Google+ Followers

Tuesday, November 6, 2018

PANJI HITAM MUNCUL DI NEGARA MATAHARI TERBIT


Mengharumkan semula nama negara di mata dunia..

Peperangan mungkin memerlukan tenaga dan usia muda tetapi perjuangan tidak mengenal usia..

35 comments:

  1. syukurlah tun m masih ada ... walau dikutuk atok nyanyok tua .. bila nak mampus. tapi orang tua ni la yang selamatkan malaysia dari dilanon oleh geng klepet & wak pornorogo bersama anjing suruhan jamal jamban dan dogman

    semoga malaysia terus aman

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atok selamatkan malaysia??
      Buat hutang dgn jepun guna matawang jepun bukan menghancurkan dan membebankan negara ke?
      Kata dah ada hutang 1 trillion.
      Buat hutang untuk byr hutang...
      Sbb duit tak ada kerana hapus gst.
      Lepas tu paksa petronas byr dividen 30 billion...
      Bila harga minyak dunia tiba2 merudum semula, petronas akan bangkrap dan malaysia juga akan bangkrap sbb kebodohan kerajaan PH

      Delete
    2. Ko datang bulan mana tahu teknik perniagaan hutang...najib hutang besar tapi buat projek tak besar mana..

      Delete
    3. Teknik perniagaan atau teknik jual jubo?
      Kalau projek tak besar mana, buat apa nak batalkan?

      Delete
    4. Jubo ko datang bulan..sebab projek tak besar tapi hutang yg besar...tu pasal kena batalkan ngok...

      Delete
  2. Sahabat-sahabat..

    Lihatlah dengan pandangan hikmah.

    Tun muncul berbaju Melayu hitam penuh persis seorang pendekar Melayu sejati dan diberi anugerah tertinggi oleh Maharaja Jepun, Maharaja Negara Matahari Terbit, negara paling Timur di muka bumi ini.. Benar-benar seperti tajuk sdr KD "Panji Hitam muncul di ufuk Timur".

    Tidak seperti segelintir orang Melayu yang terpekik-pekik melaungkan ketuanan Melayu padahal hakikatnya merekalah yang berlaku khianat kepada bangsa Melayu. Tun adalah hero bangsa Melayu yang sebenar.

    In shaa Allah, inilah pakaiannya yang akan dipakai oleh 313 anggota Pasukan Panji Hitam yang akan mengiringi Tun M di dalam PERANG BESAR @ PERTEMPURAN KLIMAKS akhir zaman daripada Istana Kehakiman ke Seri Perdana, Putrajaya untuk berhadapan dengan YDPA dan berkata kepada Baginda "Tun M adalah Perdana Menteri kami, maka biarlah dia menjalankan tugasnya sebagai Perdana Menteri tanpa halangan". 313 / 314 anggota berpakaian hitam penuh seperti pakaian tersebut adalah selari dengan gelaran 'Pasukan Panji Hitam'.

    In shaa Allah apabila YDPA melihat karamahnya Pasukan Panji Hitam ini, baginda sendiri akan memberi laluan kepada Tun untuk kekal di Seri Perdana dan melaksanakan tugas-tugas Perdana Menteri selagi hayatnya dikandung badan, walaupun baginda telah pun mengisytiharkan darurat sebelum itu.

    Dengan izin Allah, pada hari itu kebenaran akan menghancurkan kebathilan dan pasukan yang benar akan muncul pemenang mutlak sedang pasukan-pasukan bathil yang bersekutu pula akan mengalami ketewasan mutlak.

    Tun M mempunyai kehebatan persis seorang raja. Walaubagaimanapun Tun tidak menjadi raja dan tidak akan menjadi raja disebabkan dia tidak mempunyai takdir seorang raja. Takdir Tun adalah seorang pemasyhur raja. Tun telah memasyhurkan 5 orang raja (Agong ke-8 sehingga Agong ke-12) dan in shaa Allah dia adalah orangnya yang bakal memasyhurkan khalifah akhir zaman.

    Segala rahsia akan terbongkar..
    Takkan dapat lagi berpura-pura..
    Kerana ia akan terjadi..
    Ia akan pasti tiba....

    Masa akan memberi jawapan tepat sama ada telahan saya di atas mengena ataupun meleset.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payahlah tulis kenyataan yg mengarut kat sini...
      Hanya org bodoh ajer yg akan percaya....hehe

      Delete
    2. Pendekar tak pakai baju melayu hitam...temberang...

      Delete
    3. Cik minah otak lobak saje yg percaya temberang abu ya jon doo...2 dua kaki temberang...

      Delete
    4. Jawpaan balas pada 4:23 di bawah.

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Perang merebut kuasa tidak perlu tenaga yg banyak...hanye perlukan kelicikan untuk yakinkan penyokong....

    Yg licik tidak mesti licik selamanye...yg menang tidak mesti menang selamanye...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Mengharumkan semula malaysia?

    Kalo tak pinjam yen jopun dan tak teruskan dasar pandang ke jepun dgn ajak jopun buka universiti di malaysia Jopun tak kasi pingat pon...

    Mazlee diajak sama tengok sistem pendidikan jepun supaya pakai di malaysia...


    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian juga kau ni, agaknya semua yg hutang dengan jepun diberi pingat...
      kikikiki

      Delete
  8. Apa? Pakaian Tun M itu bukan pakaian pendekar? Silaplah, kerana di akhir zaman kependekaran seseorang itu tidak lagi diukur dengan kemampuan bersilat tetapi dengan ketajaman otak dan Tun M telah terbukti memiliknya. England, Australia, Indonesia telah mengakuinya dan kini Jepun pula mengiktirafnya. BBC dan Al-Jazira telah angkat topi kepada kehebatan ilmunya sedang CNN tidak berani berhadapan dengannya kerana mereka tahu mereka tidak akan mampu menewaskannya.

    Malahan hadith tentang berkibarnya panji hitam juga dengan jelas memberitahu bahawa Perang Besar Akhir Zaman @ PERTEMPURAN KLIMAKS akan berlaku melalui kaedah yang belum pernah berlaku sebelum itu.

    Perang Dunia 1 dan Perang Dunia 2 adalah peperangan senjata. Perang merebut takhta khalifah di dalam Islam juga adalah peperangan senjata. Perang Ali vs Muawiyah, Perang Umayyah vs Abbasiyah dan Perang Abbasiyah vs Uthmaniyyah kesemuanya berlaku dan dimenangi melalui penglibatan senjata sama ada secara langsung atau tidak langsung. Maka perang senjata sudah tentu bukan kaedah perang akhir zaman yang memenangkan pasukan Panji Hitam sehingga membolehkan panji-panji mereka dikibarkan.

    Potongan haditnya :-

    ثُمَّ تَقبل الرَّايَاتُ السُّودُ مِنْ قِبَلِ الْمَشْرِقِ فَيَقْتُلُونَكُمْ قَتْلًا لَمْ يُقْتَلْهُ قَوْمٌ

    "Kemudian akan muncullah Panji-panji Hitam dari arah Timur. Mereka akan membunuh kamu dengan cara yang tidak pernah dilakukan oleh mana-mana kaum sebelumnya".

    Tun M telah mengetuai banyak PERTEMPURAN pada zaman fitnah dan ia telah menang dalam kesemuanya. Walaubagaimanapun tiada satu pun PERTEMPURAN ini berlaku melalui senjata. Sebaliknya kesemua PERTEMPURAN ini berlaku melalui 'kebijaksanaan otak dicampur kefasihan dan ketajaman lidah' yang berjaya memenangi sokongan majoriti.

    Kaedah yang sama jugalah yang akan memenangkan Pasukan Panji Hitam @ Pasukan Tun Mahathir pada hari berlakunya PERTEMPURAN KLIMAKS tersebut iaitulah kebijaksanaan otak dicampur kefasihan dan ketajaman lidah.

    Cuma ada satu perbezaan sahaja dengan kemenangan-kemenangan Tun M sebelum itu, iaitulah pada hari tersebut karamah atau divine intervention akan terbongkar apabila pasukan ini mengalahkan pasukan-pasukan lawannya 'for good', sedang karamah dan divine intervention yang telah lama berlaku sebelum itu dan sentiasa memenangkan pasukan Tun M masih tidak disedari oleh kebanyakan manusia terutamanya para lawannya.

    In shaa Allah yang akan memenangkan pasukan Tun M pada hari PERTEMPURAN KLIMAKS itu bukanlah senjata tetapi adalah 'ilmu, lidah dan karamah'.

    Inilah sebenarnya kualiti seorang pendekar sebenar di akhir zaman.

    Sama-sama kita nantikan.

    Wallahu a'lam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer di akui setakat ini pertandingan di menangi madey...

      Tapi pertandingan dan perebutan akan datang blm tentu...kedudukan matdey blm kukuh...40 penyamun umno keberatan nak masuk sarang matdey...tanpa sokongan yang kuat kelicikan tak dapat membantu tambahan lagi tiada kuasa penuh dlm majlis presiden PH..

      Pertanding dahulu matdey boleh menang kerana licik dgn ada sokongan yg kuat dan kuasa...

      Delete
    2. Seperti telah diterangkan PERTEMPURAN KLIMAKS tidak berlaku di dalam Parlimen sebaliknya ia bakal berlaku di Persiaran Perdana di Putrajaya daripada Istana Keadilan sehingga Seri Perdana.

      Sebagaimana Tun M mengetuai pasukan yang menumbangkan UmNo yang sedang berkuasa demikianlah dengan izin Allah ia akan menumbangkan lawan-lawannya yang lain.

      Apa pun Tun M tetap akan kekal menang sehinggalah khilafah ditegakkan semula, in shaa Allah.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    3. si tua nyanyuk memiliki ketajaman otak? Hehehe.

      Delete
  9. BILA DAH.OANAS MONTOT DI DELETE NYA KOMEN AKO... KIKIKIKIKI..

    HAAAAHH NI PUN DELETE.... CIPEKK DELETE..


    KIKKIKI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko bukan komen tapi meroyan bila datang bulan...kikikikikik..

      Delete
  10. Komen orang datang bulan IQ lobak dah kena buang...hihihihi...

    ReplyDelete
  11. Najib tak sempat dapat pingat dari presiden cina kominis...madey terajang dulu...hihihihihi..

    ReplyDelete
  12. ALERT !!!!!!
    Berkait BANGSA dibuat Nasi.
    Bersabit AGAMA dibuat Ulam.
    TREND CUCUK MENINGKAT BERSEBAB...

    KEPALA MELAYU HARBI ADA HAJAT.
    DIPASIR SALAK SUDAH DIRANCANG.
    LOBAI HADI BERSAMA ZAHID.

    KLIMAKS DICITA,API SEDANG DIMARAK.
    TULANG SIAPA YG NAK PUTIH?
    MATA SIAPA YG NAK BUTA?

    SUDAH PASTI,PEKIKKAN DARI MEREKA, YANG LAGI PASTI, BUKAN MATA HADI BUTA.
    DAN TULANG ZAHID YG PUTH.

    AWAS, MAINAN JAHAT YAHUDI ZIONIST.
    PERHATI, TINDAKAN BODOH MELAYU HARBI.
    KERANA TAKUT PADA DOSA SENDIRI, MEREKA SANGGUP BAKAR BAMGSA , DAN HINA AGAMA.

    ReplyDelete
  13. Di pasir salak mereka bersatu..
    Di kelantan dan terengganu mereka berebutan...

    ReplyDelete
  14. SAPA BAKAR BANGSA SAPA HINA AGAMA
    PLURALISMA MURTAD COMANGO DI PUJI PUJA
    MADANI ISLAMIC STATES SLOGAN HANAT SAJA
    JOM 13 MEI NANTI KITA TAHU SAPA JUARA



    ... KERAJAAN BERASASKAN DARI FITNAH JIJIK TAK KEKAL LAMA...


    KukikikiKIKI.. DELETE.. DRLETE KALU CG ADE BACK UP... PUIIIII...!! DELETEE..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lobak bukan sebarang Lobak.
      Karot bukan jual sepinggan,
      Memekak tu biarlah agak agak,
      Melayu Harbi dah datang bulan.

      Delete
  15. Blog isim gila cuba 'mendewakan' atok mahapiraun pelingkup negara!, bapak segala penyangak politik tanah melayu, tiba2 di'dewa'kan macam celaka.
    Kitab ajaran apa benda 'panji2 hitam' kd oii? Ajaran semah botak ke?
    Kes Memali bunuh org Islam baru Solat Subuh tu panji hitam ke panji syaitan?

    Kau pegi pinjam hutang di Jepun, jepun pun layanlah atok gila ni. Macai terlompat tak tentu pasal, gamak bodohnye zaman Android Oreo ini ade ajaran sesat begini?

    jika Najib sah penyamun, maka automatikadey ialah kepala penyamun.

    Sbb madey guru Najib, dan penyokong team Madey semasa pemerintahan rejim kukubesi itu era pertembungan dengan Ku Li dulu.

    Apa ini gila admin blog ini macam baru lepas gian pil kuda, gila kau simpan sikit kasi cucu kau pakai nanti ye Kd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun kekal menang di sebalik segala fitnah dan ia akan kekal begitu sehinggalah zaman fitnah ditinggalkan.

      In shaa Allah.

      Wallahu a'lam .

      Delete
    2. Jon do, kau tetap kekal seorg Pendusta.

      Delete
    3. Pil kuda tu simpan nak bg cucu cicit kau makan anon 5.23 pm

      Delete
  16. Melayu Harbi terbayang 45 kapak.
    Lobaihanat diLondon akn terselak.
    Dosa sendiri,takut org nampak.
    Maka biar putih tulang,diteriak.

    Bermacam isu diberak.
    Biar BANGSA AGAMA api marak.
    17 Nov di Pasir Salak, Perak.

    Yahudi bercita Israel Zionist Raya.
    Melayu Harbi BUKAN bercita Tanah Melayu pun.
    Tapi Melayu Harbi ni, bercita selamatkan ponggong ketua2 Pope Lobai Brahmin PAS, dan Arikeristokarat kleptohanat UMNO.

    As simple as that.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko terlebih mkn taek melayu harbi terbayang 45 kapak taek.
      Ko terlebih mkn taek lobaihanat diLondan dn taek2 ketua2 pope lobai brahmin pas.
      Akibat mkn taek2 tu lah yg menyebabkan ko jadi taek yahudi bercita isreal zionist raya.
      Ko harus bertaubat dgn cara mencium bontot arikeristokarat kleptohanataek umno.

      Delete