Sunday, July 14, 2019

SELAIN LOKMAN YANG LANTANG KINI KJ DAN NAZRI TURUT LANTANG

UMNO bujan sahaja tidak akan pecat tetapi sebenarnya tidak berani pecat mereka yang bersuara lantang.

Lokman tidak dipecat tokmat kerana di  belakangnya zahid dan najib.

Zahid tak berani pecat Kj kerana di belakangnya ada kebenaran.
Kj tempelak zahid supaya tidak jadi pegawai najib -   kritikan yang sangat berani,  pedas,  sangat hina dan pedih. Jangan bertindak tak masuk akal dengan mendukung najib hakikatnya itulah punca umno tersungkur.

Apa yang mampu zahid buat?  Presiden yang penuh dengan kes mahkamah hakikat parti diperlukan untuk melekat dan bergayut walau dihina.

Mana ada buah untuk puak ini berani letak jawatan.
Alasan tidak bersalah selagi tidak didapati bersalah boleh le guna jika satu dua kes.. Hello,  ini puluhan kes.. Ada lagi nanti..


12 comments:

  1. Kita ucapkan “tahniah” kepada ahli2 umno yang terus menerus membiarkan dan merestui supaya parti keramat melayu ini dihancurkan oleh penyamun dan penyangak. Tak payah buat apapun, umno akan hancur disebabkan mereka sendiri. Biarkan mereka. Tahniah umno thank you for the memories. Kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serius? Hahahaha...hakikatnya ppbm yg baru nak bertunas di sabah dah mati pucuk. Beberapa bahagian dah declare keluar parti dan masuk umno balik. Tak lama lagi bahagian² lain akan ikut. Maaf la, saja bagitau, nanti tertinggal info...

      Delete
  2. Puluhan tuduhan berpusat dari 2 ato 3 kes saja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pusat KE Tali pusat KE ..5-10 tahun makan percuma.

      Delete
  3. Penyamun dan penyangak besar umno sudah masuk mahkamah...tunggu masa hakim ketuk tukul saja..rakyat sudah tak ambil.pusing lagi...lebih penting rakyat sedang menunggu kehidupan yg lebih baik dari orang diberi kuasa seperti yg dijanjikan....bukan putarbelit konar kiri konar kanan...orang berkuasa tetap mewah ...rakyat bawahan yg tersepit....

    ReplyDelete
  4. Umno perlu perpaduan ahli2 dan parti rakan... Jadi tak guna pecat memecat....biarkan beberape kerat saja yg kritik untuk lepaskan stress...habis stress senyaplah dia...yg kritik umno pon tak berani lompat ikut seruan madey kerana yg dah lompat pon ada yg mahu balik kpd umno...

    Mereka tahu umno sudah dapat sokongan semula melayu... masing2 gelak tengok Jemin kena boo dan penonton felda lari tinggalkan madey berucap...kakitangan awam protes dlm senyap...sosek orang kampong tak puashati dgn madey.....3 prk jadi pengukur...

    pH tiada harapan pru15... Mat sabu harapkan 30 kerusi melayu kekal dgn PH....pru 14 lepas berbelas kerusi parlimen PH jika dicampor undi pas dan umno calon PH tewas...kawasan felda Madey tiada harapan langsong nak menang...negeri pantai timor Bersatu dan PH tidak diterima...sorry to say bto...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah macam TU..Kita tunggu 2023.
      Buat Masa ini Kita kena bersetia Dan sokong kerajaan yang ada kecuali kalau duit masuk akaun peribadi.

      Delete
    2. kih kih kih...

      ingat keyword nih...

      janji tak masuk akaun peribadi!

      selain dari itu pandai-pandai hangpa la nak buat lagu mana!

      Delete
  5. Demi untuk kelangsungan/kebaikan UMNO, adalah lebih baik untuk Zahid and Najib berundur dan beri peluang kepada yg lain untuk menerajui parti keramat ini serta membela nasib kaum Melayu di bumi Malaysia yg tercinta.

    ReplyDelete
  6. HARAM KAN UMNO SEGERA... PAS KAN ADA

    ReplyDelete
  7. Yang badigol dalam umno ni bukan main kau sokong ye kd. Umno hampir karam paska pru14. Apa peranan 2 badigol ini untuk menyelamatkan parti? Yg nampak ialah menyerang pulak kepimpinan umno. Yelah, bertanding jawatan presiden tapi kalah. Hati sakit. Yang seorang lagi, mesra dap dan kawan baik lge. Itu pasal dia beri idea utk kerjasama dgn dap. Citt!! Dap tu kan kerajaan, umno tu pembangkang. Apa jadah nak kerjasama? Ingat dap nak layan sgt ke.... Ke hanya nak selamatkan tengkok sbb nama macam disebut dlm isu rasuah terowong dalam laut. Sudah la kd, umno makin subur sejak boleh kawtim dgn pas atas nama perpaduan ummah. Itu yg ditakuti oleh kerajaan sebenarnya. Kj yg kementeriannya dulu lesapkan 10 juta, sikit sprm tak sentuh. Apa² ntah. Telus la sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry aku Tak campur urusan umno, aku lapor je..
      Lapor pun salah?
      Kikikikiki

      Delete