Tuesday, July 30, 2019

KESIAN NAJIB, KERUSI ADA BAJU TIADA


Lain kali mau ingat... 
Baju tak ada,  takkan itu nak salahkan lim guan eng. 

13 comments:

  1. Ni sekor lagi.
    Satu malaya tau kerusi di tukar oleh PMO.

    Kau tau ka protokol?
    Ke makan ayam mekdonel 3x pedas kau dah pedas...hahahahahaha..spin kd spinnnnn...jangan tak spinnnnnn....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tupasal Aku cakap..dulu mau ingat...najib dapat cash

      Delete
  2. Najib beralasan ala Mat malasan yg tak tertahan menanggung aib di khalayak seantero dunia, terutama sekali mengadap DYMM Sultan Pahang yg kini ditabalkan sebagai Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agung ke 16.

    Dulu dia yg mengapi-apikan Sultan Kelantan membatalkan jemputan untuk Tun M bertujuan untuk menghina & mengaibkan Tun. Namun, Allah SWT tetap memelihara hamba kesayanganNya.

    Najib kini sedang menerima pembalasan 'bayaran cash di dunia"......!!

    ReplyDelete
  3. Kau rase camno...!!

    Kos lawatan luar negara DS Najib Tun Razak semasa beliau menjadi Perdana Menteri adalah RM8juta setahun.

    Hasilnya,
    Tahun 2016, DS Najib Tun Razak pergi ke China. Bawa balik pelaburan berjumlah RM144 bilion.

    Tahun 2017, DS Najib Tun Razak pergi India. Bawa balik pelaburan berjumlah RM158.4 bilion.

    Kos lawatan ke luar negara Tun Dr Mahathir ke 22 lokasi adalah RM14juta setahun, tahun pertama pentadbiran PM7.

    Hasilnya,

    0 sen pelaburan. Hanya telor Assmin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg masuk kocek najib tolong Kira sekali..

      Poket mahathir 0
      Poket najib...macam lah orang Tak tau

      Delete
    2. Najib tak pegi luar negara sbb malu.. tak de negara luar nak jemput dan berurusan dgn penyamun

      Delete
    3. berapa eh yang masuk kocek najib tu?

      42 biliyun kah?

      4.2 biliyun kah?

      0.42 biliyun kah?

      0.042 biliyun kah?

      0.0042 biliyun kah?

      0.00042 biliyun kah?

      0.000042 biliyun kah?

      0.0000042 biliyun kah?

      0.00000042 biliyun kah?

      0.000000042 biliyun kah?

      0.0000000042 biliyun kah?

      atau...

      0.00000000042 biliyun kah?

      Delete
    4. bukti ade... bukti...1mdb dah 2 tangguh ... bukti fakta bukan bukti fitnah ade...!!

      Delete
    5. confident sgt je poket mahathir kosong...KD bkn hanya boleh jd professser serba tahu malah malaikat pencatit kebaikan.......kihkihkih

      Delete
  4. Komen yang tidak disiarkan harap bersabar..

    Aku kena cari semula di tong sampah..

    ReplyDelete
  5. Najib cuma tukar tempat dusuk sahaja terus merajuk tak datang Istana Negara tapi masihkah Najib yang makna cancel jemputan untuk Tun masa pertabalan Sultan Muhammad dahulu?

    ReplyDelete
  6. Kadang2 aku ketawa sendirian bila baca komen balas dari KD....amat mengena dan melucukan...syabas.

    ReplyDelete