Google+ Followers

Tuesday, October 2, 2018

Vedio yang sedang viral



Politik memang tidak mati dan tidak membosankan dari anwar dan mahathir,  sentiasa hidup. Untuk mengekalkan egoan penyokong masing²..Dalam masa yang sama ini membuatkan umno makin dilupakan... 

Tidak ada sebab rasmi untuk Tun minta maaf,  anwar melalui proses undang² dengan berbelas lawyer (secara percuma???) dan bertahun lamanya...  Tidak ada sebab untuk polis, mahkamah dan ag minta maaf pada anwar,  dia sudah diampunkan oleh Istana atas permohonan keluarga,  bukan dari anwar. 

Hanya yang matang,  menerima kenyataan secara berlapang dada. 

Kita tengok siapa yang tahan kena cuit... Wartawan tanya,  jawablah. 

32 comments:

  1. Pentaksub pak sheikh semakin TERKUCIL...HAHAHA

    ReplyDelete
  2. Hahaha keluarga anwar yg mintak ampun..anwar tak pernah mintak ampun...hihihi..

    ReplyDelete
  3. Tak heran satu masa madey cakap saya tak.pernah janji dgn nuar serah jawatan pm selepas 2 tahun..

    Dlm temuramah atok madey ade cakap mungkin lebih...atok madey memabg licik...

    Orang tua2 pernah cakap kalo jumpa ular dgn kling bunuh yg mana dulu?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org tua2 pernah cakap kalo jumpa ular, kling dan peliwat tua tak sedar diri yg mana dulu?..

      Delete
  4. Madey kata akan serah kerusi pm kpd anwar selepas 2 tahun lagi..( 5 tahun pon selepas 2 tahun jugak)

    Jon doo plak kata akan berlaku pertempuran klimaks diputrajaya .....madey akan muncul pemenang dan akan serahkan panji2 hitam kpd almahdy...

    Nampaknye jon doo dah sahkan madey kaki temberang.. ..betul tak jon doo?..cik minah dah sahkan bapak sefool pembohong..

    Sape yg temberang ?....madey ato jon doo?...ato dua2 kaki temberang...tolong ulas sikit jon doo...

    Nasib baik jon doo tak kata madey adalah al mahdy.

    Boleh jadi madey serah panji2 hitam jon doo kpd anwar 2 tahun lagi..

    ReplyDelete
  5. Madey tak mintak maaf dgn anwar.. Anwar yg maafkan madey..

    Madey jumpa ( sembah ?) anwar di mahkamah kerana nak mintak tolong anwar singkirkan najib....

    Madey amat2 memerlukan pertolongan dan persetujuan anwar pada masa itu...pada masa sekarang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madey sangat2 memerlukan oertolongan dan kerjssama dgn anwat untuk dingkir najib...bukan nuar yg perlukan madey..

      Delete
  6. Kesian Anwar dan Keluarga! Kena Kencing dengan Keling Kerala MahaKUTTY lagi;;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang selayaknya dia kena kencing kerana dia suka kencing dan kelentong rakyat hihihi.

      Delete
  7. Hi to all, how is the whole thing, I think every one is getting more from this site, and your views
    are pleasant in favor of new people.

    ReplyDelete
  8. Thankfulness to my father who shared with me regarding this web
    site, this weblog is genuinely remarkable.

    ReplyDelete
  9. OCT 2

    Apa Pelaburan Perdana Menteri Bawa Dari Amerika Syarikat Dan United Kingdom?


    Ramai pelabur asing berjanji untuk membawa pelaburan mereka ke negara ini.
    Kata Perdana Menteri Tun Dr Mahathir sekembalinya daripada lawatan kerja ke United Kingdom dan Amerika Syarikat hari ini.

    Janji mulut saja ka? Mana Memorandum Persefahaman (MoU)? Janji ni macam manifesto ka? Bukankah Tun Dr Mahathir sendiri berkata manifesto bukan Bible? Sedangkan manifesto pun boleh dikencing, inikan pula sekadar janji.

    Perdana Menteri DS Najib Tun Razak balik dari lawatan luar negara bawa MoU dan pelaburan berjumlah berbilion ringgit Malaysia.

    Perdana Memteri Tun Dr Mahathir balik dari lawatan ke United Kingdom / Amerika Syarikat / United Kingdom bawa balik janji hendak jadi harimau.

    Harimau pun harimau lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan lupa MOU bersama janji perkukuh ekonomi US, beli enjin jet Boeing guna duit KWSP dan MOU bersama Kerajaan China angkut bersama pekerja Tanah Tongsan masuk Malaysia skala besar dengan projek berhutang bayar selepas 7 tahun. MOU pencuri yang merugikan Malaysia dan kayakan kroni!

      Delete
  10. Saya rasa boleh dikatakan semua rakyat Malaysia sudah tahu siapa itu Anuar?...kaki putar alam dan kaki pembohong no wahid.Ini termasuk tanpa segan silu dia berbohong dengan mengatakan Agong sudah dan sedang menunggu untuk melantek beliau menjadi PM kerana 19 0rang ahli parliment umno akan berpaling tadah untuk menyokong beliau.Begitu juga dengan perlantikan menteri besar Selangor dan langkah kajang.Selain dari itu banyak lagi pembohongan Anuar yang kalau nak dituliskan sampai pagi esok pun tak akan habis.Ini termasuk yang terbaru iaitu selepas keluar saja dari penjara dan dapat pengampunan dari Agong!!...saya percaya rakyat masih ingat apa kata Anuar pada masa itu!!...konon katanya Agong telah mengampunkan kes liwat beliau termasuk kes liwat pertama.kerana katanya Agong memberitahu beliau kedua2 kes liwat tersebut tak ada bukti!!....konon2nya dia suci macam kain putihlah.

    Setakat yang saya ingat Tun Mahathir tidak pernah walau sekali pun mengeluarkan kenyataan yang Anuar tidak bersalah dan memerlukan beliau ubtuk meminta maaf kepada Anuar ...kerana pada Tun Anuar tetap seorang peliwat dan mahkamah telah memutuskanya...dan seperti yang Tun pernah katakan sejak dauhulu yang Anuar sekali2 tidak layak untuk diangkat menjadi seorang PM kerana Anuar adalah tetap seorang PELIWAT TEGAR...dan percayalah saudara2 semua yang Anuar tidak akan meninggalkan tabiat laknat ini,sebaliknya semakin bertambah sekiranya dia diangkat menjadi PM nanti.

    Jadi kepada saudara2 semua ingin saya bertanya apakah saudara2tidak rasa bersalah kepada anak cucu kita nanti kerana telah menyokong seorang yang rosak akhlak dan sewel seperti ini untuk menjadi pemimpin khususnya PM kita??....fikir2kanlah sebelum kita semua menyesal dikemudian hari...percayalah penyesalan kita dikemudian hari adalah sudah tidak nemberi apa2 guna pada kita lagi.Apa yang saya luahkan ini adalah perasaan yang tulus ikhlas dari hati saya untuk direnongkan bersama.Terima kasih.

    ReplyDelete
  11. Kihkih..KD ni jahat le

    Bakal PM ke 8 ok ke tu?

    Confirm anwar kalah kali ni..

    ReplyDelete
  12. ini adalah fakta dan sejarah yang tak akan padam.. selagi nuar tak buat sesuatu untuk membersihkan namanya.

    ada 3 cara nak bersihkan namanya

    1. paling mudah saipol mengaku fitnah nuar dan dedahkan siapa yang berkonspirasi

    2. anwar failkan saman fitnah terhadap saipol

    3. tubuhkan suruhanjaya siasatan diraja..

    kalau tidak ini akan jadi fakta sejarah yang tak akan padam sampai kiamat

    ini terpakai juga untuk najib.. tun m dan lain lain yang punya masalah yang sama.

    adilkan ?

    takkan orang yang tak bersalah takut nak buat benda ni kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak sefool dah ngaku pon sefool tak pernah diliwat...hanye konpirasi jshat...ko tertinggal keretapi laju..

      Delete
    2. Yg kena liwat saiful atau bapaknya?

      Delete
    3. Bapak sefool bukan hakim, dia kuat temberang mcm ko

      Delete
    4. masih lagi belum tak kukuh.. bapak saipul ni kejap ya kejap tak.. yang kata kena liwat saipol.. bukan bapa dia

      Delete
  13. akun pernah kata dekat member aku masa bertaki tentang nuar dan madey 2014 kalau tak silap..

    mereka akan bergabung bila ada masalah..

    aku digelakan separuh mati..

    kah kah kah

    politik... tiada yang mustahil.

    ReplyDelete
  14. Anwar: Saya tak pernah minta Dr M mohon maaf pada saya

    2 Okt 2018, 10:51 malam (Dikemaskini 2 Okt 2018, 10:54 malam)

    A A
    Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata beliau tidak pernah meminta permohonan maaf daripada Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

    Sebaliknya, kata Anwar, beliau sudah memaafkan Dr Mahathir dan berpuas hati bekerjasama dengannya.

    “Saya tidak pernah mengharapkan permohonan maaf daripada Dr Mahathir. Saya puas hati dapat bekerjasama dengannya.

    “Malah saya juga sudah maafkan Datuk Seri Najib (Razak) atas kapasiti peribadi tetapi beliau perlu menghadapi dakwaan berhubung skandal penyalahgunaan dana awam.

    “Dengan Dr Mahathir pula, saya tidak perlu mengulas lanjut kerana beliau sudah berjaya melaksanakan agenda reformasi, malah menerima saya sebagai rakan.

    Tun mahathir pernah meminta maaf kpd rakyat malaysia sebelum pru 14.

    Anwar seorang yg berjiwa besar..

    ReplyDelete
  15. Adakah melaksanakan dan menguatkuasakan undang-undang ke atas seseorang yang melakukan kesalahan dan menyebabkan si pelaku kesalahan itu terhukum oleh undang-undang, perbuatan itu sendiri adalah merupakan satu kesalahan yang memerlukan pelakunya memohon maaf kepada orang yang terhukum itu?

    Kalau ini prinsipnya, maka semua hakim, pendakwaraya dan polis tidak boleh melaksanakan tugas mereka, dan sekiranya mereka menjalankan tugas dengan betul dan menyebabkan seorang pesalah laku dihukum, maka mereka dikira telah melakukan kesalahan ke atas yang terhukum itu dan perlu memohon maaf kepadanya. Begitukah?

    Ingatlah, umat-umat terdahulu telah dibinasakan disebabkan mereka itu apabila yang melakukan kesalahan itu rakyat bahawan mereka laksanakan hukum ke atasnya sedang sekiranya ia adalah seorang pembesar, ia dilepaskan.

    Tun Mahathir, hakim, pendakwaraya dan malahan pengadu sendiri tidak berhutang apa-apa permohonan maaf kepada Anwar. Anwar tidak dianiayai sebaliknya telah melalui due process dan dihukum.

    Anwar diketahui kini menjaja pengampunannya oleh YDPA adalah disebabkan YDPA berpendapat kesemua pertuduhan dan sabitan ke atasnya sejak 1998 adalah fitnah. Ini adalah dakwaan kelentong.

    Demikian juga kenyataan Anwar bahawa dia telah memaafkan Tun Mahathir. Ini juga kenyataan manipulasi. Tun Mahathir tidak berhutang apa-apa permohonan maaf kepada Anwar di atas apa yang telah berlaku ke atas Anwar. Anwar telah diadili dan menerima pengadilan. Dia sama sekali tidak dianiayai.

    Saya telah beberapa kali mengatakan bahawa kerakusan Anwar untuk menjadi PM akan memakan dirinya. Sekiranya ia melepaskan terus cita-cita mahu menjadi PM, maka itulah yang terbaik buat dirinya. Dia sendiri masih tidak mahu meletakkan noktah di atas segala kontroversi dan keserabutan yang sedang melanda dirinya.

    Innalillahi wainna ilaihi raji'un.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dihukum kerana difitnah..

      Delete
    2. Betul, Anwar tidak dianiayai tapi dia telah menganiayai dan menipu DIRINYA SENDIRI.

      Delete
  16. Dalam kes ini saya dah boleh agak siapa yang bersalah adalah Mahkamah sebab mahkamah yang jatuhkan hukuman.hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mahkamah jatuhkan hukum bedasarkan bukti.. dan fakta kes.

      kalau mahkamah juga sengaja menjatuh kan hukum dengan sengaja atau berkonspirasi.. ini adalah kes berat.. tuduhan ini mesti dibuktikan

      macam mana rakyat nak percaya kepada mahkamah yang begini..

      kepada yang punyai bukti wajib dedahkan salahguna kuasa ni.. kalau betul tuduhan yang dibuat

      hakim yang bertanggungjawab wajib dihukum

      Delete
    2. Peguam 9.5j ada jawapan.

      Delete
  17. Anon 4:16 PM....memang Tun ada meminta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia sebelum PRU14 yang lalu.Tetapi apa yang aku faham Tun meminta maaf adalah berdasarkan kesalahan2 yang berlaku semasa pemerentahan beliau selama 22 tahun terdauhulu dan bukan sekali2 kesalahan/perbalahan beliau dengan Anuar.Kerana Tun tetap berpegang kepada prinsip dan kepercayaan bahawa Anuar tetap seorang peliwat yang telah pun menerima penghukuman.Noktah.

    ReplyDelete
  18. Sambungan:-

    Tun berbaik dengan Anuar hanya untuk menjatuhkan Najib sahaja.Sepatutnya Anuarlah yang perlu mengucapkan berbanyak terima kasih kepada Tun kerana kalau tidak kerana Tun jangan mimpilah Anuar akan jadi PM walau pun berjuang sampai 1000 tahun lagi.Dan sepatutnya Anuarlah juga yang perlu memohon ampun dan maaf kepada Tun dek kerana perangai pelik beliau yang suka meliwatlah membuatkan segelintir rakyat Malaysia yang taksub kepada beliau sepertu Rafizi yang bangang tu menjadi pendurhaka kepada Tun dengan nengelarkan Tun dengan berbagai2 gelaran dan penghinaan.

    ReplyDelete