Sunday, July 14, 2019

KENAPA TOK MAT MENIKUS DALAM ISU ZAHID KEMBALI BERTUGAS



Aku setuju dengan lobak, nak cari yang suci dalam umno, jenuh menunggu kucing bertanduk...

7 comments:

  1. TAjuk ni pun buat cai tak berani angkat kepala, lari masuk lorong.

    ReplyDelete
  2. Kenape plak tok mat mesti bising..dia hanye timbalan presiden yg dah bersutuju serah semula kuasa kpd presiden...

    Terima 38 juta rasuah?...kenape tak repot sprm?...main ugut2 plak..

    Tok perlu relajs kerana sampainmasa Zahid akan dibantar berehat oleh mahkamah...KD mcm tak kofiden kes zahid...

    ReplyDelete
  3. Lobak jangan sekadar menuduh
    Lapor segera Tok Mat Hasan
    Tiada tindakan, nampaklah bodoh
    Sudah kantoi cari alasan!

    38 juta,10 juta
    Ada bukti kenapa tak repot?
    Pandai tuduh memutar kata
    Perangai begini sampai kerepot!

    Tok Mat 'klepet' Lobak yang tahu
    Lekas Lobak, cepatlah lapor
    Najib songlap 'tak tahu menahu'
    'Aku bising, berasap ke dapur?"

    Mat Lobak,kita nak tanya
    Mat Sengeh berapa tuduhan?
    Ada ke ini semua aniaya
    Jawab kuat jangan perlahan!

    "Tahu tembelang sekor sekor"
    Lobak professor serba tahu
    Diri sendiri pernah ke 'score'
    Sembunyi tangan, baling batu?

    Dokumen lama Lobak nak keluar
    Ada tunjuk dulu PKR
    Masuk umno tinggal Anwar
    Tukar Bos cam tukar seluar!

    Pilah Lobak uruskan semput
    Ke sana sini asyik melalut
    Berkumpul Sogo dia menjemput
    Diri sendiri gelumang selut!

    Lobak sebenar jurucakap 'orang'
    Yang curiga pada Mat Hasan
    Semua tahu Lobak memerang
    'Penyelamat ummah?' jangan perasan!






    ReplyDelete
  4. Aku setuju umno menang pru15 supaya boleh tangkap dan siasat pemilikan saham berjota2 dlm beberapa syarikat yg KD kata fitnah...jumlah saham dan syarikat ada dlm web site SSM...bukan fitnah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu 60 tahun berkuasa Tak siasat TANGKAP dakwa?

      Rupanya kepala bapak kau yang SUDAH Kenna dakwa..

      PRU15 umno menang? Aku sokong?
      Siapa PM..yang ADA² ni dah Kat dalam...KJ pun ok jadi PM.

      Delete
    2. Kemungkinan apa ada pd Umno untuk menang PRU 15......??
      Liang lahad dah disediakan, kain kafan pun sama, batu nesan pun dah, malah obituari yg amat memilukan pun dah siap tersedia ada.

      Delete
    3. KD mcm bimbang jer kalo madey disiasat... Dulu madey bimbang kalo anwar jadi pm..hihihi..

      Delete