Monday, July 15, 2019

HAZIQ DIREMAN, KENAPA TIDAK AZMIN?




Itu biar Polis jawab kata Anwar.
Bagi aku simple, Haziq  DIREMAN kerana dia mengaku itu dia.
Azmin tidak mengaku.

Tetapi prosesnya undang² tidak terhenti di situ sahaja. Azmin masih berhadapan DENGAN keberangkalian undang² lain.
Itu biar Polis jawab.

Kata Anwar, rakyat nak tahu tentang ketulinan video Dan SIAPA SEBAR?

Masa vedio Anwar dulu DENGAN amoi, apakah SUDAH ADA kata putus undang² - tulin atau palsu? Siapa sebar?

Apakah Anwar tidak berminat Untuk tahu Siapa DALANG?

Dari segi politik, biarlah mahathir-anwar-azmin bersilat sesama mereka.
tetapi PDRM sewajarnya kekal bersih Dan dilihat bersih.

6 comments:

  1. Maakkk aaiii kalau kono batang Azzmin copek bona KD ngato kan itu biar Pulis siasat ... yg seko lagi dah ngobakan itu haziq ngan assmin sodang menyemburit... apo la bangang bona ketuo pulis mesia cap atok ni... assmin ponteng dewan rakyat dah lobih 2 minggu... makan gaji butoo

    pulis cap atok ni pun satu...malukan orang nesmilan yoohhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bab semburit cepat Pula kau Komen, belum ayak berkokok, kau dah sampai..

      Masa orang semburit di hotel TU kau kot yang tukang lap, tukang sedut..tupasal serba tahu.

      Delete
  2. tetapi PDRM sewajarnya kekal bersih Dan dilihat bersih.

    PDRM kekal bersih??? IGP Kekal bersih???

    IGP dah kena tarik tali.. nak kekal bersih apanya

    IGP dah kena cucuk punggung.. nak kekal bersih apanya..

    waktu baru lantik, IGP cakap bagai dia hero lah.. letak jawatan je la IGP baru nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku Tak nafikan Bab fitnah, Bab gelojoh kau orang nombor satu.
      Babi pun Tak pandai fitnah manusia.

      Delete
  3. Ya,,kali ini saya setuju dgn kluang...bahkan,,kita semua kena berada di pihak yg benar,,

    ReplyDelete
  4. Dua orang pelaku bersama seks luar tabi'i, tetapi hukum dan hukuman ke atas keduanya adalah tidak sama apabila wujud perbezaan di antara sifat maksiat keduanya.

    Seseorang yang melakukan maksiat secara tertutup dan menjaga aibnya sendiri, dosa maksiat itu adalah di antara dirinya dengan Allah. Malahan sekiranya jenayahnya itu termasuk di bawah hudud, ia tidak boleh disabitkan di bawah hudud melainkan dengan membawa 4 saksi adil yang menyaksikannya. Rakaman video hanya memadai untuk mensabitkan sesuatu kesalahan dengan hukuman takzir tetapi tidak memadai untuk satu sabitan dengan hukuman hudud. (Apapun liwat tidak termasuk di bawah hukum hudud jenayah).

    Adapula seorang Al-Mujahirah bil-ma'siah; iaitu seorang yang melakukan maksiat secara tersembunyi di malam hari dan maksiatnya dilindungi oleh Allah, sedang pada siang hari pula ia menghebahkan maksiatnya itu apatah lagi dengan penuh kebanggaan maka orang ini selayaknya dihukum dengan hukuman yang wajar. Malah sekiranya maksiat yang dilakukannya itu termasuk di dalam jenayah hudud maka pengakuannya itu sudah memadai untuk satu sabitan dan hukuman di bawah hudud walaupun tanpa membawa 4 saksi adil yang menyaksikan. (Diulangi bahawa liwat tidak termasuk di bawah jenayah hudud).

    Di bawah undang-undang jenayah sivil pula merakam satu aksi lucah dan menyebarkannya itu sahaja sudah menjadi satu jenayah terbuka. Disebabkan rakaman ini telah tersebar maka pelakuan jenayah ini sudah boleh disiasat dan diambil tindakan.

    Ada pula pelakuan seks luar tabi'i itu sendiri, ia adalah pelakuan peribadi dan memerlukan satu laporan polis dibuat sebelum ia boleh disiasat sebagai satu perbuatan jenayah.

    Mahu kenakan Azmin di bawah tuduhan jenayah luar tabi'i suka sama suka, maka Haziq mestilah membuat laporan polis ke atas dirinya sendiri dan Azmin, dan bersedia dikenakan pertuduhan akibat perbuatan itu. Silalah minta Haziq pancung kepalanya sendiri sekiranya ia mahu melihat kepala Azmin terpancung.

    Apabila ini berlaku dan Azmin melihat kepalanya sudah tidak boleh diselamatkan lagi memandangkan Haziq telah bersedia menghulurkan kepalanya semata-mata untuk melihat kepala Azmin turut terpancung, agak-agaknya kepala siapa yang akan ditariknya untuk turut terpancung bersama-samanya?

    Nota : sila baca 'kepala' sebagai perumpamaan.

    Pada akhirnya kesemua pendusta zaman fitnah ini akan terchekmate di tangan pasukan yang benar.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete