Tuesday, July 30, 2019

PH SEPENGGAL

Aku pun setuju PH sepenggal walaupun aku tak setuju.  Lebih penting malas nak bertekak mempertahan hujah² macai grade AA..

Aku rasa hujah mereka Mahathir pun tak boleh jawab.  Kalau aku pun tak faham apa yang pecacai ini tulis tentulah Mahathir tak bacapun.

Aku pungut aku siarkanlah juga takut puak ini kecik hati dan kata aku ni ni sentap. Sebenarnya aku takutlah sangat dengan hujah mereka ni.

Oleh kerana kita sepakat PH sepenggal, elok rasanya kita tunggu sahaja penggal habis,  kenapa buang masa nak komen,  semua yang kerajaan buat tak betul,  tak bagus.. Lebih baik biar sahaja PH gagal,  mudah nak singkir mereka nanti.

Di PRU15 kelak AMANAH, BERSATU dan Melayu PKR akan kalah teruk,  yang menang besar UMNO, DAP dan PAS..  Jangan lupa masa itu angkat semula Najib sebagai PM,  lokman Menteri Kewangan.. Harga barang turun merudum,  ringgit naik mencanak..

Cuma ada satu yang aku kurang pasti...

8 comments:

  1. waktu taip artikel ni KD dah makan ubat ke??

    gila simpan sikit ye...

    ReplyDelete
  2. Apaaa, Di PRU 15 kelak AMANAH, BERSATU dan Melayu PKR akan kalah teruk, yang menang besar UMNO, DAP dan PAS.. Jangan lupa masa itu angkat semula Najib sebagai PM, lokman Menteri Kewangan.. Harga barang turun merudum, ringgit naik mencanak.....??

    Amit-amit, SELISIH Malaikat 44.....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga ko tak di kasi penampar oleh Malaikat 44.

      Delete
  3. Macam boleh agak apa yang kurang pasti tu KD...
    ---> Bang Non di mana... Tak gitu? Gituuuu... Kahkahkahkiyokkkkkk

    ReplyDelete
  4. PH tak betul sebab madey tak betul...tukar pm malaysia baru okey laah..

    Penyakit lama madey nak campor urusan eksekutif datang semula...kali ni nak lindongi semburit...

    ReplyDelete
  5. Inilah perangai denial syndrome. Melayu jenis hati tisu. Bila kena kecam tak boleh terima. Rasa bagos. Weh kalau macam ini sikap Melayu, Madey pun cakap pooooodahhhh! Aku ingat Madey kalau dikecam dia makin hebat dan mencabar dengan jaga amanah dan jaga Rakyat laaaaaah. Masalahnya macai keliling jenis penjilat dan tukang ramal ahli nujum yang kuat merapu. Macam mana nak majukan Malaysia Baharu dengan perangai inferior takut dikritik dan asyik nak menjatuhkan sesama sendiri? Jangan ingat pujian dan sembahan kamu akan menjadikan pimpinan PH lebih kuat bekerja dan membantu Rakyat. Makin sombong dan jaga kepentingan kroni lagi ada. Ingatlah Rakyat akan jatuhkan kamu kalau nak menyombong sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kritik membina tuu bagus. Tapi jika kritik liar tanpa bukti kukuh dgn niat untuk memburuk-burukkan seseorang sampai ke tahap mencemuh, menghina & mencarut itu dah berlebihan dan wajib ditentang habis-habisan.....!!

      Delete