Thursday, September 20, 2018

HARAPAN PENYOKONG SENDIRI.. PULUHAN TUDUHAN BERBALOI DENGAN TAMAK HALOBA MELAMPAU..

Apa lagi nak complain,  sendiri tagih..

8 comments:

  1. Dengarnya ikat jamin dia saja 3.5juta. Mana dia nak cari duit? Kan ke tengah sengkek. Lepas tu, tak lama lagi Rosmah. Mesti nak pakai duit jugak. Kesian. Macai2, sila bawak tin milo utk kutip derma. Yg ada gelang emas pun boleh hulurkan gelang yg ada tu. Kikikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bnyk lg duit dia..yg kat luar negara..kaszahtsn..gohed gostan..hehe

      Delete
    2. Kau igt najib lahir belakang pokok pisang.. Najib cth golongan bangsawan mndngar denyut nadi rakyat terbanyak.. Banding peminpin lahir miskin gembala kambing jadi kaya raya ank billionaire tp sekat bantuan rakyat

      Delete
    3. Bangsawan main wayang ke cai? Kikikiki... Kau ingat dongeng bodoh kau tu org nak percaya?

      Delete
    4. Mendengar denyut nadi rakyat.
      Tu pi main golf dgn kuasa asing masa malaysia dilanda banjir besar.

      Kah kah kah kah kah....

      Delete
  2. TADI DEPA BAGI KERTAS PERTUDUHAN ATAU CD ROM....?

    ReplyDelete
  3. Dah hutang tu bayar la.. Janji sblm pru tak terpakai slps pru takkan nk tunggu gj 4k baru nak bayar.. 2K pun blh byar.. Bodoh la kau ni.. Kau la yg baca komen aku ni..

    ReplyDelete