setia dgn anwar...

    Pertandingan ini hanyelah signal supaya mahathir pegang kpd janji untuk serahkan jawatan selepas 2 tahun tanpa belit2 licik...

    Anwar sudah pegang janji bila tolak ajakan najib untuk berunding selepas pru...

    ReplyDelete
  4. kita kata umno akan dikuburkan...sebab najib

    saya kata tidak

    yang akan dikuburkan adalah pkr... sebab anwar dan rafizi

    pkr akan pecah dua.....anwar jangan berharap nak jadi pm dalam masa terdekat.

    kalau azmin bawa 20 mp pkr keluar, anwar akan tersungkur...walaupun nak bergabung dengan umno dan pas.

    umbo akan berpecah juga hingga pkr umno pas susah nak form new coalition....

    then...it will be the game of numbers...lompat melompat begins..

    finally parliament would be dissolved. i prefer tbis...this time the rakyat will show who is worthy to lead the country...wallahuaklam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko berharap dgn berangan..kemana azmin nak bawak lari 20 mp pkr?...masuk bersatu?...azmin cari penyakit...azmin kena bersumpah dulu tidak akan menentang dan menghalang boboi jadi presiden Bersatu dan pm ..malah azmin jena sokong boboi..

      Ato azmin tubuh parti sendiri?...hihihi...teori bodooh..

      Delete
    2. continue laughing

      for a fact azmin is better than boboi.

      i m not a supporter of anyone except tdm and ph.

      face the fact...if anwar was to lead ph in 2018 pru ph wud have lost.

      if tdm steps down n passes the reign to anwar.....whole malay wud get sodomised....anwar cannot lead but can only talk talk talk.....

      welcome to malaysia darul sodomy

      Delete
    3. Ko pemegang buku taqdir?...3rd dna inside sefool anus sure was yours...

      Delete
  5. Itulah masalah brader.
    2x masuk jail masih xdpt lg semangat nelson mandela.

    Org tua hanya mampu berharap 2x masuk jail anwar sudah berubah.

    Malangnya selagi namanya tidak terpahat dlm buku sbg pm malaysia, selagi itu nafsu politik dia xakan berakhir.

    Dan lagi malang umno masih jumpa pilunca sebenar kekalahannya.
    Harap2 tok mat dpt jdk presiden secepat mungkin

    ReplyDelete
  6. Tahniah Rafizi DSAI dan otai otai reformasi keranaelakukan tindakan yang dikira sehabis baik mungkin kemelut kerajaan PH.

    Tahniah ada macai dan pemimpin dalam PH yang tak senang duduk cemas gelisah dan gelabah.

    Ura ura mungkiri janji dari awal bacaan masa PRU hampir tiba.. orang lain angkat plakad DSAI bakal PM yang melayu mudah lupa main main handphone nya.

    Ura ura sabotaj janji yang dijaja sudah nampak bunga bunga khianat di mana pemimpin dan macai mulakan sentimen tak sabar nak.jadi PM dan sentimen gelojoh dll.

    Teruskan otai otai Re4MaC...!!

    Perjuangan kamu sudah masuk fasa akhir dan menobatkan DSAI sebagai PM adalah matlamat awal tertubuhnya Parti PKR.

    Ayuh otai otai Re4MaC lakukan segera sebelum kerosakkan yg lebih parah ekonomi negara yang bakal diwarisi oleh DSAI jadi legasi membebankan yg dipikul DSAI nanti.

    SELAMAT KAN MALAYSIA

    ReplyDelete
    Replies
    1. reformasi basi.....

      kalau reformasi untuk anwar jadi pm..
      malaysia darul sodomy

      Delete
    2. Pengerusi PH ni dah ade rekod licik pulas lawan...jadi kena bertindak lebih awal supaya pisang tak berbuah 2 kali..

      Dah ade tanda2 nak main kotor..
      Blm dapat mcm2 janji manis ...dah dapat ade alasan dan taktik nak mungkir janji...

      Lebih baik PKR berpisah dari PH seperti amaran otai2 reformasi dulu...

      Pentaksub mahathir hanye berani cakap kosong aje tapi takut desak mahathir buang PKR...takut mahathir tersungkur...tersungkur kali ni tak akan bangkit lagi hingga ke akhir hayat...hasrat nak naikkan boboi tergendala lagi..

      Delete
    3. Kikikiki

      Takut sangat kau dengan boboi..

      Delete
  7. Anon 551 (502) berapa kali kau nak copy and paste.. Berapa banyak dedak kau nak kumpul, dah ada jangkitan dari parti sebelah ke?

    Ini bukan setakat keputusan otai petai dan ahli pkr.. Ini suara rakyat dan blog ini hanya mengingatkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon ni orang umno, masuk jarum..

      Delete
    2. Rakyat golongan pentaksub...hahaha..berselindong kpd rakyat plak...rakyat tak ambik pot pon...berape kerat sangat yg ambik pot?...

      Delete
    3. Kemerosotan jumlah pengundi?

      Rakyat kata, pergi mampus lah kau orang politik..asyik nak berebut jawatan.

      Delete
    4. Banyak sebabnye merosot...pengundi di luar aanggap prk tak penting kerana kena cuti dan belanja lagi....ade yg anggap menang saper2 pon tak merubah kerajaan.. Ade yg boikot parti ade yg boikot calon.....ade yg anggap calon kesukaan ato lawan gerenti menang... undi rosak tanda protes sangat sedikit...

      Kemerosoran undi bukan tanda tak suka anwar secara total...kenenangan PKR dgn majoriti yg okey tunjukkan anwar masih di sukai..

      Delete
    5. merosot sebab rakyat taknak mkn taek org politik.

      Delete
  8. rafizi used to be my junior in petronas. tak sangka inspite of his intelligence he looks dumb in getting anwar as pm at the expense of non pkr voters of ph.....

    my respect for rafizi has gone down from hero to zero....sad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omputih sesat...

      Seblm ade bersatu pkr pimpinan anwar tunjang PR..setiap kali pru kerusi PR meningkat hingga menakutkan najib...najib terpaksa beli pas dan penjarakan anwar dgn guna jubo sefoool...

      Mahathir nak gunakan kekuatan anwar untuk jatuhkan najib...

      Kalo najib naikkan boboi mahathir tidak akan tubuhkan bersatu dan pujuk anwar jatuhkan najib...najib bebas merompak berapa banyak pon...licik taktik mahathir..

      Rafizi sudah hidu taktik mahathir nak mungkir janji..

      Delete
    2. u do not know rafizi. i knew him duribg petronas days...so stfu

      Delete
  9. Saya cadangkan tun terus mmrintah untk baiki negara selama 3 thn. Lepas tu bubar. Nuar bolih lead pkr dgn otai reformasinya untk jadi pm. Tun serahkan tongkat ph pd mad sabu. Belum cuba belum tau. Tengok nanti reformasi masih segar atau lama dah basi

    ReplyDelete