Wednesday, June 19, 2019

TOK MAT AGEN MAHATHIR


5 comments:

  1. Masa ada kuasa tak ingat langsong pasal ummah...ingat nak buncitkan perut....pemimpin pro.pak dan pemimpin kroni di pooja...dah hilang koasa baru meroyan...dapat kuasa nanti bAlik semula nak bunvitkan perut...

    Papagomo dulu kaki fitnah...

    ReplyDelete
  2. very hard try, everyday diehard, very low class for lower class.

    ReplyDelete
  3. Tok Mat, Hishamuddin dan beberapa org lagi pernah pergi jumpa Tun mintak nasihat. Kalau Tun jahat seperti yg dituduh, dah lama dia soh Ros haramkan umno. Tapi dia tak buat gitu. Dia tahu, HARAPAN ni tak boleh bertahan lama jadi kerajaan dgn perangai pemimpin-pemimpin Pkr yg gila kuasa dan gila seks luar tabii dan DAP yg sentiasa berjuang untuk menjadikan Malaysia untuk semua, dah pasti tak selamat utuk bubarkan umno buat selama-lamanya. Lagipun umno ada banyak asset. Kalau dibubarkan, Melayu juga yg rugi. Jadi, Tun M mungkin nasihatkan Tok Mat and a few other pemimpin umno yg datang jumpa dia to revive umno dan bersihkannya dpd perompak lanun yg menyamar sebagai pejuang Melayu dan agama. Tok Mat tak boleh buat sekali gos. Dia kena buat pelan-pelan. Namun Tok Mat juga menghadapi banyak cabaran dalam umno tu yg masih menyimpan geng 40 perompak yg kuat mempertahankan ketua mereka dgn harapan akan dapat kembali merompak dan melanun. Nak rombak perlembagaan utk halang ketua-ketua perompak jadi calon PR pun susah. Apa pun, kalau Tok Mat ikhlas dalam perjuangannya, InshaAllah, dia akan berjaya juga. Buat masa ni, kita tunggu dan lihat permainan geng semburit dan para samsing. Mungkin ada macam-macam video akan muncul, dinilai dpd tulisan Hishamuddin Rais dlm artikel terkininya COI BONO. Anjing yg biasa makan tahi, mustahil boleh buang tabiat buruknya.

    ReplyDelete
  4. Mmg atok nk kan ph tu jahanam..
    Daripada kajian.
    Sebelum pru 14..pola pendaftaran pengundi muda memihak pembangkang..
    Dari tunggu mati..lebih baik buat sesuatu...
    Tempat yg paling selamat bagi musuh yg bersaing adalah di kubu musuh..
    Jadi..paham2 sudah..
    Atok tk sebodoh itu nk serah kan tampuk pemerintahan negara kepada pemimpin yg mempunyai ijazah sahtera kelas 3..

    ReplyDelete