Saturday, July 27, 2019

NOTA TERBUKA BUAT SAUDARA ANWAR...TANGKISLAH SERANGAN DENGAN BERHEMAH, KAWAL EMOSI..IKUT NAFSU LESU

Nota terbuka meluat buat kamu, Anwar: Rasa itu menyelinap di segenap inci tubuh badan ini. Melihat rengekan mual yang tidak berkesudahan itu. Kalau sekali sekala meratib, tidak apa. Tapi kalau setiap hari bercakap soal yang sama, kelihatan semacam seorang lelaki yang gila talak pula. Lama sebelum Pemilu diadakan, telah kami katakan,




IKLAN / IKLAN / IKLAN

https://www.facebook.com/2627352977489081/videos/927808797573377?s=100004957574549&v=e&sfns=mo


45 comments:

  1. Kluangboy kata anwar diam isu dalang....nah

    Dakwaan dalang isu video tak masuk akal - Anwar
    ISNIN, 17 JUN 2019 @ 10:55 PM

    DATUK Seri Anwar Ibrahim menghadiri Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri 2019 Dewan Perniagaan dan Industri India Muslim Malaysia (MIMCOIN) di Petaling Jaya, hari ini. - Foto Rosdan Wahid

    PETALING JAYA: Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata dakwaan kononnya beliau mendalangi isu video lucah yang dikaitkan dengan Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali, bukan sahaja tidak berasas malah tidak masuk akal.

    “(Tuduhan) tidak masuk akal. Kamu tidak boleh kata benda yang tidak benar. Itu sesuatu yang buruk. Ia penuh dengan fitnah dan tidak adil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selepas KPN kata sedang siasat DALANG, ADA Anwar buat penafian?

      Delete
    2. Tak buat penafian sebab dia dah kecut telo dan ketaq lutut..kahkahkah

      Delete
    3. Bukti bahawa Brader adalah dalang utama video dakwaan Azmin adalah sangat jelas. Ia dinamakan sbg bukti keadaan atau 'circusmtancial evidence'. Ia adalah gabungan motif, keadaan, dan bukti keadaan.

      'Pembantu utama Anwar' telah melaungkan 'Azmin semburit', 'Reformasi', dan 'Anwar For PM', tanpa sebarang larangan mahupun teguran dari Brader adalah circumstancial evidence yang jelas bahawa Brader adalah dalang utamanya.

      Bukti keadaan ini amatlah jelas, sejelas keterangan daripada koyaknya baju Nabi Yusuf a.s pada bahagian belakang sebagai bukti keadaan "He" berkata benar dan "She" berbohong.

      Menafikannya adalah ibarat cuba kenutup bangkai gajah di bawah nyiru.

      Kejora Bapuk Bodo seperti juga Tuan Budin kelihatan terdesak mahu menutup bangkai gajah di bawah nyiru selepas percubaan menembak gajah gagal sedang pelurunya berbalik kepada yang menembak.

      Kah kah kah.. Dulu mereka inilah harapan Brader untuk membalun habis-habisan 'Jemin' di atas alasan 'video semburit', kini mereka terpaksa defensive pula untuk menafikan bukti keadaan yang sangat jelas bahawa Brader adalah dalang utamanya.

      Kah kah kah... Kejora Bapuk Bodo kekal meroyan...

      Delete
    4. Engko ni dah gila ker?...bukan kah farhash dihadapkan ke jawatakuasa disiplin...akai ada kar?..

      Delete
    5. Pasal dia bercakap dia terus nk kena percaya?
      Najib pun dulu xmngaku.
      Siap kata xknla bodoh mcm tu skali nk curi masuk akaun sendiri.
      Skrg ni terkangkang nk kena bayar income tax.
      Kah kah kah kah...

      Kpd penyokong brader anwar bin ibrahim. Sepuluh keluar mulut dia sepuluh kau jgn percaya (selagi mana dia ada niat nk jdk pm).

      Dia jmp geng liberal dia temberang dia bertempur dgn puak2 konservatif (pas)
      Dia jmp org konservatif dia kata dia bertempur dgn puak liberal (dap).
      Dia jmp org melayu dia kata agenda melayu xboleh diketepikan.
      Jmp raja melayu salam cium tangan.

      Dia jmp org bkn melayu anak iban anak saya anak cina anak india anak saya, dasar ekonomi baru sudah tidak relevan.
      Ustaz pkr yg terang2 hina sultan xwajar dikenakan tindakan dibawah akta hasutan.

      Dolu2 jaman umno kata xnk lawan ghafar baba sbb org lama bnyk jasa.
      Diam2 tubuh geng wawasan lwn jawatan timb presiden.

      Bnyk lagi lah temberang B.A.B.I yg BBNU xreti nk phm.

      Delete
    6. ABAI - Asal Bukan Anwar Ibrahim..,!!

      Delete
  2. Minta Allah tunjukkan rakyat malaysia siratul mustaqeem.

    Minnta rakyat tolak musibah akibat ikut kebodohan kaum LUT.

    Anwar is a proven ex convict of sodomy albeit pardoned.

    Anwar was involved in China Doll sex video and rakyat wajib appealed to police to reopen this case. It is worst than Azmin

    Neither would we want Azmin as pm nor the return of kleptocrats in umno or penyesat PAS....

    Laillah hailla anta subhana kainni kuntu minazzalimiin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin.

      Ia akan berlaku apabila Tun Mahathir dan 313 penyokongnya berentap di Putrajaya di hadapan YDP Agung pada hari berlakunya pertempuran klimaks menghadapi pasukan-pasukan bathil yang bersekutu.

      Kesemua lawan-lawan pasukan Tun yang bersekutu itu akal tewas. Pasukan Tun bakal menang mutlak dan mengibarkan panji-panji kemenangan mereka.

      Que sera sera ; Tun Mahathir bakal PM 2 zaman.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. Tidak ada yg mustahil. Barangkali ada kemungkinan besar penyokong2 Pas & Umno BERSATU dgn PPBM & Pan.

      Delete
  3. 25 hb. Julai 2019
    [26/07, 10:22 am] Norza:
    FAKTA ASAL USUL POLITIK MALAYSIA

    Mari kita RENUNG dan FIKIR sejarah politik Malaysia.

    1. PAS lahir daripada UMNO. Bila Tn Hj Fuad kalah lawan Tunku Abd Rahman untuk jawatan Presiden parti.

    2. PKR lahir daripada UMNO bila Anwar Ibrahim dipecat daripada jawatan Timbalan Presiden.

    3. PAN lahir daripada PAS bila Mat Sabu dan G18 kalah dalam muktamar pemilihan PAS.

    4. PPBM lahir daripada UMNO bila Mahathir gagal mengangkat anak dan kroninya dalam UMNO.

    5. Kini semua pengasas PKR sudah lari kembali kepada BN apabila tersedar mereka dikencing kerana PKR hanya alat peribadi Anwar.

    6. Kini PPBM semakin retak menanti belah setelah ahlinya sedar PPBM adalah hak milik Lim Kit Siang.

    7. DAP lahir selepas Singapura keluar daripada Malaysia.

    8. DAP lahir daripada PAP. Lim Kit Siang bekas Setiausaha Politik Lee Kuan Yew.

    9. PAP dan DAP daripada acuan yg sama. Lahir drp MPAJA dan komunis Bintang 3 yang wujud di Tanah Melayu oleh Chin Peng.

    10. Ramai melayu dipancung disembelih. Ramai juga yg dirogol dan disula. Apabila kehendak komunis gagal dipenuhi. Itulah asal DAP amat licik.

    11. Dulu di hutan kini mereka di bandar. Agenda perjuangan komunis masih tak berubah.

    12. Yg tak berapa faham hanya org melayu. Akibat senang dipengaruhi pangkat dan wang, mereka lupa sejarah lampau. Mereka alpa dgn keindahan seketika. Setiap masa kita diperkuda sampai mampus. Apabila DAP sudah berkuasa, kita akan di”babi”kan mereka. Tak guna menangis lagi kerana nasi sudah menjadi bubur. DAP tetap anti melayu sampai bila2 pun kerana azam DAP untuk hancur UMNO dan melayu.

    Nota; Cuba kaji latarbelakang dan salasilah pemimpin utama DAP. Mereka ini semua ada kaitan kekeluargaan dan beragama Kristian Evangelist iaitu agama pecahan Kristian yg dibuat oleh Yahudi Nasrani.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ketepikan yang lain. Hakikat sebenarnya ialah :-

      UMNO sebelum Najib = pasukan orang-orang yang beriman.

      UmNo semasa Najib = Parti Pengkhianat Amanah & Kaum Yang Berpaling dari jalan yang lurus.

      PPBM - Kaum Yang Didatangkan selepas kaum yang asal (UmNo) menjadi pengkhianat dan berpaling dari jalan yang lurus.

      PPBM = pasukan yang tidak pernah tewas. Menang kesemua semasa bersama UMNO dan menang ke atas UmNo selepas bermufaraqah meninggalkan UmNo yang telah berpaling.

      PPBM = bakal muncul sebagai "mereka itulah orang-orang yang berada di atas petunjuk daripada Tuhan mereka, dan mereka itulah golongan yang menang."

      Que sera sera; UmNo bakal tewas mutlak bersama sekutu-sekutunya pada pertempuran klimaks sedang PPBM bakal menang mutlak dan mengibarkan panji-panji kemenangan mereka selepas menang pertempuran klimaks.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. salahsilah umporno, semua islam....tapi penuh dgn perompak, perogol, kaki bohsia. ni jadi pemimpin??????

      Delete
  4. Siapa dan serangan ape kpd anwar?...

    ReplyDelete
  5. Bekas ketua pulang ke Umno akan jadi ahli biasa, kata Ismail Sabri
    Tracy Patrick - July 27, 2019 6:20 PM

    Ismail Sabri.
    KOTA KINABALU: Bekas ketua Umno yang ingin kembali ke parti itu jangan berharap dapat kembali memegang jawatan lama, kata Naib Presiden Umno, Ismail Sabri Yaakob.

    Bercakap kepada pemberita selepas merasmikan mesyuarat perwakilan Umno Sepanggar hari ini, Ismail akui dia ada menerima panggilan telefon daripada mereka yang meninggalkan Umno untuk menyertai parti-parti lain dan kini ingin kembali.

    Per hal plak ...tak percaya madey ker?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akibat kena kencing yg dikejar tak dapat yg dikendong berciciran..padan muka..hahaha.

      Delete
    2. Bersatu nak kuasai PH dengan tarik pimpinan Melayu Umno yang kalah PRU14. PRU15 PH bakal hadapi isu semburit yang gagal ditangani, isu-isu ekonomi, politiking, kos sara hidup, beban hutang negara dan masalah sosial yang masih menjadi kelemahan pimpinan PH. Belum lagi masuk kes tikaman dalaman, belakang dan depan yang sangat dahsyat daripada geng kutip sampah sarap parti lama dan geng NGO ekstremis yang menyusup ke dalam pentadbiran PH tanpa tapisan dan sabotaj sampai tak ada penghujung. Madey diramal jadi ketua pengibar panji hitam? Eloklah cari calon lain kalau kes Azmin semburit pun dah failed.

      Delete
  6. Padan muka: Pengguna bayar 5.3% lebih tinggi walaupun harga gas dunia turun
    Jul 13, 2019 @ 11:3847

    Saya rasa PH dah Senyap-Senyap Tibai rakyat sekali lagi.

    Mungkin ini yang Raykat mahu.


    Harga gas naik 5.3% bermula minggu depan.

    Ini kali kedua harga gas dinaikkan oleh kerajaan PH selepas PRU14.

    ReplyDelete
  7. Tipah koya main silap mata?

    MCA gesa Liew jelaskan 'pembohongan' kes jam tangan mewah
    9:00 malam (Dikemaskini 9:00 malam)

    A A
    Presiden MCA Wee Ka Siong menggesa menteri di Jabatan Perdana Menteri Liew Vui Keong menjelaskan alasan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) melepaskan setiausaha politik Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani yang sebelum itu disiasat berhubung jam tangan mewah.

    Pada Khamis lalu, Liew memberitahu Dewan Negara bahawa SPRM melepaskan setiausaha politik itu, Ahmad Sabki Yusof, kerana dia dapat menjelaskan punca wang untuk membeli jam tangan itu.

    Bagaimanapun, sepucuk surat bocor yang dilihat Malaysiakini menunjukkan Sabki mengaku menerima hadiah seutas jam tangan mewah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Double standard semakin menular. Pimpinan PH semakin jauh tersasar daripada landasan Malaysia Baharu. Janji semakin dikhianati dan amanah Rakyat cuma cakap kosong. Siapa pimpinan PH yang menjadi dalang kelemahan pentadbiran PH?

      Delete
  8. Zahid dakwa dikunjungi orang Dr Mahathir
    5:33 petang (Dikemaskini 5:44 petang)

    A A
    Presiden Umno Dr Ahmad Zahid Hamidi mendakwa dirinya dikunjungi 'orang Dr Mahathir Mohamad.'

    Sinar Harian memetik Zahid berkata dalam pertemuan dengan wakil Dr Mahathir itu, Umno meletakkan tiga syarat sekiranya mahu parti itu ikut menyertai gabungan yang diterajui pengerusi Bersatu itu.

    “Saya didatangi orang Dr Mahathir baru-baru ini dan saya sebutkan tiga syarat ini sebagai pendirian parti jika mahu jalin kerjasama.

    Kenape Madey perlu umno?...umno tak perlukan madey..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aloooo.....bukankah Wak Jahit Panarogo juga mengaku jumpa penderma Arab rm2.69 billion di Mekah orbis it Jeddah....????

      Delete
  9. Kemenangan Tun M bahayakan negara - Hadi Awang
    AHAD, 6 MEI 2018 @ 8:37 PM

    TUN Dr Mahathir Mohamad (kanan) dan Datuk Seri Abdul Hadi Awang. - Foto NSTP
    JERTIH: Rakyat perlu menolak pakatan disertai Tun Dr Mahathir Mohamad kerana negara akan berada dalam bahaya, jika Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) dimenangi pembangkang yang bertanding menggunakan logo PKR itu.

    Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, berkata ini kerana pakatan disertai Dr Mahathir, tidak meletakkan Islam sebagai teras utama untuk mentadbir negara dan keadaan itu diburukkan lagi sikap rakan sekutunya, DAP, yang akan melakukan apa sahaja untuk melemahkan orang Islam

    ReplyDelete
  10. Teori saya,
    Anwar akan kekal sebagai bakal pm KECUALI jika tun serah jawatan pada anwar.
    Jika tun serah jawatan pada anwar, kebarangkalian PH KALAH dipru15 adalah tinggi. Kerana
    1. Pengundi bn di pru14 akan terus undi bn dipru15
    2. Pengundi pas dipru14 akan terus undi pas dipru15.
    3. Pengundi PH yang pro bersatu tidak akan undi PH 100% jika anwar calon pm.
    4. Pengundi PH yang pro amanah tidak akan undi PH 100% jika anwar calon pm.
    5. Pengundi PH yang pro dap akan undi PH 100% jika anwar calon pm.
    6. Pengundi PH yang pro pkr tidak akan undi PH 100% jika anwar calon pm kerana kes video azmin.
    7. Di pru13 PR mendapat undi solid dari pas ( termasuk amanah), pkr dan dap tetapi tidak cukup untuk tubuh kerajaan. Calon pm PR adalah anwar.
    8. Pru14, undi pro pas sudah tiada pada PH ( katakan 60% setelah pecah dengan amanah 40%). Akan tetapi PH boleh menang besar di pru14. Sudah tentunya sumbangan dari bersatu yang mengimport pengundi BN untuk undi PH di pru14 setelah tun dicalonkan sebagai pm.
    9. Apa yang perlu difikirkan oleh tun adalah ADAKAH PENGUNDI IMPORT INI AKAN TERUS UNDI PH JIKA ANWAR PM.
    10. Ketika pru15, najib dan zahid mungkin dalam penjara. Pas bergabung dengan BN. Kehilangan "pengundi import" yang diambil oleh bersatu dari BN dipru14 akan diganti oleh pengundi pas di pru15. Dan pengundi import akan kembali undi BN jika dipru15 setelah tiada najib dalam umno.

    A) TUN TIDAK AKAN AMBIL RESIKO DEBGAN LANTIK ANWAR SEBAGAI PM
    B) ANWAR BOLEH TERUS BERMIMPI SEBAGAI BAKAL PM.
    C) BERSATU MUNGKIN TIDAK BERSAMA PKR DIPRU15. Jika bersatu masih bersama pkr (PH) di pru15, bersatu akan K.O kerana pas telah bergabung dengan umno.
    D) ramalan saya dalam ph hanya akan tinggal pkr dan dap ketika pru15.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun setuju dgn ramalan sdr.Joeharry.....dengan syarat Najib, Wak Jahit Panarogo dan KuNan takda dalam umno. Jika ada, pengundi Bersatu dan pengundi import dari umno akan boikot Pru15 dan kemenangan adalah 50/50 bagi kedua-dua pihak yakni BnPas dan Harapan. Sepanjang 5 tahun lepas pru15 itu, kerajaan akan bertukar ganti antara umnoPas dgn Harapan sehingga muncul seorang tokoh sekuat Endogen di Turkey dan Susilo bambang di Indonesia. InsyaAllah orang ini akan muncul juga untuk memimpin Malaysia kembali gemilang.

      Delete
    2. Joeharry, kena ambilkira jumlah pengundi baru pada pru15 (termasuk yang sudah boleh mengundi selepas umur 18 tahun). Masih ada masa untuk buat analisa ramalan - sekurangnya 2 tahun lagi. Macam-macam boleh berubah dalam 2 tahun akan datang. Analisa sekarang mudah ke laut (maaf ya)

      Suharli Masrop aka Anonymous aka KBB, nampak baik sangat dengan DASAI, takkan tak boleh pujuk DASAI diam. Serabutlah. Kalau boleh dengan kau sekali diam boleh tak? Beri komen releven sudahla, yang tak releven kau tulis dalam blog sendiri. Update link nanti kitorang singah baca kat sana.

      Delete
    3. Madey sempat ke tidak sampai PRU15 nak buat ramalan ahli nujum pak belalang ni? Tiliklah nasib dan hayat Madey sama sebelum nak buat kisah dongeng ala Panji Hitam dengan huruf Arab Mim. Barulah jadi tukang tilik nasib profesional dalam politik.

      Delete
    4. Suharli Masrop - kenangan mengusik jiwa.

      Delete
  11. Siapa dalang telah disiasat
    Jangan lupa video yang lain
    Kepala kopiah tertonjol pusat
    Sorok batu di dalam kain!

    Sama juga spesis kojola
    Gila menyalak tapi penakut
    Tujuh tahun hospital gila
    Meroyan AlBoden mengharap biskut!

    Spesis keji kuat mencarut
    Blog sampah dia meroyan
    Masa kecik patut dijerut
    Gila provok..orang tak layan!

    Macam AlBoden keduanya sampah
    Takde nilai jadi manusia
    Jenis spesis termakan sumpah
    Melayan gila hanya sia sia ..

    Menyamar, mengeji itulah dia
    Lepas itu kenenkan orang
    Cakap besar konon buaya
    Bajak wangkang segalanya kurang!

    Ilusi Irah, dulunya Mas
    Raja kelentong tidak terperi
    Bau tengit Aci pun lemas
    Kojola menipu diri sendiri!





    ReplyDelete
  12. JUL
    28 Dr Mahathir Nak Promo Proton Dan Perodua, Turki Tunjukkan Onuk

    Dua hari lepas, Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir menawarkan kepakatan Malaysia di dalam industri penegeluaran automobil, seperti Proton dan Perodua.

    Semalam, Turki menunjukkan kepada beliau dua kereta sport, Onuk Sazan and the Onuk S56/G, yang berkeupayaan nencecah 100km/jam dari keadaan statik dalam 4 saat.

    Madey terus ajak
    Turkey buat super car...plak daah..

    Amat memalukan.
    Posted 43 minutes ago by Cucu Tok Selampit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang yg cepat malu tak sesuai jadi bisnesman. Nak jual nasi lemak pun malu sebab orang lain jual nasi Arab, nasi ayam, nasi beryani, jadi malu nak jual nasi lemak. Kan bodoh tu, sedangkan orang makan nasi lemak siang, malam, pagi dan petang berbansing beryani dan nasi Arab. Onuk Sazan dan onuk S56/G keta sport. Tengok kat lebuhraya, berapa ramai drive sport car berbanding saloon, 4 wheal drive, mpg dll...?
      Banganglah kau ni.

      Delete
    2. Dua memang bangang dari dulu, suharli masrop..
      Dulu dia lah juga terhegeh hegeh kata rakyat sayang umno..
      Lepas KALAH, hilangkan Diri..muncul SEBAGAI anon copy paste..telan sahaja APA yg di suap..

      Apakah sebelum ini MAHATHIR tidak tahu keupayaan Turkish?

      Lembu pun lagi pandai bagi Komen.

      Delete
    3. Dulu bila Tun cepatkan 1/2 jam waktu GMT negara, lebai2 pas ntah apa2 berfatwa Tun sesat kerana nak melebihi ketentuan Allah.

      Dulu bila Tun mau bina NS highway, orang kata Tun gila & tak munasabah.

      Dulu bila Tun mau bina kilang kereta nasional, orang ketawa dan kata Tun angan2 nat jenin sampai diperli jenama kereta impian sebagai 'YaMAHATHIR'.

      Tun berwawasan ke hadapan & yakin diri meletakkan negara ke depan sebagai leading nation dgn kemajuan modernisasi mendahului zaman.

      Yang "Anti Mahathir pula sentiasa bersikap prejudis, pessimistik, minda masih dijajah mengampu kuasa2 besar & selesa dgn negara dunia ke 3.

      Delete
    4. Teknologi buloh macam Menteri Bersatu cadang sudah gagal ke? Mengapa tak promosi sesudu minyak kelapa sawit macam Rakyat Malaysia kena? Teknologi Turki banyak diimport dari Barat yang memang maju. Teknologi ala China dan Jepun kena bawalah model kereta terbang barulah Turki pandang kita. Menteri Bersatu takkan lemah promosi teknologi sendiri kot? Harap Menteri DAP je.

      Delete
  13. Selepas tengok super car dan jet pejuang Turki baru madey tahu Erdogan dan Turki lebih hebat dari madey dan malaysia....Erdogan kawan baik Anwar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Narijahnya....bang non suka nonjol2 diri & berselfie untuk nujtikan dia rapat dgn tokoh2 terkemuka.

      Ramai pejuang2 hebat teraniaya, diseksa, dipenjara, dibunuh sebab perjuangan hakiki. Bang non terseksa, dipeƱjara kerana salah guna kuasa & liwat (bukan sekali tapi 2X) diperkata orang seantero dunia sepanjang zaman sebagai pemimpin Melayu homoseks terunggul.

      Delete
  14. KD.... satu perkara yang memburukan keadaan DSAI adalah rekod dan tuduhan liwat 1998... juga kes liwat Saiful tersebut... hingga dijatuhkan hukuman penjara... dan diberikan pengampunan diraja... sebagai manusia biasa... memang sesiapa pun akan tergoda dijiwa bahawa DSAI adalah pengamal seks songsang itu kerana banyak tuduhan dan lemparan cerita yang seks songsang yang dikaitkan dengan beliau... begitu jyga dengan adanya pengakuan berupa video yang saya lihat dalam yu tube melibatkan pelaku2 seks songsan ini dengan DSAI... hingga kita tak pasti lagi yang mana benar dan yang mana palsu. Saya pun sama seperti orang lain akan menjadi ragu2 jika berkali2 diusapulang dengan cerita yang sama... apatah lagi orang yang memang benci dengan DSAI dan tak mahu dia jadi pm8... Bagaimana pun saya percaya dengan pemikiran dan pandangan arwah TGNA yang tak percaya pasal cerita seks songsang ini. Arwah TGNA bukan seorang yang bodoh dan tak mudah diperdayakan orang... sukar agaknya untu DSAI untuk memperdayakan mata kasyaf Arwah TGNA jika benar DSAI pengamal seks songsan ini.... yang pastinya saya tak melihat sendiri perkara tersebut berlaku dan pengakuan2 kononnya menjadi mangsa DSAI tersebut bukanlah orang yang beriman teguh ...zuhud dan bertakwa... semiga Allah swt akan memberikan Msia pm8 yang terbaik ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba sdra tenungkan betul2 air muka bang non, seri muka & cahaya iman dah sirna lenyap, kelihatan lebih tua dari usia, mata & pipi cengkung yg menakutkan.

      Sebaliknya, Tun M walau dah cecah 94 tahun, masih manis menawan, tenang, redup, tapi tetap berenergy, outgoing, tegas & yakin diri.

      Delete
    2. Wajah mat sabu jauh lebih bercahaya dari wajah mahathir dan anwar.

      Delete
    3. Tun M tetap berenergy? Kalau dia boleh kalahkan najib dan anwar lawan lari pecut 100 meter baru aku percaya.

      Delete
    4. Alahai anonyMOUSE 3:22, 3:24 pm….

      Cakaplah..kutuklah..cacilah..merepeklah….Tun M tetap dalam pemeliharaan Sang Maha Kuasa hingga dapat berbagai Anugerah Tertinggi di seluruh pelusuk dunia selain keberkatan usia yg panjang, kesihatan, kecerdasan yg tak diperolehi oleh mana2 manusia pun di bumi masa kini.

      Kalau ada selain Tun, sila kemukakan...takkan brader Nuwar..,najib..hadi awang, jauh panggang dari api....!!

      Delete
    5. Saya yakin Allah yg Maha Adil & Maha Saksama tidak akan membiarkan seseorang itu sentiasa dianaya tersiksa, apatah lagi menanggung aib yg bukan kepalang.

      Brader Nuwar dan Najib dayus kini menerima pembalasan dunia di atas pengkhianatan pendurhakaan mereka terhadap Anugerah Illahi, Tun Mahathir.

      Delete
    6. Dialah satu2nya Pemimpin/Negarawan memerintah pada 2 abad berlainan - abad 20 & abad 21.

      Dialah satu2nya Pemimpin/Negarawan dgn pasukan paling kecil tapi dapat kembali memerintah negara setelah bersara...pada usia yg lanjut pulak tuu - suatu keajaiban tak masuk akal kecuali dgn kehendak/restu Illahi.

      Itulah Anugerah Illahi - Tun Mahathir bin Mohammad....!!

      Delete