Friday, May 24, 2019

INI LEBIH PENTING BAGI MUKHRIZ DARI MELAYAN BUDAK² MUFLIS ISU.





Hidup Mukhriz!

Lebih penting, Cari ISU kelemahan Mukhriz SEBAGAI MB yang tidak menguntungkan rakyat.

JANGAN up perkara remeh (bongok) utk jadi ISU.

# Permohonan maaf Mukhriz nyata langkah bijak SUPAYA tidak dipolitaikan.










5 comments:

  1. Tahun 2010 tak silap, sultan selangor dtg tempat aku. Beri sumbangan atau zakat pada asnaf. Pasal aku tak kerja masa tu kerana lepas eksiden, jadi aku pun termasuk la, nak raya masa tu. Tapi aku tak naik pentas pun. Ade org pas (masa tu masih PR) tolong ambikkan. Aku duduk atas kerusi roda pun. Tapi aku hadir la. Elok je semua angkat tangan je. Tak salam pun. Memang mcm tu kot. Lagi pun ramai masa tu. Takde plak kecoh pasal salam raja. Lagi la sultan selangor. Stail org klang kate org. Jgn nak buat isu la.Rakyat nak dengar isu rasuah, salah guna kuasa, curi duit rakyat. Setakat isu ni, elok masuk sekolah politik balik la. Tak pun pegi cari mat sabu, tanya mcm mane nak jadi pembangkang yg berguna, jgn jadi pembangang yg betul2 tak guna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pomen bawah tanah ko klu abah ko hulur tangan tetiba aku tak salam ngan abah kau atau atok kau apo kau rase....??

      miajalipahJr di cahahaya majid

      Delete
    2. Ko de nmpk sultan johor hulur tangan nak salam ke?hah?ko nmpk ke bahlol? Ko nak jadi macai puak bugis temenggong yg mencantas keturunan asal sultan johor,ko jadi la tapi diam2 sudah

      Delete
  2. Kluangman,

    Apa tujuannya manusia bersallam.?

    Bagi saya tujuannya adalah untuk kita eratkan silaturrahim dan muhibbah antara satu sama lain.

    Itulah yang paling penting.

    Tapi kalau bersallam, kemudian besok hentam sana, hentam sini. Itu tak ikhlas namanya.

    Itu saja. Tak payahlah nak cerita panjang-panjang. Banyak kerja dan persoalan yang lebih penting untuk diselesaikan.

    ReplyDelete