Google+ Followers

Monday, October 8, 2018

AYUH AHLI UMNO, BERSOLADARITI, TUNJUKAN KEKUATAN DAN SAKI BAKI KUASA KAMU.. AYUH KETUA² BAHAGIAN.. TURUN RAMAI² SASAR PULUH RIBU JANGAN ASYIK MUKA YANG SAMA 50 ORANG



Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, Presiden UMNO telah diberikan notis untuk menghadirkan diri ke Ibu Pejabat SPRM jam 10.00 pagi, 10hb Oktober, 2018 (Rabu ini).

Sehubung dengan itu, saya menyeru semua rakyat, khususnya Ahli-Ahli dan Kepimpinan UMNO untuk hadir sama sebagai tanda #Solidariti4ZahidHamidi jam 9.30 pagi dihadapan Ibu Pejabat SPRM, Presint 7, Putrajaya.  

Ayuh kita sama-sama hadir mempertahankan Presiden kita yang kini menjadi sasaran regim Zalim Mahathir DAP.
Jangan biarkan Presiden kita keseorangan! Korbankan hanya sehari untuk kita mempertahankan Maruah UMNO yang kini cuba dirobek oleh sang penguasa.  

Hadir untuk menyatakan sokongan secara aman bukan merupakan satu kesalahan, usah gentar untuk turun.  Saya akan hadir pakai baju oren LOKAP SRPM.  Terpulang kepada anda mahu pakai baju apa. Hubungi Lisa jika      perlukan tshirt yang sama 01726xx510. Terima kasih.

Dato’ Lokman Noor Adam
Ahli Majlis Tertinggi UMNO
Pengerusi Sekretariat Suara Rakyat dan Pemantau Prestasi Kerajaan
012x32x009

Hanya satu saluran arahan akan saya gunakan untuk mengelakkan sabotaj musuh.  Sila download Telegram dan tekan join di link dibawah untuk sertai saluran tersebut kerana semua maklumat dapat saya hantar kepada berpuluh ribu orang serentak berbanding whatapp yang kini hanya menghadkan 20 groups sekali penghantaran :
https://telegram.me/lokmanadam

39 comments:

  1. umno ada maruahkah selepas pak lah dan najib ambil alih? .......

    zero beb.....useless

    ReplyDelete
  2. Seruan yg tidak beri makna...nak suruh hadir boleh tapi kena sediakan bas makan minum dan wang poket...kalo angkut bangla murah sikit...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah..
      Xde duit jgn harap ramai yg turun.

      Kah kah kah..
      Time senang bos2 makan besau. Yg kt bawah dpt ikan bilis ja. Yg makan besau la kena trn.

      Kah kah kah..
      Padang rengas mana? Menikus je semenjak dua menjak ni. Time berkuasa garang mcm singa.

      Kah kah kah..
      Takut permit teksi kena tarik ke?

      Kah kah kah..
      Ke takot kes bunuh anak lelakinya akan muncul kembali

      Delete
  3. Lokeman adam kurang semangat...dia dah pucat lesi kerana akan jadi korban akta anti berita palsu...

    Berani sangat sebar fitnah anwar liwat budak indon di singapore...

    Blogger sosialis gila Tuko Tiub sedang canang berita ni kununnye polis nak ambik keterangan anwar kerana meliwat...polis nak ambik keterangan anwar kerana fahmi buat laporan polis terhadap lokeman adam yg bodooh bendul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bloger tt ni la yang nak lepaskan beria nuar dari penjara.. masa tu dia nilah perancang demo pakatan rakyat nuar berahi

      tapi.. tapi tapi.. jangan jentik nuar.. kalau jetik dari hero boleh jadi sigila sosialis kominis tak ada agama.. cilaka babi punya worang

      kah kah kah

      Delete
    2. Tuko tiub ni juga sebar fitnah fbi nak tangkap najib hingga jadi bahan ejekan cai umno bila najib ke amerika...

      Blogger gila babi...blog pon tak berani buka komen...sekarang berpaling tadah...satubmssa mungkin berpaling tadah kpd umno..

      Delete
    3. sebab ko tak paham benda apa yang tt gila ni perjuangkan..

      dia akan bergabung dengan sapa saja asal dia punya matlamat tercapai

      kah kah kah

      Delete
  4. Nak robek maruah presiden umno?...

    Zahid gatal mulut sahkan jumpa raja arab...padan muka nak pertahankan ketua prompak dengan temberang...

    ReplyDelete
  5. Zahid ada satu lagi kes salahguna fuit yayasan kebajikan 800.000 bayar kad kredit dia dan bini dia...

    Zahid temberang sprm kununye pegawai tersilap bayarkan jad kredit dia...

    ReplyDelete
  6. sekarang ni hanya tinggal lokman shj yg bersemangat dan bersolidariti utk bekas/pemimpin umno..

    ReplyDelete
  7. Fuiyo!!!! Perkataan sabotaj musuh tu yg aku tak boleh blah. Mcm dalam peperangan. Padahal isunya cuma sprm nak ambik keterangan org yg disyaki korup aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pahlawan baru umno yg mengada2..

      Delete
  8. Pemantau prestasi kerajaan? Kehkehkeh... Diri sendiri pun tak ada prestasi, sibuk nak pantau org. Kahkahkahkahkahkahkah.................

    ReplyDelete
  9. Umno perlahan2 ditelan masa dan usia....dah tak ade kuasa hidup dlm panik...tak de lagi orang kampong orang felda peduli..

    Kecian pemimpin umno...

    ReplyDelete
  10. Otang2 umno sekarang seperti anak ayam kehilangan ibu...

    ReplyDelete
  11. Yg hadir PAU memang ramai...tapi berape orang sanggup ikut kebofohan lokeman bertempik?...

    ReplyDelete
  12. Zahid minta agar tiada perhimpunan di SPRM

    8 Okt 2018, 4:14 petang (Dikemaskini 8 Okt 2018, 4:20 petang)

    A A
    Presiden Umno, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi menasihati penyokongnya supaya tidak mengadakan sebarang perhimpunan di luar ibu pejabat SPRM pada Rabu ini.

    “Atas permintaan peribadi, saya meminta agar tiada sebarang perhimpunan diadakan pada hari Rabu pagi nanti di hadapan ibupejabat SPRM.

    “Saya hanya akan memberi keterangan. Kerjasama akan saya berikan sepenuhnya kepada pihak SPRM,” ciapnya di Twitter. Ini adalah kali ketiga Zahid, dipanggil untuk memberi keterangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu maghi 50 orang malu presiden berahli 3juta. Lebih baik cover line, jangan hadir. 50 yg hadir tu je yg tak dengar cakap presiden, 2.999 juta ahli dengar cakap presiden, tak hadir.

      Delete
  13. Umno sebenar adalah parti Bersatu.

    ReplyDelete
  14. SPRM digesa siasat Lokman dapat maklumat Zahid akan dipanggil

    FMT Reporters - October 8, 2018 4:49 PM
    115
    Shares

    Khairuddin Abu Hassan mencadangkan SPRM dirombak semula bagi melindungi imej dan integriti agensi anti-rasuah itu serta mengelakkan kebocoran maklumat.
    PETALING JAYA: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) digesa menyiasat Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Lokman Noor Adam bagi mencari “tali barut” dalam agensi itu yang membocorkan maklumat Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi akan dipanggil mereka Rabu ini.

    Ahli Jawatankuasa Biro Komunikasi dan Mobilisasi Pakatan Harapan, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan berkata, SPRM perlu memandang berat dakwaan Lokman mempunyai “kawan” dalam agensi itu membocorkan maklumat berhubung presiden Umno akan disoal siasat Rabu ini.

    “Ini satu kenyataan yang menyalahi undang-undang,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

    “Bagaimana orang awam macam Lokman boleh buat ramalan tepat apa yang bakal berlaku dalam hal ehwal pentadbiran SPRM? (Ketua Pesuruhjaya SPRM) Datuk Seri Shukri Abdull harus mengambil perhatian serius mengenai dakwaan Lokman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprm kena repot polis...kuasa polis yg siasat..

      Delete
  15. Tahniah lokman. Tindakan anda telah berjaya menyakit hati kan anjing kurap DAP dlm blog ni. Mereka ada kuasa, sama mcm firaun dulu. Yg mereka tak ada adalah bukti kukuh utk dakwa najib pasai 1MDB. Mereka hanya boleh guna buah pala. Oopppssss silap, AMLA. Tak lama lg mereka dpt Bala. Ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, tunggu 4 tahun lagi. Pru15, kasi fakta, kita undi ikut fakta, bukan auta.

      Delete
    2. Nak bukti apa lagi. terang2 duit masuk akaun bank najib dan rosmah. Beratus2 transaksi bahan bukti.

      Delete
    3. Tak didakwa tapi kena ikat jamin 3.5 juta....bukan rupiah ato rupeee...bodooh cai yg menyalak..

      Delete
  16. Kl bukti dh cukup awat kertas pendakwaan Tak siap2 lg. Ghani kata dia dh siap dgn bukti tp kena cantas . Mintak tlg ganilah.ekeke. printer rosak ke? Gunalan duit tabung harapan(tat) tu. Ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. anda dalam kategori orang bodoh sombong

      berfantasi berauta dan berkepalsuan.

      dah 32 charges n 17 charges dua laki bini....these are prerequisite for 1MDB case....sabar....kalau dah mai nanti..jangan deny lagi..insyaAllah sg buluh tempat mereka.

      Delete
    2. Zaman sekarang zaman digital..tak main kertas2 lagi
      ..cai tongong..

      Delete
  17. Kl dah zmn digital, kl hangpa dh pandai dan Tak sombong lg peramah, awatnya pi tarik balik pendakwaan terhadap tokong hangpa Lim gone end .Tak masuk bicara lg dh ketaq lutuit no. Pasai orang lain beribu ribu lemon dakwaan tp utk tokong tak sampai tiga pertuduhan lari kelam kabut guna kuasa yg ada. Kirim Salam Kat firaun tua no. Ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak de bukti pon...hanye rekaan Apandir...kalo hang ade bukti kasi tahu sama kita laah..

      Delete
    2. Najib hanye mau lim gone eng masuk mahkamah saja...

      Delete
  18. Kl dh pihak pendakwaan dianggap tak Ada bukti awat tokong hangpa menyorok bawah teloq peguam negara??? Kes yg kononnya beribu ribu kemon bukti, tak sempat nak buat kertas pertuduhan pulak no. Firaun version ke Dua mmg hebat. Haa, tepoookkk. Ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyorok kapla bapak ko?...ko nampak ker?...


      Delete
    2. Lim gone eng hari2 ade di ofis...tak nyorok pon..

      Delete
  19. APA NASIB ZAHID RABU INI?

    Pagi tadi melalui laman facebooknya, Setiausaha Agung UMNO, Annuar Musa menulis seperti berikut:-

    WASIAT PERJUANGAN

    Kiranya seorang dari kami di saf depan tumbang atau di tawan, pimpinan berikut hendaklah tampil menjulang obor perjuangan..dan kiranya pengganti juga tumbang, hendaklah yg di belakang mara ke depan..

    Dan kiranya perjuangan ini mereka haramkan, jangan sesekali kita menyerah. Perjuangan kerana ALLAH tidak boleh kalah atau patah. Kita adalah Khalifah dan di belakang kita ada sejarah....

    Hunuskan pedang perjuangan walau dengan gigi dan lidah..atau melalui sebatang pena dan jari jemari yg patah...terus BERJUANG

    Jangan di jual atau gadai perjuangan dgn harga yg murah..

    BERISTIQAMAH MENENTANG KEZALIMAN DAN PENINDASAN..jangan sesekali mengalah..

    Apa lagi undur atau menyerah kalah!!!!

    Salam Perjuangan!!

    TSAM SUA

    UMNO MSIA

    8/10/18


    Beberapa jam kemudian iaitu menjelang tengahari tadi, terdapat laporan yang mengatakan Presiden UMNO, Zahid Hamidi dipanggil ke SPRM, Rabu ini untuk diambil keterangannya.

    Sebelum ini, beliau telah dua kali memberi keterangan kepada SPRM dan Rabu ini adalah kedatangannya buat kali yang ketiga ke agensi pencegahan rasuah itu.

    Presiden UMNO itu disiasat berhubung penggunaan dana Yayasan Akal Budi untuk membayar kad kredit peribadinya dan berkaitan pertemuannya dengan waris keluarga Diraja Arab Saudi yang didakwa menderma RM2.6 bilion kepada Najib Razak.

    Persoalan yang menjadi tanda tanya ramai sekarang ialah apakah nasib Zahid Hamidi pada Rabu ini?

    Adakah beliau hanya diambil keterangan saja dan kemudian boleh pulang ke rumahnya?

    Ataukah selepas sessi diambil keterangan, beliau akan terpaksa bermalam di lokap SPRM sebelum dibawa ke mahkamah pada Khamis untuk pendakwaan seperti yang dialami oleh Rosmah Mansor, minggu lalu?

    Satu lagi persoalan, selepas Zahid Hamidi, siapa pemimpin UMNO seterusnya yang bakal mengadap SPRM dalam waktu terdekat ini? (ShahbudinHusin 08/10/2018)

    ReplyDelete
  20. Cai2 pergilah solidariti dgn lokeman...kesian benor kalo 50 saja yg hadir....ahli berjuta2...perwakilan ribu2..

    ReplyDelete
  21. NFC gagal masukkan tuntutan ganti rugi khas RM1b ke atas Public Bank

    Hafiz Yatim
    8 Okt 2018, 5:19 petang (Dikemaskini 8 Okt 2018, 5:25 petang)

    A A
    National Feedlot Corporation Sdn Bhd dan empat yang lain hari ini gagal memasukkan semula permohonan untuk menuntut ganti rugi khas sebanyak RM1 bilion terhadap Public Bank.

    Panel tiga hakim Mahkamah Persekutuan yang diketuai oleh Ketua Hakim Negara, Tan Sri Richard Malanjum sebulat suara menolak untuk memberi kebenaran kepada NFC dan perayu lain yang membuat rayuan berhubung keputusan Mahkamah Rayuan yang menolak tuntutan ganti rugi khas yang dibuat tahun lalu, lima tahun selepas saman itu difailkan.

    "Para hakim berpuas hati bahawa Seksyen 3 dan 67 Akta Mahkamah Kehakiman 1964 sudah diselesaikan.

    "Kami tolak rayuan itu dan beri kos sebanyak RM20,000 kepada responden (Public Bank)." katanya.

    Hakim lain yang bersidang sama adalah Hakim Mahkamah Persekutuan Tan Sri Ramly Ali dan Datuk Seri Balia Yusof Wahi.


    Apee nasib mak lembu?..hutang 240 juta blm bayar...duit dah abis?..

    Kerja pemimpin umno cari duit free dgn songlap wang kerajaan atas nama pinjaman....

    ReplyDelete
  22. Lg ada peguam negara pakat2 menyorok bawah teloq dia lah no. Hebat la zmn firaun tua no

    ReplyDelete
  23. Suruh lembu tu jaga titik perpuluhan. Ekeke

    ReplyDelete