Thursday, March 7, 2019

APA TAKUT BOSSKU..

Sepandai pandai tupai melompat, takut juga jatuh ke tanah...




14 comments:

  1. Bukan takut....org india ni bias dan ada agenda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang ini bukan bias tetapi beliau terlalu bijak untuk Najib kelentongkan,,,itu saja ceritanya..!!

      Delete
    2. Org melayu aje kut yg x de agenda, sbb tu x maju2 asyik salahkan bangsa2 lain

      Delete
    3. Bias? Jadi dia patut Bantu sijahat Tu, Lepaskan diri ?hahaha

      Delete
  2. Hahaha.....Bossku takut Gopal Sri Ram campak dia ke sorga Sg.Buluh. Barulah MALU apa, Bossku.
    Harap kali ni, perbicaraan tak dihalang.

    ReplyDelete
  3. Very simple, Kita ni kalau orang Islam yang beriman, lebih² lagi kalau tak buat salah..cukuolah Allah sebagai pelindungku, Kena yakin penuh musuh Tak mampu bust apa²pun..

    Tapi kalau bersalah, malaikat pun Tak sertai,berkeluh kesah, putar sana sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 300% confirm MO1 mentekedarah wang Negara dan Rakyat........!!!

      Delete
    2. Najib hanya buat spt Anwar buat. Itu pun sikit saja. Puak2 PH saja yg mengelabah sakan macam tikus terputus ekor.

      Mana bukti? Bila nak ekstradisi Najib ke US untuk diadili di mahkamah US atas kesalahan pengubahan wang haram?

      Tipooo saja lebih!

      Delete
  4. Kalau harapkan org kafir mengadili org Islam, dgn sikap bias yg sudah dikenal pasti...tak tahulah nak kata. Tapi biasalah, manusia mcm kd ni lebih percayakan kafir. Sebab tu sokong sgt ketua hakim, peguam negara terdiri dpd org kafir. Org Islam dah tandus di bumi malaysia utk jawatan itu.

    ReplyDelete
  5. alahaiii KD bang non 170 kali tangguh kau x bising pun

    ReplyDelete
  6. Very simple. Kat mahkamah dunia ni kalau hg pandai putaq belit, tak slh boleh jd salah. dan slh boleh jd tak slh.Very simple. Kat mahkamah dunia ni, kalau hg tlh dituduh utk didakwa di mahkamah atas kesalahan tertentu, tiba tiba kerajaan bertukar, peguam negara pun bertukar, sdg tuduhan ttp sama, Maka boleh digurgukan tuduhan tu mcm tu saja dan diishtihar tak ada kes mcm tu saja. Jd hrp kau faham kenapa najib ak mau tambi tu jd pendakwa. Kat mahkamah dunia dh tiada istilah kalah Tak salah kenapa takut, yg ada salah boleh berubah jd Tak salah kalau kau Ada kuasa. Very simple.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kd sebenarnya tau tp sbb diri sendiri bersikap bias, rela jadi bodoh. Siapa yg lepaskan guan eng dpd tuduhan rasuah jutaan ringgit? Siapa lepaskan rafizi? Siapa lepaskan siti kasim? Ni beberapa contoh punya hapraknya nilai keadilan paska pru14. Kalau tak lawan, lagi teruk la keadilan di malaysia ni jadi hamba setan.

      Delete
  7. Teringat zaman dulu2..pembenci2 atok kata..bila mati..muka atok berubah jadi babi..
    20 tahun kemudian..
    Pembenci2 telah uturn..Atok telah dijunjung sebagai pembawa panji2 hitam.

    ReplyDelete