Monday, July 8, 2019

HUTANG 800B..NAJIB BIMBANG BAGI PIHAK RAKYAT..

Terima kasih jib..



5 comments:

  1. Assalmualaikum KD..

    Ingat lagi tak aku bgtahu kau naif bab UMNO rasuah. Paling kelakar bg aku klau Pemimpin UMNO curi duit masuk dalam Akaun kerajaan diuruskan bkn calang2 org plak itu.Semuanya mempunyai kepakaran. Subuh itu bknya orh bodoh ala2 SPM kantoi begitu juga Nik Faisal .Semua graduate dan pengalaman luas.

    Pemimpin UMNO kalau curi duit takda la masukkan duit kat Ambank. Aku tetap berpegang dan Yakin sapa2 nak rasuah simpan duit paling2 pun kat singapura. Singapura menjaga kerahsian.Kat Malaysia nak mampus..Bank Negara Kawal. Cuma geng2 kau terlampau naif bab rasuah imi.

    KD . Aku tak pandai la bab undang2..tapi bila lokman bgtahu charge Njib AMLA bkn kecurian .pelik la aku..Bkn selama ini Tun Mahathir mengatakan Najib curi duit ke? Duit kat rumahnya 1 billion tapi senyap lepas setahun.barang kes kan dah ada? Akaun atas najib lagi..semua dah ada..

    AMLA ini yg aku tau Najib buat nak tangkap geng2 komgsi gelap takda nya nak tangkap pemimpin Politik. Kau pun tau harap2 tau la semua dana politik semua pakat rahsia..Najib terlampau naif sepatutnya beku kan ja semua akaun pemimpin PH pastu suruh buktikan..buat macam cara Tun kat senang?

    ReplyDelete
  2. KD..bila aku baca tajuk terima kasih pastu tunjuk Najib bersalah. ini bkn terima kasih tapi sindirin. Isu Najib 42 billion dan duit derma Tok ARAB GILA. Inilah isu sebenarnya. Isu menyebabkan Malaysia bakal bankrap kerana 42 billion hangus. Aku ingat lagi bkn senang nak fahankan korang tapi hari ni semua berubah. Bak kata Joh Doe Bring it ON.Alhamdulillah bunyi 42 billion ghaib.Isu 2,6 Billion dah malu2 kucing plak.

    Apa2 hal Najib berani dimahkamah.Sayang Tun Mahathir tutup kes RCI forex..sepatutrnya dengar kata Jon doe brimg It On..bknnya lari..

    ReplyDelete



  3. Tun MAHATHIR tutup kes RCI forex?
    Fitnah atau tuan Tak hadam kes?
    Bidangkuasa di bawah PDRM..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat jadi hakim KD..bring it on..dedahkan apa keputusam RCI. Jgn tak telus..

      Sepatutmya ayat nya begini RCI telah mebuat kesimpulan tiada kes Forex.Semua yg ada hanya fitnah sahaja.

      Zaman Najib yb putuskan kes RCI bkn PDRM.

      Delete
    2. Ape jadi laporan RCI kpd Agong?...tak de jes terhadap madey?...kenape senyap...

      Kes SRC Suboh akui dia ada masalah mental kerana sakit... Keterangan Suboh saksi utama boleh ditolak oleh mahkamah..

      Delete