Saturday, July 20, 2019

BUDAK², BALACI DAN PENYOKONG ANWAR PERLU LEBIH HORMAT, HARGAI DAN SOPAN DENGAN MAHATHIR SELEPAS INI...

Jangan biadab,  desak dan tulis yang melampau-lampau ke atas Tun. Belajar dari peristiwa seperti telur di hujung tanduk. File sudah di atas meja. 

Kena belajar sayangkan negara mengatasi kepentingan diri dan puak. 

Jangan sampai perlu Tun batuk dan berdehem dua tiga kali. 





#jangan layan lobakman.. 
#jangan lupa pesanan john doe..
#jangan tersasar di terowong gelap.. 

11 comments:

  1. Replies
    1. APAA....KAWAN FITNAH SYAHID.....??

      AnonyMOUSE 5:27 AM inilah budak balaci yg memandai-mandai berfatwa di blig Shahbudin kononnya Tun M memfitnah & menganiaya brader nuar. Menurut fatwanya itu barang siapa yg memfitnah Brader, masuk neraka. Begitu juga yg menyokong fitnah itu. Alahai, apa ke bengapnya dia....!!


      Saya memberi maklum balas kepadanya...
      Jika benar2 brader teraniaya, kenapa dia tak saman malu kerajaan BN atau Tun M ataupun Najib untuk membersihkan ‘imej stor kunyitnya’….?? Kenapa dia hanya mengharapkan Royal Pardon saja….??


      Dia Maklum Balas:
      Anwar sudah saman madey 100 juta tapi ditolak mahkamah.. .ketua hakim dan 5 hakim mahkamah Agong pernah dibuang oleh madey…..jahat sunggug madey….mahkamah mana berani terima saman terhadap madey?…tanpa toyal pardon anwar tak boleh kemnali berpolitik…rekodnye kembali bersih selepas royal pardon..bongok betul Aotaman Hindu. Ifrit..

      Selepas madey sembah anwar madey yg cakap akan serah jawatan kpd anwar selepas 2 tahunMenjawab posting kamu hari itu kononnya Tun M memfitnah & menganiaya brader nuar…… 1. Jika benar2 brader teraniaya, kenapa dia tak saman malu kerajaan BN atau Tun M ataupun Najib untuk membersihkan ‘imej stor kunyitnya’….?? Kenapa dia hanya mengharapkan Royal Pardon saja….?? 2. Tolong sikit & masukkan ke dalam benak kamu… …

      Anwar sudah saman madey 100 juta tapi ditolak mahkamah.. .ketua hakim dan 5 hakim mahkamah Agong pernah dibuang oleh madey…..jahat sunggug madey….mahkamah mana berani terima saman terhadap madey?…tanpa toyal pardon abwar tak boleh kemnali berpolitik…rekodnye kembali bersih selepas royal pardon..bongok betul Aotaman Hindu. Ifrit..

      Selepas madey sembah anwar madey yg cakap akan serah jawatan kpd anwar selepas 2 tahun …bukan anwar yg cakap…masa anwar dlm penjara mana boleh cakap…madey gunakan ayat ni untuk kempen yakinkan pengundi…

      Sudahlah wak Aotaman ko Hindu Bongok tak usahlah pusing fakta….ko Hindu mana takut Neraka… …bukan anwar yg cakap…masa anwar dlm penjara mana boleh cakap…madey gunakan ayat ni untuk kempen yakinkan pengundi…

      Sudahlah wak Aotaman ko Hindu Bongok tak usahlah pusing fakta….ko Hindu mana takut Neraka…
      ------------------------------------------------------------------------

      Komen Saya:
      Dua berauta temberang konon saman RM100 juta Anwar ditokak gakim di mahkamah...tapi mahkamah mana, bila perbicaraan mahkamah berkenaan berlangsung tidak dinyatakan.

      Dah tuu, saban hari dia menuduh liar hanya setakat dgn air kiur basinya konon saya orang Hindu tanpa fakta dan bukti.

      Sekarang dia nak melaung #lawanfitnahsyahid konon.

      Boleh jalan dahhhhh.....!!

      Delete
    2. Your wish to die shall be granted.

      Delete
    3. Panjangnye gurindam kesedihan wak aotaman....wak memang tak baca akhbar...anuar saman tun 100 juta tapi ditolak oleh mahkamah....wak blm bersumpah dan jawab soklan aku sama mcm john doe...

      Wak tak tahu menatang ape degree...takada istilah General pass without degree dari UM..boleh tanye KD kalo tak percaya..

      Delete
  2. Hormat bukan sampai menyembah macam orang UMNO yang ditolak parti sendiri. Kalau sudah buat Malaysia Baharu gagal dan masih bawah persepsi Malaysia korupsi, eloklah letak jawatan. Tak payah pilih calon PM. Calon PM dahulu dipilih geng kamulah semuanya hancur, buat dajjal dan memalukan Malaysia di mata dunia. Ada hati lagi nak pilih calon PM???? Huh!

    ReplyDelete
  3. Cakap kat Tun...nyahkan je geng gen semburit dari politik kat Malaysia...Tak selamat cucu cicit kite...

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonyMOUSE di atas ini selain kata nista, dia juga sering memperleceh-leceh Tun Mahathir. Baru2 ini dia menidakkan jasa bakti Tun di blog Shahbudin dalam mempertahan maruah saudara2 Islam.

      Ini petikan dialog saya membalun dia cukup-cukup di atas sikap biadabnya sampai sekarang dia tak jawab2.......

      anonymouse 9:32 & 9:56….
      Kenapa kau pamerkan kebodohan kau dgn soalan paling bodoh, “bila madey turun berperang di bosnia…madey pandai ker perang? 1992 kau dah terberanak ker belum…atau kau nih keluar dari lubang jubur ker…….

      Baca nih……

      This is ‘The Chronological of Events’ from 1992 to 2001.
      Feb 29, 1992: Bosnia Muslims voted for independence, while the Serbs boycotted the referendum.

      March 27, 1992: Radovan Karadzic became the president of Serbia’s National Security Council.

      Apr 6, 1992: EU recognized Bosnia as an independent nation, but not the Serbs. A civil war erupted, which Serbs occupied 70 percent of the country, killing and persecuting Muslims and Croats to carve out a “Serb Republic”.

      Delete
    2. April, 1992: Bosnian students in International Islamic University of Malaysia (IIUM), Malaysia had established Bosnian Information Center (BIC) with the assistance of Malaysian Islamic Youth Movement, better known by its Malay acronym ABIM (Angkatan Belia Islam Malaysia). Former student activists recall that they had access to top Malaysian politicians, including Prime Minister Mahathir Mohamad.

      September, 1992: Malaysia severed its relationship with Belgrade, Serbia. Bosnian Foreign Minister Haris Silajdzˇic´urged other Muslim majority states to follow the ‘politically wise and ethically sound’ footsteps of Malaysia, which had severed relations with Belgrade.

      September 7, 1992: Malaysia opened its doors to Bosnian refugees until peace was established in their home country (News Strait Times, 1992).

      December, 1992: Malaysian Prime Minister, Dr. Mahathir Mohamad said that Malaysia has to move quickly to assist the Bosnians.

      January, 1993: War erupted between Bosnian Muslims and the Croats (previously allied with each other against the Serbs). The situation went from bad to worse for Bosnian Muslims.

      April, 1993: The United Nations Protection Force (UNPROFOR) deployed troops and Bosnian Serb Army (VRS) attacks stopped. Humanitarian aids arrived at Bosnia with the help of United Nations peace efforts groups.

      April, 1993: Dr. Mahathir wrote to world leaders urging them to take immediate steps in helping the Bosnians (civilians, women, and children) from being slaughtered by the Serbian armies. Among others, the world leaders who received the letters were the British Prime Minister John Major, French Prime Minister Edouard Balladur, and US President Bill Clinton.

      Mahathir
      April 20, 1993: In late April 1993, he urged Clinton ‘to make a decisive and positive step and to implement immediate action to save Bosnia and its people’ (Abdullah 2008: 169–70).

      July, 1993: The Organisation of Islamic Conference (OIC) offered to send its member states’ troops to Bosnia to serve in the UN mission. Malaysia, Indonesia, Turkey, and Pakistan were committed to contributing troops to the mission (Izetbegovic 2001: 182).

      September, 1993: At a dinner hosted in honor of British Prime Minister John Major, Mahathir expressed Malaysia’s ‘anguish and distress at the continued genocide and ethnic cleansing conducted by the Serbs against the Bosnian Muslims’.

      Delete

    3. October, 1993: Dr. Mahathir Mohamad, Malaysia’s Prime Minister expressed concern over the violation of human rights in Bosnia and Herzegovina. Thus, Malaysia sent a group of special forces to participate in the United Nations (UN) Peacekeeping Operations.

      February, 1994: Mahathir administration proposed to the UN for increasing its troops’ strength in Sarajevo (in accordance with the OIC’s proposal towards the defense of Muslims in Bosnia) following the escalation of war between the Serbs and Bosnian Muslims. However, the proposal was rejected by the UN.

      March, 1994: The United States (US) brokered agreement ends Muslim-Croat war and creates a Muslim-Croat Federation.

      JULY, 1994: IN EARLY JULY 1994, MAHATHIR VISITED BOSNIA AND MET MALAYSIAN TROOPS DEPLOYED IN KONJIC.

      August, 1994: The Malaysian troops were accused of “knowingly” destroyed a cross in Croat territory and Croat forces claimed that unless it was replaced, the security of Malaysian troops could not be guaranteed.

      Malaysia Indonesia Bosnia
      Indonesian President, Soeharto went to visit Bosnia during the Serb-Bosnia war 1992-1995 supporting the efforts by OIC countries, spearheaded by the Malaysian premier, Dr. Mahathir Mohamad.

      July, 1995: Malaysia declared that it would no longer respect the UN-imposed arms embargo on Bosnia.

      July 23, 1995: Malaysia’s Premier, Dr. Mahathir Mohamad said Malaysia will send arms to Muslim Bosnians because “while the UN and NATO forbade the supply of arms to all parties in the former Yugoslavia, separatist Serbs in Bosnia were getting weapons and oil to attack and seize territory held by the Bosnian government.

      August, 1995: King Fahd of Saudi Arabia called on Muslim World to supply Bosnian Muslims with arms. Western Intelligence reported that among other countries (such as Pakistan, Indonesia, and Turkey), Malaysia too had provided the Bosnian Muslims some weapon supplies.

      November 30, 1995: 44-months siege by the Serbian armies of Bosnian capital city, Sarajevo ended. An estimated 100,000 ring), the ending of conflict in Bosnia would have little hope of being realized without real commitment to what he called a “peace enforcement”.

      April 20, 1996: Malaysian Prime Minister Dr. Mahathir Mohamad met members of the Malaysian contingent (Malcon) of the NATO-led Peace Implementation Force, here, about 200 km from Sarajevo. Dr. Mahathir reminded the Malaysian soldiers in Bosnia to be conscious of the need to help the Bosnians and ensure that they are not captured by the Serbs. Dr. Mahathir said Malaysia would continue sending its troops to Bosnia as long as they are needed by the Bosnian government, despite having to bear the expenses. He has expressed regret over the attitude of certain Western powers towards peace efforts in Bosnia-Herzegovina.

      July, 1996: The West forced Karadzic to quit as Bosnian Serb president.

      August, 1996: Malaysia sent an official to assist the UN in the handling of all claims against the UN in Sarajevo, the capital of Bosnia and Herzegovina. This was done after the 4 years civil war, in accordance with the peace treaty signed by all parties in November 1995 through the Dayton Peace Accords, at Ohio, The United States of America.


      Delete
  4. Bro Othaman terbaek tu
    Segala fakta sudah dijelas
    Cai menyorok belakang pintu
    Hanya keji, carut dibalas!

    Bro Othaman,bro John Doe
    Otai terbaek seantero blog
    Tidak menyorok belakang shadow
    Bukan macam kojola goblok!

    Terus berjuang duhai pahlawan
    Satu masa kita bersua
    Kojola, GN tak dapat lawan
    Sudah musnah sarang tempua!

    ReplyDelete