Tuesday, September 11, 2018

SUDAH SAMPAI MASANYA LOKMAN ADAM DITERIMA SEMULA MASUK PKR (?)

Cadangan ini aku buat atas beberapa sebab.. 

1) lokman adam yang berbakat besar di jalanan boleh membantu PKR dan sekaligus menggantikan hishamuddin rais yang kini dilihat menjauhkan diri dari PKR. 

2) lokman adam juga tidak punya masa depan jika terus bersama najib,  zahid dan umno. Lebih baik di PKR berganding bahu dengan Saifuddin Nadution. 

3) lokman adam boleh kembali sebagai pengarah komunikasi di MOF jika Rafizi Menteri Kewangan nya. 

4) Faktor yang paling penting adalah lokman adam boleh mengambil alih peranan serangan ke atas azmin dan Tun di mana Rafizi dan tok dollah sani dilihat tumpul dan tidak berkesan. 
...
Banyak lagi sebab.. 
...

10) Hubungan baik lokman dengan najib dan zahid boleh membantu di saat kecemasan perpaduan melayu atau untuk plan B dan C. 

Kalau setuju,  tepukkkk... 

23 comments:

  1. Tak lama dah tu kd.. Sabo2

    ReplyDelete
  2. I got his website from my friend who shafed with me on the topic of this web page and at the
    moment this time I amm browsing this web site and reading very informative articles orr reviews
    at thyis place.

    ReplyDelete
  3. Setuju..ngan syarat LaLokman hendaklah dihantar berubat dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebat blog KD..omputih pon baca blog yg anti anwar...

      KD boleh kempen supaya lokman perderhaka anwar masuk semula PKR...tapi lokman rasa segan sebab dia yg cabut kerana dapat dedak umno...

      Hishamudin kepala sosialis bekas buruan berapa lama boleh menjadi pemuja mahathir?...

      Delete
    2. Adekah bukti azmin menyokong mahathir?....pada masa mahathir siksa anwar azmin turut sama menerima padah kerana kesetiaannye kpd anwar....dibogelkan oleh Musa Hassan..

      Adiknye sendiri pentaksub mahathir kerana dedak turut fitnah azmin...hingga pecahbelah keluarga Pak Ali...

      Delete
    3. Disaat penderhaka ramai yg lari dari anwar kerana dedak seperti lokman adam zahrain roslan kassim dan chandra muzaffar azmin kekal dibelakang anwar...jatuh bangun bersama anwar...

      Delete
    4. Anon 9.20.Kini kasih dan sayang Anwar tertumpah hanya pada Rafizi..

      Delete
    5. Blog ini belum lagi anti anwar sekadar responsive atas pendekatan provokasi politik anwar sejak dibebaskan hingga sekarang.

      Anwar perlu sederhana dan cool.

      Delete
    6. Cuba jelaskan provokasi yg bagaimana?..ato hanye anda terperasan pandai buat anggapan sahaja...

      rafizi buat kenyataan nak pastikan anwar jadi PM kerana kesilapan mahathir pada pada hari pelantikan menteri kanan...hari pengumuman oleh mahathir tidak disertai oleh pimpinan PKR...pimpinan PKR tidak puashati mahathir buat keputusan tidak berunding dulu dgn anwar dan pkr sebagai tunjang PH...setelah menyedari kesilapannye barulah mahathir bergegas jumpa anwar...

      Mahathir ade buat kenyataan mungkn perlu jawatan pm lebih dari 2 tahun..

      Tindakan mahathir membelakangkan pkr telah bagi isyarat anwar akan diketepikan...mahathir telah dikenali licik dlm percaturan...

      Oleh itu supaya pergeseran dlm rumah PH tidak berpanjangan elok salah satu parti tinggalkan PH..

      Penyokng2 mahathir yg bencikan anwar nampak tak kisah dgn saranan ni...cuma blm berani menyeru mahathir tinggalkan PH ato buang PKR...ini yg patut dilakukan...nampaknye PKR tak kisah pon ape keputusan mahathir kerana tiada ape2 kerugian kpd PKR...cabaran kpd pentaksub mahathir yg benci sangat dgn anwar.....

      Delete
    7. Anon 439, maklumat, kena dengar dari dua pihak untuk justifikasi. .

      Perlantikan menteri kanan, azizah mahu rafizi jadi menteri kewangan, dr m tak setuju, wan azizah keluar meeting... Bukankah menteri kanan hanya diberi kepada ketua parti?

      Perkara ini tidak pernah dinafi oleh wan azizah kerana ia terjadi dlm meeting majlis presiden?

      Rafizi masa itu sudahpun dijatuhkan hukuman bersalah dan dalam proses rayuan...

      Menteri ekonomi sepatutnya Rafizi, tapi dia buat kecoh awal²..

      Delete
    8. Tapi wan azizah tidak pon menentang keputusan mahathir...semua berjalan seperti kehendak mahathir...

      Pkr mahukan mahathir buat meeting dgn kehadiran anwar...kesilapan mahathit tidak menghormati pkr..

      Delete
    9. Tun masa itu sudah seorang PM dan Anwar masih di penjara?

      Meeting di penjara? who is Anwar?

      Jangan lebih sangat minta dihormati kerana anda sendiri tidak hormat PM.

      Delete
    10. Seperti dikatakan Menteri Kanan adalah untuk ketua parti dan Rafizi macam langit dengan bumi.

      Delete
  4. Berapa lama Bersatu boleh bertahan?...Bersatu ditubuhkan dgn matlamat untuk jatuhkan najib sahaja...mahathir berharap ramai ahli2 umno akan masuk Bersatu dan Bersatu boleh ganti umno....tapi mahathir bimbang kemasukan ahli2 umno akan gugat kedudukan mukhriz yg sudah di lantik Timbalan Presiden...kalo bertanding blm tentu menang..

    Mahathir dan Bersatu dlm dilemma....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh gila la ahli UMNo nak masuk bersatu...banyak sgt ke kerusi diorang?

      Delete
    2. Perkiraan mahathir tak semestinye sentiasa menjadi walaupon diakui bijak..

      Delete
  5. bercaya lah ! parti mata lebam akan terus berbalah n mungkin berkubur olih kerana ghairah utk memegang jawatan empok dlm kerajaan.

    satu parti baru akan muncul - parti sabun. hi hi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bersatu yg akan tenggelam...masih bergantung kpd rakan kongsi dlm PH...tanpa PH PKR sudah ade dan tunjang PR yg berjaya mengurangkan majoriti BN...tanpa PH Bersatu sudah berkecai...

      Delete
  6. Baik suruh DAP masuk UMNO je musibat....

    ReplyDelete
  7. Lokman adam calon terbaik untuk PRK melawan DSAI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak2 pentaksub mahathir akan lupakan sekejap cercaan kpd lokman adam untuk bantu tumbangkan anwar jika lokman bertanding....

      Tapi lokman adam hidup bergantung kpd dedak bukan setaraf anwar...penderhaka kpd anwar...lawan anak ayam pon kecundang...

      Delete
  8. Baru aku tahu bertapa seronoknya jd pembangkang
    Boleh kutuk mcm-mcm, boleh tembak kiri kanan

    Paling seronok bila tengok parti kerajaan berbalah sesama sendiri macam kera berebut makanan

    ReplyDelete
  9. Kalau Lokman Adam diterima semula masuk PKR.... itu macam lirik lagu P. Ramlee la... "...alamat nak mampos..."

    ReplyDelete