Tuesday, June 25, 2019

INI PRESIDEN KAU ORANG..


Zahid,  najib,  rosmah dan beberapa nama lagi kena akui destinasi mereka sangat jelas..

14 comments:

  1. Macai Kata Kalau umno menang, Mahathir anak beranak akan disiasat..

    Kahkahkah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berape puluh gaknye pertuduhan keatas madey dan anak branak bila umno menang?...ko boleh gelak dulu puas2.....hihihihi...pertuduhan boleh dibuat ikut kes seperti bail out mirzan dgn wang petronas....

      Ini bukan perkara mustahil...

      Delete
    2. Umno menang kes najib zahid dll boleh ditarik balik seperti kes lge....kalo sudah jatuh hukum Agong boleh ampon kan...

      Adakah mustahil umno boleh menang dgn kebencian rakyat kpd madey sekarang?...semuanye bergantung kpd taqdir....

      Delete
    3. Kerajaan setahun
      Kerajaan Tiga tahun
      Kerajaan Lima tahun

      Pendekatan dan strategi berbeza...

      Delete
  2. Tunggu pulak drama yg lagi satu...Hebat ye..

    ReplyDelete
  3. Umno sudah batalkan cadangan pinda perlembagaan...

    ReplyDelete
  4. Najib rosemah zahid dll sudah di caj di mahkamah...umno dlm proses pembersihan dan pembetulan....

    PH kerajaan malaysia baru masih kelam kabut....kenyataan menteri2 kelakar...mat sabu masih minda pembangkang...zuraida dan yee bin tak sehaluan tapi rakyat yg sesak napas...felda tonggang terbalik...konsessi tol yg hampir tamat tempoh nak diambik balik...lgbt diberi taraf dan hak yg sama....adib dah lama mati tapi pembelaan blm selesai..
    ..

    Madey gagal tingkatkan taraf hidup rakyat...ringgit masih demam tak kebah...ekonomi berkembang lembap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau punya story ni 6 bulan yang lepas, Oktober 2018.

      Brader, sekarang dah Jun 2019, pls update.

      Taraf hidup sendiri tingkatkan.

      Delete
    2. 'Taraf hidup sendiri tingkatkan.'-hahahaha..spot on.sempoi la KD.kena dh selagu wahai anon 3.34am

      Delete
  5. Nak ikut gelak kahkahkah

    Anon 1108 kenapa? sebelum ini UMNO tak pernah menang ke?

    Gelak semula kahkahkah kiokkkkkk...

    ReplyDelete
  6. Kluangman gelak musuh madey kena dakwa berpuluh tuduhan...

    Bekas Exco Johor 37 tuduhan satu pon tak lekat....per hal?..

    KD suruh update kerana ini Jun 2019... Rinhgit lagi teruk jatuhnye dari 6 bulan lalu...GDP masih 4.5%.... Berjuta madey dah abiskan keluar negara kejar pelabor....bon panda yg dibawak balik....KD kurang update pengetahuan...nak klentong jugak...berape banyak dah jual harta?....hihihihi..


    ReplyDelete
    Replies
    1. Apabila kita bercakap ekonomi ia mesti lah adil.

      Asas ekonomi terbentuk puluhan tahun dan dasar serta perlaksanaannya tidak boleh diubah seperti tukar warna biru ke warna merah. Ia perlu proses yang mengambil masa.

      Melihat ekonomi sekarang dan memburukan kerajaan sekarang tanpa mahu sentuh dasar lampau sangat tidak adil, itu sebab aku tidak boleh bersetuju dengan "niat" jahat yang cuba ditanam.

      Tanpa GST, harga petrol yang rendah, harga barang keperluan masih diparas waras dengan sendirinya rakyat boleh mencanai strategi ekonomi masing² dengan lebih mudah.

      Ekonomi negara yang dibeban dengan masalah hutang dan ekonomi rakyat yang mikro mudah ditangani adalah dua keadaan yang berbeza.

      Delete
    2. KD.depa ni semua kaldai.kira nk cari salah ja.lg 5 tahun UMNO kalpat la.SG Buloh nk kena buat renovation sikit.hehehe

      Delete