Google+ Followers

Thursday, November 8, 2018

LIM GUAN ENG VS NAJIB

Satu kedudukan Dan suasana selesa Untuk Tun Dan BERSATU..


25 comments:

  1. just ask najib 2 shut d f**k up.

    dulu bila berkuasa, diam seribu bahasa, tapi sekarang suka merapu mcm orang gila talak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LGE pun skrg bisu...dulu pun pot pet pot pet mcm org gila...
      Najib faham dan tahu apa yg berlaku..
      LGE ni masih budak mentah...nk tadbir negeri kecil boleh la..skrg nk in charge kementerian besar bukan mudah..
      Nk menipu pun tak boleh...
      Skrg ni LGE is the most stupid minister....bodoh giler

      Delete
    2. Dulu najib kena dapat kelulusan rosmah dulu seblm bercakap...sekarang dah tak ade kuasa tak perlu kelulusan lagi...

      Delete
    3. Kerana nak bercakap awang selamat berani kata najib bohong...

      Najib perli mazlee tak tahu dah ada rancangan makanan tambahan untuk budak sekolah miskin b40...

      Pegawai mazlee sental balik program masa najib untuk waktu rehat pukul 10 dan murid terpilih saja....mazle nak bagi sarapan untuk semua murid b40.... Najib terus bisu...

      Delete
    4. Najib anak didik mahadey yg dihaharap akan terus mnjaga kpintingan mahadey ttp kerana kurang licik sprt gurunya najib akhirnya dikalahkan oleh gurunya.najib kalau bukan kbodohan sendiri beliau sbnrnya jauh lebih baik dari mahadey,mahadey sbnrnya merosakkan negara dgn cash untuk terus berkuasa,sejak mahadey mnjdi pm 22 tahun yg lalu berbagai kerosakan yg dia buat yg pada akhirnya segala kjahatan yg dimulai oleh mahadey diletakkan sepunuhnya kpd najib,bagitulah licik mahadey berpolitik

      Delete
    5. Najib tak bodoh, tp dikelilingi oleh org2 bodoh spt macai yg kerja sehari2nya cuma membodek dan menghiburkan najib demi mengharapkan semangkuk dedak. Sebab tu dia pun terjangkit bodoh.
      Muahahahahaha

      Delete
  2. KAH KAH TOKONG LGBT VS NAJIB PLAK
    ATEE BOKAN NYE ATOK VS ALJUBOORI KE?
    ASSMIN VS RAPIJI TAK LEH DI ELAK
    ATOK KUDA KAYU DAH GELABAH GILEE..


    KIKIKIKIKI... ENTRY PENYEDAP ATI LA TEEWW...!!

    ReplyDelete
  3. kalau ada yg tersentap dng tajuk harap maklong

    ReplyDelete

  4. Farid Kamil kata ditawar rasuah RM5 juta untuk maafkan Najib dan Rosmah


    PELAKON terkenal Farid Kamil mendakwa beliau pernah ditawar wang rasuah RM5 juta untuk memaafkan Najib dan Rosmah.

    Beliau mendedahkan perkara itu dalam satu temubual dalam program "Sila duduk jangan lari," terbitan TV Al-Hijrah.

    "Dia kata ambil duit ni dan maafkanlah Najib dan juga Rosmah," katanya.

    Menurut Farid, RM5 juta yang ditawarkan kepadanya itu dirasakan terlalu banyak dan agak luarbiasa permintaannya.

    farid kamil

    "Saya sebenarnya hilang kepercayaan kepada kerajaan terdahulu disebabkan mereka telah menghantar orang, untuk rasuah saya RM5 juta dan saya tak ambil," katanya lagi.

    Menurut Farid, tindakannya yang menolak tawaran rasuah RM5 juta itu telah membawa kepada akibat lain yang terpaksa ditanggung olehnya kemudian.

    Berikut rakaman video pengakuan berkenaan.


    Read more: http://www.milosuam.net/2018/11/farid-kamil-kata-ditawar-rasuah-rm5.html#ixzz5WLrf3yov

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artis mabuk pil kuda pun boleh kau petik kenyataan dia.
      Datuk pil kuda, mengamuk gila babi selepas telan pil kuda, terus jadi kuda gila.

      Delete
    2. Apake hal nya nak rasuah farid sampai 5juta.. Siapa farid kamil ni.. Geli perut baca kenyataan org mabuk pil kuda ni

      Delete
    3. Yg lg geli perut, kalau dh tau dia tu pil kuda, buat apalah nak bg dia rasuah. Bukan ke tu kerja bangang!!!!!!

      Delete
  5. Dr M jelaskan kenapa nasihat Zahid bubar Umno

    9 Nov 2018, 5:59 petang (Dikemaskini 9 Nov 2018, 6:21 petang)


    A A
    Pengerusi Bersatu, Dr Mahathir Mohamad hari ini menjelaskan nasihat yang pernah diberikan beliau kepada Zahid Hamidi supaya membubarkan Umno.

    Dalam suatu hantaran video di Facebooknya, Mahathir berkata beliau memberitahu Zahid yang juga presiden Umno sekarang bahawa Umno yang ada hari ini sudah menyeleweng daripada prinsip perjuangannya.

    "Saya suruh dia bubarkan pasal Umno sudah tiada lagi. Secara benar sudah tidak ada Umno cuma suatu badan yang berdaftar.

    "Tapi prinsip perjuangannya sudah tidak ada. Apa perlunya ahli-ahli Umno ini kekal di dalam parti yang sudah tinggal perjuangannya mengutamakan duit. Cash is king.

    "Sebab itu Umno yang semacam itu perlu dibubar," kata Mahathir mengulas ucapan Zahid pada persidangan tahunan MIC baru-baru ini.

    Menurut laporan FMT, Zahid berkata pesanan Mahathir dalam pertemuan itu cukup jelas bermaksud Umno perlu dibubarkan dan anggotanya menyertai Bersatu.

    Zahid mengaku dua kali bertemu Mahathir selepas pilihan raya umum 9 Mei lalu

    ReplyDelete
  6. Lim Guan Eng = ahli pasukan Tun M

    Najib = lawan pasukan Tun M

    Kedudukan LGE adalah tidak utama sebab LGE hanyalah anggota sekutu bukan Islam di dalam pasukan Tun M. Kedudukan LGE sama saja seperti kedudukan pemimpin-pemimpin bukan Islam yang lain di dalam gabungan BN.

    Persamaan di antara kesemua ahli-ahli bukan Islam dengan ahli-ahli lain yang beragama Islam di Malaysia ini ialah apabila mereka bertempur dengan pasukan Tun M mereka akan mengalami ketewasan sedang apabila mereka berada di dalam pasukan Tun M mereka akan menjadi sebahagian di antara ahli-ahli di dalam pasukan yang menang.

    MCA, MIC, Gerakan dll kesemuanya telah menjadi di kalangan pasukan yang menang ketika Tun M bersama BN dulunya. Kini DAP yang menerima Tun M sebagai general mereka pula yang sedang merasai kemenangan itu.

    Najib boleh terus meroyan kerana semakin banyak ia meroyan semakin jelas ia semakin tak ketahuan.

    Mari kita segarkan semula memori kita dengan melihat hakikat sejarah bahawa Tun M adalah ketua pasukan yang tidak pernah kalah.

    Senarai orang-orang yang telah ditewaskan oleh Tun Mahathir sebagai ketua pasukan :-

    1. Tunku Abdul Rahman - UMNO (Tun menjadi pencabar kepada ketua pasukan)

    2. Tun Hussein Onn - UMNO (Tun menjadi pencabar kepada ketua pasukan)

    3. Tengku Razaleigh - UMNO (Tun sbg Ketua Pasukan dicabar)

    4. Tun Musa Hitam - UMNO (Tun Musa sbg timbalan ketua pasukan berundur)

    5. Tun Abdullah Badawi - UMNO (Tun Abdullah sbg ketua pasukan berundur)

    6. DS Anwar Ibrahim - UMNO, Reformasi, PKR dan PR (20 tahun gagal sehingga berada semula di dalam PH iaitu pasukan yang diketuai Tun, kembali menang)

    7. DS Fadzil Noor, DS Hadi Awang, D. Nik Aziz (3 serangkai 'kepimpinan ulamak'. Kalah di dalam kesemua PRU apabila bertembung dengan pasukan yang diketuai Tun)

    8. Tun Salleh Abbas (bekas KHN, cuba menyalahkan Tun di atas sikapnya sendiri yang kurang sopan ke atas YDPA. Tun M kembali sbg PM-7 sedang dia dilupakan)

    9. Ibrahim Libya (pemberontak Memali yang membunuh polis dan dibunuh balas, sedang majoriti rakyat kekal menyokong kerajaan UMNO-BN pimpinan Tun yang dianggapnya kafir).

    10. Ashaari Muhammad (Al-Arqam; Pasukan Panji Hitam palsu)

    11. Shahnon Ahmad (Penulis SHIT @ P*kimak yang mencerca Tun, akhirnya dia dipanggil balik dulu menemui penciptanya sedang Tun dipanggil balik ke atas takhta sbg PM-7)

    12. Najib Razak, Zahid Hamidi, Musa Aman, Nazri Aziz, Rahman Dahlan dan kesemua pemimpin UmNo yang telah berpaling. Kesemuanya tumbang di tangan 'orang tua yang baling gelas tak pecah' @ 'orang tua berumur 93 tahun tak masuk akal nak jadi PM' @ 'anak lelaki Iskandar Kutty' @ yang sama waktu dengannya.

    Untuk bagi kredit kpd geng alam maya bahawa mereka juga 'bertempur dengan Tun' dan tewas:-

    13. GENG NAJIB, KEJORA, VIRGO LARA, Mr J, Unknown aka sahabat, SUHARLI MASROP, Husin, Cencaluk dan kesemua geng A9. Hanya GN sahaja yang kekal muncul di atas nama yang sama selepas tewas PRU14. Yang lain2 sama ada menjadi anonymous ataupun hilang ataupun bertukar nama.

    Kesimpulan : Tun M adalah ketua pasukan yang tidak pernah dikalahkan.

    ReplyDelete
  7. Pertama di dunia

    Pergi Jepun buat pinjaman
    Selepas pinjaman lulus, dia pun diberikan anugerah tertinggi negara oleh maharaja.
    Balik negara diangkat pulak sbg pembawa panji-panji hitam akhir zaman.

    Tepukan gemuruh utk atok kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teruskan bersukaria memanipulasi kebenaran selagi masih ada tempoh kerana tempoh itu pasti akan tamat.

      Zaman fitnah akan ditinggalkan dan umat akan melangkah ke zaman terakhir sebelum kiamat iaitulah zaman khilafah manhaj nubuwwah @ zaman baru, sedangkan ahli-ahli fitnah kesemuanya akan bersemadi di dalam zaman fitnah dan tidak akan dibenarkan melangkah ke zaman baru.

      Ahli-ahli fitnah kesemuanya hanya sedang diberi tempoh. Tempoh mereka akan tamat pada detik terakhir zaman fitnah. Tamatnya tempoh bersukaria ahli-ahli fitnah akan menjadi cut-off time kepada berakhirnya zaman fitnah dan bermulanya zaman baru.

      Apabila datang kebenaran maka lenyaplah kebathilan.

      Tak lama mana dah tu, in shaa Allah.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. Kebenaran apebendanye abu ya?...kalau dah berlaku panji hitam dikibarkan di putrajaya setelah pertemporan klimaks barulah boleh dikatakan kebenaran...

      Ini temberang abu ya saja...mahadir pon blm tahu berape tahun lagi boleh hidup...silap2 tahun depan goool...

      Delete
    3. Hehe.. Teruskan memperolok-olokkan. Ia akan menjadikan proses melenyapkan kebathilan itu lebih mudah.

      Yang bathil itu pasti lenyap.

      Delete
    4. Bilakah Tun M akan meninggal dunia? Wallahu a'lam itu tiada di dalam khabar nubuwwah.

      Walaubagaimanapun khabar nubwuwah telah menyebut bahawa Pembawa Panji Hitam adalah orang yang akan menyerahkan kekuasaannya kepada Imam Mahdi, khalifah akhir zaman.

      Penyerahan kekuasaan pada hari ini dan di dalam sistem monarki bermaksud 'pemasyhur raja'. Tun M telah memasyhurkan 5 orang raja iaitu Agong ke-8 sehingga Agong ke-12.

      In shaa Allah Tun M adalah orangnya yang akan menjadi 'pemasyhur khalifah akhir zaman' sesuai dengan takdirnya sebagai 'pemasyhur raja'.

      Kesimpulan; Tun M hanya akan meninggal dunia selepas khilafah akhir zaman ditegakkan. Itulah hakikatnya perjuangan Tun M yang ia sendiri tidak sedari.

      Tun M sedang melihat dirinya mempunyai perjuangan yang belum selesai, sedang hakikatnya dia hanya sedang meniti perjuangan yang telah ditakdirkan.

      Tun M akan menang, sedang kebathilan itu akan lenyap.

      Para ahli fitnah, silakan bersukaria selagi ada tempoh kerana tempoh itu pasti akan tamat.

      In shaa Allah.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    5. jon Bo'do, PENDUSTA mcm kau silakan bersuka ria selagi ada tempoh kerana tempoh itu pasti akan tamat.

      In shaa Allah.

      Delete
    6. Hehehe..

      Teruskan mencerca dan memperolok-olokkan. Ia benar-benar akan menjadikan proses melenyapkan kebathilan itu lebih mudah dan manusia akan berkata "innalillahi wainna ilaihi raji'un. Sesungguhnya Allah tidak menganiayai manusia sedikitpun tetapi manusialah yang menganiayai diri mereka sendiri".

      Wallahu a'lam.

      Delete
  8. KAKI RASUAH LIDAH BECABANG TUUHH...!
    PANJI ITAM DIBAWANYA SEKALI KANN..
    ZAMAN FITNAH AKAN LENYAP ALE UTUH..
    LIDAH BECABANG KAKI FITNAH HERO AKHIR ZAMAN...



    KIKIKIKI.... YE LAAA YE LAAA.. KITA IYE KAN SAJA APA YG BUDAK TU TULISS... KANG NANGIS PULAK BUDAK NNTI SAPA PLAK NAK PUJUK... MAK BAPAK DIA DAH LAMA MATI.. KIKIKIKI..IYE KAN SAJA... KIKIKIKI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. Kita akan melihat siapa yang akan menangis apabila mereka mula menyedari mereka bakal ditewaskan pada hari PERTEMPURAN KLIMAKS tersebut.

      Siapa yang akan ketawa? Pasukan yang menang? Oh tidak, jangan silap faham, tiada sesiapa yang akan ketawa kerana kemenangan pada hari tersebut. Apa yang akan berlaku ialah sebahagian manusia yang beriman akan bertasbih memuji Tuhannya kerana telah diberi kemenangan mutlak mengatasi fitnah dan kebathilan, sedang sebahagian lagi akan beristighfar apabila dibuktikan selama ini mereka berada di atas jalan yang bathil.

      Apabila datang pertolongan Allah dan kemenangan..... Maka bertasbihlah memuji Tuhanmu (bagi yang diberi kemenangan), dan beristighfarlah (bagi yang dibuktikan selama ini berada di jalan yang bathil). Sesungguhnya Allah itu Maha Menerima Taubat.

      Panji Hitam berkibar adalah khabar nubuwwah maka ia pasti akan berlaku. Membencinya dan memperolok-olokkannya tidak akan mampu menghalangnya daripada berlaku.

      In shaa Allah.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  9. YE LAAA YE LAAA JON DOE IYE LA TU
    KIKIKI.. PANJI ITAM KU BARU NAK JAHIT
    PERTEMPURAN KLIMAKS MLM TADI TEWAS AKU
    SKANDAL RAKUS SSGT SMPI AKU MENJERIT


    KIKIKIKIKI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mlm tadi banyak berlaku pertempuran klimaks sehingga pahlawan-pahlawan tertanggal kain dan baju. Yg menjerit pun ramai bila dah klimaks. Tapi kalau yg ada anak dan belum tido, mereka tak menjerit lah....spoil

      Delete