Tuesday, August 13, 2019

DAP ISRAEL KECIL




Orang Melayu mempunyai cukup hak untuk memainkan ISU perkauman selari dengan Perlembagaan dan ini lah asset yang perlu dipergunakan semula untuk berhadapan dengan pelampau.

AKAN sampai suatu masa pelampau ini menuntut supaya tidak bersultan atau beraja Melayu, mereka mahu satu autonomi satu wilayah sendiri.

AKAN sampai satu masa mereka akan mengusir orang Melayu dari bumi jawi.

Benih pelampau itu perlu dilenyapkan dari sekarang.

Lakukan secara bijaksana.

15 comments:

  1. Replies
    1. Bernas amendanye madey harap belas ihsan DAP untuk jadi pm..

      Delete
  2. hidup mahathir!!!

    tendang DAP daripada PH!!

    jap nak check balik berapa kerusi Bersatu dalam parlimen(sambil check kerusi umno/pas)...!!

    kihkih

    ReplyDelete
  3. Harap² parlimen bubar, bersatu bentuk team baru, dsn, wak jahid, maslan dan suku sakat penyamun jgn calonkan diri untuk bertanding, jgn terima sekutu dgn dap, insyaallah, melayu dan bumiputera sabah sarawak akan ajar cina² tak sedar diri siapa mereka, anjing kurap yg akan tersengih² menepuk² bahu orang melayu ingin kawtim tunjuk muhibah dan rasa baik konon kononnya....
    Perangai munafik dap dan cina² kat malaysia boleh dibaca.

    ReplyDelete
  4. Tahniah pada atok sebab berjaya naikkan semangat melayu dan berjaya tunjukkan pekung dap dan segelintir pkr. Amanah menikus je sebab ikut sape yang lebih kuat nanti.
    Macam intro suatu agenda je atok buka untuk melayu pikir² nak pangkah siaoa pada pru mengejut nanti...
    Hehehe.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen dari org kalah terkejut. Hari2 berangan nak PRU mengejut. Kehkehkeh.

      Delete
    2. Win
      Win
      Win
      Kahkahkahkah

      Kalah mengejut..
      Kah
      Kah
      Kah

      Nak pru mengejut
      Kah³
      Kah

      SPR tu macam bapak dia punya je

      Delete
  5. Wednesday, August 14, 2019
    PM TAK PUNYA KUASA???... Menipu memang darah daging madey


    Mempertahankan kerajaan atas dakwaan menipu daripada menggunakan dana awam untuk projek kereta nasional ketiga, Tun Mahathir Mohamad berkata, bukan beliau yang meluluskan perkara itu.
    Katanya, agensi kerajaan mungkin berminat dalam projek nasional yang dikendalikan oleh DreamEDGE itu selepas melihat kemampuan serta keupayaannya.
    “Saya syak syarikat DreamEDGE lakukan banyak perkara dan dilihat berkeupayaan melakukannya.


    “Maka, agensi kerajaan lain berminat untuk turut mengambil bahagian.
    “Bagaimanapun, bukan saya luluskan tetapi ia sudah dilakukan. Jadi, tidak ada apa-apa yang saya boleh katakan lagi,” tegas Tun Mahathir.
    Ketika mengumumkan projek kereta nasional ketiga sebelum ini, Tun Mahathir berkali-kali mengatakan ia tidak akan menggunakan dana awam, sebaliknya melalui sumber kewangan syarikat swasta sepenuhnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu TM.... perangainya tak sama dengan tak malunya bossku...

      Delete
  6. Dah kena halau pun, kat P Pinang banyak rumah2 orang Melayu dirobohkan tanpa simpati...

    ReplyDelete
  7. Dap israel kocik..bila madey berani tendang Dap?..bring it on bro...cakap banyak tak guna..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa perlu tendang DAP?
      Selagi dia masih jadi suruhan, komponen yang tahu sempadan..biarkan.

      Delete
  8. Sudah sampai masa Dr Mahathir berundur, kata MP PKR
    5:49 petang (Dikemaskini 6:18 petang)

    A A
    Ahli Parlimen Pasir Gudang Hassan Abdul Karim mencadangkan Dr Mahathir Mohamad supaya meletak jawatan selepas apa yang didakwanya perdana menteri seperti hilang punca dan hilang daya dalam menyelesaikan beberapa isu kritikal negara.

    “... Saya berpendapat masa sudah sampai untuk Dr Mahathir berundur sebagai perdana menteri.

    “Beliau sudah jelas kelihatan tidak dapat menangani banyak isu dalam negara sekarang,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

    Menurut Hassan, beliau adalah antara ahli parlimen yang turut menandatangani surat sokongan kepada Mahathir untuk dilantik sebagai perdana menteri selepas Pakatan Harapan berjaya membentuk kerajaan selepas pilihan raya umum lalu dan menegaskan sumbangan negarawan berusia 94 tahun itu akan tetap dikenang dan dihormati

    ReplyDelete