Thursday, September 13, 2018

TEKANAN, TENTANGAN DAN PERSEPSI KE ATAS ANWAR SEMAKIN BURUK..


Kena laksanakan Plan C.. 
Kena laksanakan Plan C.. 

15 comments:

  1. Nak siasat amendanye?...unsur rasuah?...pas dan lobai pas hentam duit umno sprm blm siasat..

    Adekah gesaan pas dikira tentangan kpd anwar makin buruk?....biasa aje....ade sokong ade menentang...

    ReplyDelete
  2. Pas dah takut nak bertanding...marzuki bertanding tak pernah menang...tak pernah cedik..

    Pas bimbang anwar menang percuma kerana umno dan BN pon was was nak lawan anwar...ade ahli umno dah istihar akan sokong anwar.

    Kalo kalah modal hangus percuma...pas dan umno dlm dilema...2 kali dah kalah...kalo 3 kali kalah baik terjun ke dlm laut di PD..

    ReplyDelete
  3. Pas parti yg tak pernah cedik tapi sangka cedik dan hebat...tak nampak pas akan berjsya tawan putrajaya sampai kiamat....

    Pemikiran pemimpin pas tak ade strategic planning dn creative thinking...yg ade pemikiran ego dan memaksa orang sokong pas...

    Itulah sebabnye kelantan bawah pas miskin dan mundur...hasil bumi pon ade..

    ReplyDelete
  4. Marzuki paham ker difinasi rasuah ikut akta sprm?...pemikiran setaraf orang kampong aku jee..

    Umno sogok pas supaya bertanding 3 penjuru untuk menangkan najib dikira rasuah ikut definasi akta rasuah sprm?...

    Ape balasan keuntungan yg diperolehi oleh anwar jika sogok Dato Danyal?..adekah pertandingan dlm prk yg blm tentu menang satu keuntungan kpd anwar?...

    ReplyDelete
  5. Ikut sangatlah idea si Rafizi tuu..PKR dah nak di belah dua, Anwar pun nak dijual.. Rafizi2 percaturan yg membawa bala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selepas pertandingan semuanye kembali normal.kalau yg tak puashati akan senyap jugak...kemana nak bawak diri?...nak mati beragan?...

      KJ pon hebat jugak...buat dek jee lah bila kalah..

      Delete
  6. Kalau tak ada balasan, jgn harap Balagopal nak kosongkan kerusi. Ini semua wayang Tamil arahan pengarah terkenal dari Benua Keling.

    Buat lah apa yg kau orang nak buat, sbb majoriti rakyat Malaysia masih bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kawan2, gaji MP, elaun2 claim2..mau cecah Rm30 Rm40 ribu sebulan , Ada pencen klu habis sepenggal...takkan lepas gitu2 je kot..

      Delete
    2. Ko tak paham apedia balasan dlm definasi rasuah...orang memberi rasuah yg dapat balasan...bukan balagopal yg dapat balasan...orang cakap rasuah ko.pon nak cakap jugak mcm marzuki..hihihi..

      Delete
  7. Faktor sogokan adalah 99.9% benar. Kemungkinan untuk rela hati tanpa sebarang janji manis bg melepaskan kerusi parlimen adalah 0.01%. Tanpa sebarang janji keuntungan tiada siapa yg sudi. Bagaimanapun dlm demokrasi ianya boleh dilakukan. Pelaksanaan step by step. Lantikan ke jawatan lain, pemberian projek dll adalah biasa. So, bising²pun benda dh nak berlaku. Biar ajelah. Kita ambik kuaci dan makan sambil tonton apa org kemaruk kuasa ini lakukan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saguati ato gantirugi ajee...orang berbudi kita berbahasa...

      Delete
  8. Kaki dedak akan tuduh orang lain makan dedak. Giliran akan tiba. Harap bersabar. Bagi loyar terkemuka dulu.

    ReplyDelete
  9. Salam Jumaat bro KD dan sahabat-sahabat semua.

    Ayat kegemaran pak Sheikh yang disebutnya pada setiap kali ceramahnya pada tahun 1998.

     وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ

    Bermaksud : Mereka merancang dan Allah juga merancang, sedang Allah adalah sebaik-baik perancang (Ali-Imran : 54)

    Adakah perancangan mereka demi kebaikan dan kebenaran atau sebaliknya?

    Muhasabah diri sebelum terlewat. Sesal kemudian tiada gunanya.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar tak rancang nak serah panji pak itam kpd almahdy..

      Delete
  10. ph da buat laporan kat sprm ka. kalu blom nak tunggu bila. nak tunggu pr15 atau tunggu mana2 pemimpin ph mati minta org pas tolong talkin dulu baru lapor sprm. atau dah lapor sprm lemau bin lembab

    ReplyDelete