Thursday, June 13, 2019

INI HARI JUMAAT,, PAKAT² TAUBAT..

Istighfar..


8 comments:

  1. KD

    The Director of the hooha shud bertaubat bukan saja hari jumaat tapi hari hari

    1. Stop kapar and sg kedah from barking

    2. Be transparent about case SEMBURIT baru

    3. Get William Leong not to meddle with appointment of new MACC chief

    4. Get your boys off from making trouble.

    5. Be realistic you are not the next PM

    We do not owe you PM seat.

    ReplyDelete
  2. ASTAFIRULLAH ALAZHIMMMMM..!!


    WAHAI MUJAHIT MUJADAH ...

    SEJAK BILA HUKUM KAZAF DIGUNA UNTUK KES LIWAT..??

    (Menteri Agama Mujahid bersungguh bercakap mengenai Qazaf tetapi tidak langsung menyentuh kemurkaan Allah mengenai seks luar tabie ini)

    Sekarang Mujahit kes liwat terkini amat mrmalukan dan mencemar kesucusn Islam sebagai agama rasmi negara.

    Yang pelik selama ini Mujahit buat apa bila kesucian Islam dilrcehkan puak PH prngamal pluralist murtaf, liberal dan Syiah... apa yang KAU buat pertahankan Islam wahsi Mujahit...?? Bila KAU dan ketajaan pH dan kalun nak mampos pandai pulak KAU cakap pasal kesucian Islam...
    Kes liwat ni onn atau tak onn wahai Mujahit...??

    1. Adakah Azmin ini termasuk kategori perempuan baik-baik sebab dia watak pasif dalam video tersebut? ��

    2. Sejak bila meliwat ini termasuk dalam kategori zina?

    Sumber-Sumber Hukum Mengenai Qazf

    Melemparkan tuduhan zina yang tidak berasas adalah diharamkan oleh syarak berasaskan pada nas-nas al-Quran dan al-Sunnah. Di antaranya :

    1. Firman Allah Ta’ala :

    Maksudnya : Dan mereka yang melemparkan tuduhan palsu (berzina) ke atas perempuan-perempuan yang suci bersih kemudian tidak membawa empat orang saksi maka deralah mereka (yang menuduh) dengan 80 kali dera dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya dan merekalah orang-orang fasiq.

    2. Firman Allah Ta’ala :

    Maksudnya : Sesungguhnya orang-orang yang menuduh (berzina) kepada wanita-wanita yang baik dan yang lupa (melakukan perbuatan keji) lagi beriman, mereka kena laknat di dunia dan akhirat dan bagi mereka azab yang pedih.

    3. Sabda Rasulullah s.a.w. :

    Maksudnya : Jauhilah tujuh perkara yang merosakkan, mereka bertanya ya Rasulullah apakah dia itu ? Rasulullah menjawab : “Menyengutui Allah, sihir, membunuh orang yang diharamkan Allah, memakan riba, memakan harta anak yatim, lari daripada peperangan di jalan Allah dan menuduh perempuan yang baik lagi beriman berbuat zina.

    Mahkamah Rayuan Syariah Wilayah Persekutuan, iaitu badan tertinggi dalam kehakiman syariah, telah membuat keputusan kes menuduh liwat tidak termasuk dalam jenayah Qazaf.

    Jadi Jabatan Agama Wilayah Persekutuan jangan buang masa menyiasat laporan setiausaha politik terbabit.

    p/s: Masa hendak buat Hudud kamu bantah, masa tersepit cari hukum Islam.

    ReplyDelete
  3. Taubat dan istigjfar teruskan tak kira hari ape....tapi kerja kotor mesti ditentang...

    Yg takut nak saman buka ruang orang percaya dia kotor...yg berani saman dan menang disanjongi kerana benar2 bersih dan berani melawan kejahtan...

    Setakat bergantung dgn polis kerana ade kuasa siapa yg nak percaya?....

    ReplyDelete
  4. Awalnya saya memujuk diri sendiri agar berbaik sangka dgn puak PKR jika Brader Nuar betul2 dah bertaubat.

    Malangnya, keyakinan saya terhadap mereka mula goyah dan beransur lebur bila....

    1, brader nuar menunjukkan belangnya ketika masih lagi seorang banduan dgn iri berkata, 'sepatutnya saya di situ yg dijulang bukan Mahathir' ketika pengistiharaan kemenangan PH menawan Putrajaya.

    2. Sebaik lepas dari kandang tahanan, brader nuar bergegas menyembah duli & cium tangan Raja2 yg anti Mahathir.

    3, brader nuar tidak menghalang protes rafiji & the geng yg meremehkan perlantikan menteri2 kabinet pilihan Mahathir atas sebab konon orang muda diberi kebebasan bersuara.

    4. Brader nuar menyibuk syok sendiri terbang ke sana sini mencari publisiti, dukungan & pengiktirafan 'PM In Waiting'.

    5. Perlantikan Ketua Hakim Baru, Ketua Polis Negara Baru tak ada pun sebarang bantahan atau persoalan. Kenapa perlantikan Tipah No Nonsense, brader nuar nak jadi the last Malay Heelo pulak......??

    Kesudahan.... selepas pertemuan 1/2 jam dgn Mahathir, alih2 brader nuar beri arahan semua ahli pkr berhenti bangkit perlantikan Ketua SPRM baru, itu hak mutlak PM.

    He he he

    ReplyDelete
  5. Betul tu,,tambah2 yg kuat memfitnah org lain dan pelaku liwat itu sendiri.

    ReplyDelete
  6. Salam Jumaat sdr KD dan sahabat-sahabat yang lain.

    Terlebih dahulu sebagai balasan kepada saranan sdr KD mari kita bersama-sama membaca sayyidul istighfar.

    اللَّهُمَّ أَنْتَ رَبِّي لاَ إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ، خَلَقْتَنِي وَأَنَا عَبْدُكَ، وَأَنَا عَلَى عَهْدِكَ وَوَعْدِكَ مَا اسْتَطَعْتُ، أَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّ مَا صَنَعْتُ، أَبُوءُ لَكَ بِنِعْمَتِكَ عَلَيَّ، وَأَبُوءُ لَكَ بِذَنْبِي؛ فَاغْفِرْ لِي؛ فَإِنَّهُ لاَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلَّا أَنْتَ .

    Berkenaan tajuk istighfar ini, izinkan saya untuk berkongsi satu penemuan saya tentang 'Al-Malhamah Al-Kubra' yang bermaksud 'Perang Besar', dan kaitannya dengan istighfar.

    Saya telah berkongsi penemuan saya bahawa Pasukan Panji Hitam yang dikhabarkan sebagai pasukan yang bakal menang mutlak di Al-Malhamah Al-Kubra itu bukanlah mana-mana organisasi khusus, sebaliknya ia adalah Pasukan yang dianggotai oleh Pembawa Panji Hitam dan 313 pendokongnya yang bersama-sama dengannya ketika Perang Besar itu berlaku.

    Saya juga telah berkongsi penemuan saya bahawa Al-Malhamah Al-Kubra @ Perang Besar Akhir Zaman ini bukanlah satu perang nuklear sebaliknya adalah perang klimaks di antara kebenaran dan kebathilan. Malahan, ialah satu perang tanpa penggunaan senjata kerana senjata kemenangan di dalam perang ini ialah ilmu, hikmah dan karamah. Ia adalah perang yang menewaskan sama sekali kesemua pasukan-pasukan bathil di kalangan bangsa Mim.

    Saya juga telah berkongsi penemuan saya siapakah gerangannya lelaki yang bergelar Pembawa Panji Hitam tersebut.

    Saya pernah menyebut satu perkara ini lama dahulu dan mohon untuk mengulanginya di sini.

    Apabila Pasukan Panji Hitam ini menang mutlak ke atas pasukan-pasukan lawan mereka, tidak ada sesiapa yang akan menjadi orang terakhir yang ketawa atau orang terakhir yang bertepuk tangan. Sebaliknya seluruh bangsa Mim akan melakukan salah satu di antara dua perkara berikut iaitulah bertasbih dan beristighfar.

    Yang akan bertasbih dan memuji Tuhan mereka adalah orang-orang yang dibuktikan berada di atas petunjuk Tuhan mereka dan mereka bertasbih disebabkan mereka telah diberikan kemenangan mutlak ke atas lawan-lawan mereka dan selepas itu tidak perlu lagi bermusuhan dengan saudara seagama mereka yang bodoh sombong dan bingung.

    Yang akan beristighfar pula adalah orang-orang yang dibuktikan selama ini mereka berada di jalan yang salah. Mereka beristighfar selepas mereka melihat dan menyedari sendiri bahawa mereka sebelum itu berada di jalan yang salah dan telah diselamatkan daripada kegelapan menyokong kebathilan hasil daripada kemenangan mutlak Pasukan Panji Hitam.

    Hasil daripada bertasbih dan beristighfar ini seluruh bangsa Mim bakal kembali bersatu dengan penyatuan yang sebenar dan hakiki.

    Untuk melihat gambaran kehebatan peristiwa bertasbih dan beristighfar ini ini renungilah maksud surah An-Nasr.

    Sama ada penemuan saya ini benar atau meleset masa akan membuktikan.

    Walaubagaimanapun berkibarnya Panji Hitam sebagai tanda kemenangan mutlak Pasukan Panji Hitam adalah satu khabar nubuwwah, dan demikian ia pasti berlaku. Sama ada ia akan berlaku sepertimana penemuan saya ataupun tidak, masa akan memberikan jawapan yang tepat.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  7. Nasihat orang lain ni memang senang KD. Macammanapun KD pernah terfikir tak berapa banyak perkara yg dinukil dlm blog hanya sekadar fitnah? Harap blogger blogger pun muhasabah diri Jumaat ini dan hari hari lain juga. Jangan taksub atau secubit bayaran blogging buat kita muflis akhirat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku cakap pakat²..
      bermaksud semua orang

      yg rasa berdosa je, elok buat..
      yg suci macam kau..tak perlu

      Delete