Friday, July 26, 2019

PKR PERLU ADAKAN PEMILIHAN SEGERA - CAKAP BESAR PUN TAK GUNA MENGAKU DAPAT SOKONGAN BESAR.

Presiden
Azmin lawan Anwar.

Timbalan Presiden
Rafizi lawan Zuraidah

ADA berani?




15 comments:

  1. Payah, kalau BERAHI NAK JADI PERDANA MENTERI. Sama teruk dgn berahi pada dadah. Agaknya, siang malam dalam otak dia fikir nak jadi Perdana Menteri sampai sanggup buat benda-benda tak masuk akal yg merosakan diri sendiri. Cuma orang schizophernia saja jadi macam ni. Ya Allah, lindungilah kami daripada dia. Kesian otai-otai reformasi yg masih sokong dia. Delusion jadinya mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ini satu penyakit dan ketagihan?
      Tidak sabar.. Dikelilingi.. Dikagumi.. Lebih penting ada superpower, ada kayu magik..

      Manusia bagai sudah tidak boleh menghalang.. Lebih² lagi yg disekeliling jenis kipas satay sampai hangit.. Jenis batu ronson sampai menyala..

      Semua ini adalah perebutan dunia.. Nak cantiqqq demi rakyat.

      Delete
  2. Zuraida buat lah pungutan suara dulu setiap ahli.....pemilihan 2021 tak perlu tergesa2....masih ade lagi sokong semburit?....cybersecutity blur...lobakman persoal dna....pakar indon sudah sahkan...jemin senyap menikus...

    ReplyDelete
  3. Mak lampir dah buat pungut tandatangan pimpinan pkr tak setuju dgn presiden...27 tak setuju kenyataan presiden....7 dah cabut tinggal 20...

    Mak lampir puak Jemin buat tak pa...puak anwar buat tak boleh?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu sebab aku syorkan mereka bertempor dalam pemilihan.

      Delete
    2. Dah jelas semburit dlm vedeo akan bungkuih..

      Delete
  4. Puak Jemin dah gelabah...berapa lama boleh berada dlm pkr..

    Presiden gerakan dah umum Jemin dan puaknye nak lari masuk gerakan....elok sangat tu...takut masuk Bersatu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umum ada perbincangan sahaja.. Ahli Gerakan di ajak masuk PKR tambah kekuatan Azmin.

      Delete
    2. Mimpi tidak le..tapi ADA OTAK untuk fikir

      Lain le kau, copy paste tanpa ulasan

      Delete
  5. tak sangka pantun jadi medan perang sesama semburit dlm kem kunyit assmin dan kem kunyit bamg non...

    atok kem mana yaaaa...!??? certeka certeka...!!

    ReplyDelete
  6. Parti Kelentong Rakyat.

    ReplyDelete
  7. Patutnya ahli² pkr pakat² keluar parti semua. Pilih la nk masuk parti² yg moral pemimpinnya tak jauh kelaut mcm presiden dan timbalan presiden pkr tu. Dua² pesaing ada kes (tuduhan) semburit. Nak masuk dap ada perogol yg dilindungi. Nk masuk bersatu...bagus jugak. Sbb big bosnya adalah pm malaysia. So, amacam ahli pkr, tak rasa malu ke masih jd ahli pkr?

    ReplyDelete