Monday, July 15, 2019

KJ MAHU UMNO MENANG SECARA BERMARUAH..

Kenapa tidak Najib Dan Zahid kosongkan kerusi untuk satu pilihanraya kecil bagi peluang umno menang DENGAN majoriti lebih BESAR.

Itu kerja lebih mulia, Zahid Dan Najib masih boleh Terus kritik kerajaan DENGAN lantang dan kempen di pilihanraya.

Kecualilah masih bercita cita mahu menjadi PM..TINDAKAN mengosong kerusi tidak praktikal.

29 comments:

  1. kau bela atok kau jer... karma fitnah sedang makan diri balik..


    ReplyDelete
    Replies
    1. Karma kikikikiki
      Yang sedang turun naik mahkamah TU Siapa..bukan karma KE TU..

      Delete
  2. yg patut kosong kerusi Azmin terlibat dengan semburit rendah moral dan akhlak.. karomah dan makam kunyit masam lebih tinggi dan wangi dlm kjaan pH atok fitnah.. skg karma fitnah menjerut si fitnah... kikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau jangan bodoh terlajak gelojoh, Polis sedang siasat..

      Delete
    2. Polis tak umum pon siasat siapa semburit dlm vedeo...Hamid hanye umum cari dalang bikin dan edar vedeo semburit saja..kamu ni bongok ker KD...

      Delete
    3. Itu aku dah tulis, dah basi..kau baru terhegeh hegeh nak komen..lembek le kau ni.

      Bila Polis sedang siasat walau APA TAjuk, kau tunggu dulu..tunjuk sikit kau ADA Sekolah, ADA iman untuk sabar.

      Bab semburit cepat benar kau Komen, gelojoh.

      Delete
  3. Aku cadang kosong kerusi langkawi apa macam macai . Biar najib kosong kerusi pekan n bertanding kerusi langkawai . Bole kd mahacai . Ko panjangkan lah idea aku ni ke merbah tua tu . Ada berani ..

    ReplyDelete
  4. Panas Pula TAjuk NI..pagi² aku dah sirapkan darah Kau orang, sorry ler...

    Aku pun rindu gak era Najib jadi PM..habis semua dibodohkannya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut jugak dikekalkan penipu supaya hari2 kena tipu....sekarang dah ramai melenting kerana sedar dah kena tipu...bakal pegang rekod kerajaan sepnggal..r

      Delete
    2. Kenape dulu KJ tak desak najib berundur?....sekarang baru terhegeh2 nak suruh najib kosongkan kerusi...baru insaf?....kalo umno yg menang pru14 adekah KJ mahu mendesak?....tak mungkin pelakon ni akan buat begitu...lebih baik KJ kluar umno tubuh parti sendiri boleh jadi.presiden..naxri timbalan presiden...

      Delete
    3. Komen walaupun sewel aku siarkan juga, layan orang tanjung rambutan

      Delete
  5. Bila kalah hilang koasa KJ dan nazri baru sedar dari mimpi....baru sedar pasal maruah...dulu maruah sudah tercalat KJ dan Nazri tido buat2 pekak..

    Kalo umno masih perintah 2 orang ni tak akan cakap pasal maruah pon...hanye mengampu bodek tumpang kemewahan...KBS hilang 10 jota cuba nak salahkan menteri terdahulu...poooorah KJ...

    ReplyDelete
  6. sidang perlimen dah mula lama ummi hafilda dah belasah kelibat pelakon pornhub tak muncul lagi dalam dewan rakyat... sidamg OPEC dah tak bergina lagi bila OPEC secara rasminya sudah dibubar kan...


    elok kosongkan kerusi parlimen saja...

    ReplyDelete
  7. Komen yang Tak siar jangan marah ye..Tak ADA isi.

    ReplyDelete
  8. UmNo, selaku 'Kaum Yang Berpaling' telah Tersungkur di Persada Takhta dikerjakan Tun M dan pasukannya semasa PRU-14.

    Kini UmNo sedang melalui hari-hari terakhir kewujudannya sebelum ia dilenyapkan buat selama-lamanya.

    Ketika Tun M kekal kukuh difitnah, ditohmah, dan dicerca macai-macai pendusta UmNo, kini UmNo sedang menyaksikan bermulanya perang saudara di antara team Presiden dan team Timbalan Presiden. Nazri dan KJ secara terbuka telah menentang Presiden dan Punahsihat yang dilantik oleh Presiden sedang golongan pendedak mula menyokong gandingan penyamun Jibby-Jahid ini.

    Pada hari UmNo dilenyapkan bersama-sama para pendusta dan ahli-ahli fitnah yang bernaung di bawah panjinya, pada ketika itu UmNo tidak lagi mempunyai apa-apa alasan untuk dikekalkan kewujudannya.

    Kepada para pendusta zaman fitnah kesemuanya, bersedialah untuk tewas mutlak di klimaks kelak.

    Asal saja kelak jangan cakap tiada sesiapa yang telah memberikan nasihat dan peringatan. Asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

    Que sera sera, yang bathil itu akan tewas mutlak dan lenyap buat selama-lamanya.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno dah benamkan madey dan PH 3 prk...umno mampu tumbangkan madey dlm pru15 nanti...peneroka felda lari tinggalkan madey berucap kpd kerusi...ingaat tuu jon doe...nak temberang pon pikir lah dulu...

      Delete
    2. Kejora Bapuk Bodo yang masih bodo untuk memahami duduk bangun sesuatu perkara.

      3 PRK PH kalah pun Tun masih PM dan kekal sebagai ketua pasukan yang tidak pernah tewas.

      Ibarat permainan catur PRK itu semua hanya bertaraf askar yang langsung tidak memberi kesan kepada kedudukan raja. Kalah menang permainan catur ditentukan oleh tumbangnya raja pihak lawan.

      Juga ibarat permainan dam, sekiranya tiada buah pasukan sendiri yang dimakan pihak lawan bagaimana mahu memakan balas pihak lawan dan muncul pemenang apabila kesemua buah lawan habis dimakan.

      Di dalam permainan catur mahupun dam, kesemua PRK yang berlaku selepas PRU14 yang menaikkan Tun menjadi PM tidak menjadi kayu ukur menang atau kalahnya sang pemain. Yang nyatanya Tun kekal PM dan kekal menang di dalam setiap permainan walaupun ada di antara anak buah catur mahupun anak buah damnya yang tumbang.

      Itupun kalau kamu faham tetapi dengan luar biasa bodoh kamu ini, rasanya kamu masih tak mampu faham.

      Mungkin bagi kamu kemenangan Jerman 7-1 ke atas Brazil adalah kekalahan bagi Jerman sebab Brazil berjaya menyumbat satu gol.

      Jadi, silakan kekal kebodohan sehingga Tun dan pasukannya mencheckmate kesemua pasukan lawannya serentak. Tun masih PM dan akan terus kekal sebagai PM sehinggalah zaman berubah.

      Kamu pula dipersilakan terus kekal di dalam kebodohan. Menjadi bodoh bukan satu jenayah. Walaubagaimanapun bodoh tidak akan diterima sebagai alasan apabila kamu dipanggil untuk bertanggungjawab di atas segala tohaman kamu ke atas Tun kelak, selepas zaman telah berubah.

      Que sera sera.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  9. KD...tak payah kau dok meroyan citer umno laaa

    KJ tuu budak tingkat 4, kena tekan dgn Atoq pasai rasuah dan salah guna kuasa zaman Pak Mertua dia dulu... KJ pon melalut lah takut nanti kena turun naik mahkamah...

    Kenapa KJ mengelabah...sebab dia ada kes ECM Libra, kes rasuah stadium runtuh terengganu..macam2 rasuah

    Nazeri Aziz...ini hamlau beban besar dlm umno. Nazeri sepatutnya jadi menantu Tun M sebab dia dah tidurkan Marina Mahathir dah koyak rabak depan belakang kena tibai... bila kena penampar dgn Tun M baru Nazeri serik

    Ttp Tun M tak akan apa2 kan Nazeri..nanti merajok anak kesayangan Hasmah Botak

    itu pasai Nazeri lesen besar...Tun M takut rajsia Marina Mahathir terbongkar..

    Gambar2 bogel Marina sewaktu mabuk dan khayal dadah di dedahkan oleh Nazeri

    Tun M bacul...kalau berani ambiklah tindakan kat Nazeri

    nanti boleh tengok gambar Marina kena gang bang..kena Fuck kaw kaw..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu Semua era paklah, era Najib kata ok, Tak ADA kes, KJ suci.

      Delete
    2. Kalau dengar teori kau NI, Babi pun pening

      Delete
  10. Kalau buat prk di pekan Bersatu dan PH tetap tewas...rakyat dah benci madey dah PH...pekan ada felda cini...tak percaya madey boleh pegi lawat felda cini...jenama Bersatu dan madey tak laku di negeri2 Pantai Timor..tambah plak rakyat marah kerana madey menipu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau NI kenapa bangang bertingkat tingkat..

      Aku kan suruh Najib kosongkan kerusi pekan Untuk umno menang DENGAN majoriti lebih BESAR supaya bukti umno Makin diterima.

      Tapi Tak juga berani Kosongkan..cakap BESAR je rakyat Makin sokong umno.

      Delete
    2. Cakap BESAR je BERSATU Tak laku di pantai Timor hakikatnya seorang pun Tak berani Kosongkan kerusi..

      Delete
    3. Bersatu pon tak berani kosongkan kerusi...hihiiji....3 prk madey tido awal...hihihihihi..

      Delete
    4. BERSATU bersih, kerusi sikit jadi PM sebab ADA integriti.

      Kerusi banyak tapi penyamun APA nak dibanggakan.

      Delete
  11. Yang tidak dapat DISIARKAN, maaf le.

    Tak capai mutu tulisan.

    ReplyDelete